Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ca 10-11 cm lang og diameter er jeg usikker på. Kanskje 8 cm?

Anonymkode: 70ba8...9a1

Er ikke det vanlig penis størrelse da?

Anonymkode: e3939...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sett deg på han og ri. Stram til og melk penisen med å knipe. Fungerer det og han kommer fort.

Anonymkode: 3d019...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Normal penisstørrelse i Norge er jo fra 8-22 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde tatt en alvorsprat med han og bedt han skjerpe seg. Ellers er det på hue og ræva ut.

Anonymkode: 48bcc...402

Hvordan skal han skjerpe seg? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke det vanlig penis størrelse da?

Ikke hvis man ser på statistikk. Og jeg har hatt et par sexpartnere og ingen har vært så små. Men det er absolutt ingen micropenis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sett deg på han og ri. Stram til og melk penisen med å knipe. Fungerer det og han kommer fort.

Kunne ønske det,men jeg kjenner veldig lite i den stillingen. Altså jeg strammer som faen,men jeg kjenner han ikke. Uansett hvilken stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Normal penisstørrelse i Norge er jo fra 8-22 cm

En liten penis vil ofte ha de samme utfordringene som en micropenis. Jeg har googlet alle sider på dette. Og når han i tillegg ikke får den ordentlig opp,da blir det vanskelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne ønske det,men jeg kjenner veldig lite i den stillingen. Altså jeg strammer som faen,men jeg kjenner han ikke. Uansett hvilken stilling.

Du kan gni penis istedenfor opp og ned. Dette gir han nytelse og + du gnir klitoris samtidig som du gnir og jukker med hoftene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan gni penis istedenfor opp og ned. Dette gir han nytelse og + du gnir klitoris samtidig som du gnir og jukker med hoftene. 

Skjønner hva du mener,men problemet for meg mtp seksuell nytelse er at jeg kjenner han ikke inni meg og det er så viktig for at jeg skal kunne få noe ut av det. Jeg gjør det du sier og han tenner på det,men hva med meg da? Vi fortjener jo begge å nyte det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ubehagelig artikkel i en tid med økende kroppspress.

Det går bare ikke å bli sammen med en mann, få barn etc. og så begynne klage på penis størrelse. Det blir litt feil rekkefølge, om man først skal late som det er greit.

Anonymkode: 85b1d...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ubehagelig artikkel i en tid med økende kroppspress.

Det går bare ikke å bli sammen med en mann, få barn etc. og så begynne klage på penis størrelse. Det blir litt feil rekkefølge, om man først skal late som det er greit.

Anonymkode: 85b1d...4bb

Du lever i en illusjon. Det kunne handlet om andre ting - som personlighetstrekk man ser forbi pga forelskelse f.eks. mennesker endrer seg. En mann kan godt bli forelsket og gifte seg med en kvinne fordi hennes sexlyst er ENORM. Men etter 3 barn kan sexlysten være fraværende. Hva da? Det er lov å føle skuffelse. 

Jeg har alltid vært fornøyd med sexlivet vårt og i starten så jeg forbi størrelsen hans pga den enorme kjemien vi har. Vi elsker hverandre og da blir man blind for alle feil. Du har kanskje aldri elsket noen så høyt før? 

Du kan godt synes at det er ubehagelig, men igjen,da lever du i en illusjon. Mitt innlegg handler om at jeg vil få det til å fungere med mannen jeg ELSKER. Det er ingen klagesang på at jeg ønsker skilsmisse osv. Jeg ser etter løsninger som ikke involverer at jeg må si dette til han. På lik linje som han aldri sa til meg at jeg var "bred som ei låvedør". 

Økende kroppspress? Ja,absolutt. Men dette presset på menn med liten penis og kvinner med slappe vaginaer kom lenge før sosiale medier. Det er ingenting nytt det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må da kjenne noe om han er 8-13 cm? Er den veldig tynn? Runker han mye slik at han er mindre følsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 16.10):

Har foreslått det for mannen min faktisk. Vet bare ikke hva det kan hjelpe med? Status er jo den samme...:(

Lurer på om jeg svarte på innlegget du skrev sist også. Jeg irriterte meg over alle disse "gjør knipeøvelser"-rådene. Dette viser jo at til og med en vellykket operasjon - som trolig gjorde mye mer enn knipeøvelser noen gang kunne gjort, heller ikke var løsningen.

Det er, dessverre, sånn som du sier. Status er den samme: han har liten penis og sånn er det bare. 

Så jeg er litt der når det gjelder sexolog også. En sexolog kan sikkert mye, men trylle kan de fortsatt ikke.

Tror ikke liten penis-problemet kan løses, verken med kniping, operering eller sexolog.

Du og dere må bare enten lære dere å leve med det (det er kanskje her sexologen kan hjelpe litt) , eller eventuelt ta hjelpemidler i bruk, slik som for eksempel en cock sleeve.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde tatt en alvorsprat med han og bedt han skjerpe seg. Ellers er det på hue og ræva ut.

Anonymkode: 48bcc...402

Og hvordan skal det foregå om jeg tør spørre? Nå er jeg veldig spent. 

Anonymkode: 9478f...74e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skjønner ikke helt hvorfor du opererte deg? En liten penis kjenner man jo ikke om man er like trang som en jomfru (da tenker jeg tampongstørrelse)

Jeg er trang selv, men man kjenner jo ikke et par fingre når man er kåt og våt.

Dere må bare bruke sleeve og dildoer osv, er han flink med fingre og munn? 

Anonymkode: 35aac...df6

Man kjenner to fingre selv om man er kåt og våt, hvis man er trang jo 

Anonymkode: c0495...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (24 minutter siden):

Lurer på om jeg svarte på innlegget du skrev sist også. Jeg irriterte meg over alle disse "gjør knipeøvelser"-rådene. Dette viser jo at til og med en vellykket operasjon - som trolig gjorde mye mer enn knipeøvelser noen gang kunne gjort, heller ikke var løsningen.

Det er, dessverre, sånn som du sier. Status er den samme: han har liten penis og sånn er det bare. 

Så jeg er litt der når det gjelder sexolog også. En sexolog kan sikkert mye, men trylle kan de fortsatt ikke.

Tror ikke liten penis-problemet kan løses, verken med kniping, operering eller sexolog.

Du og dere må bare enten lære dere å leve med det (det er kanskje her sexologen kan hjelpe litt) , eller eventuelt ta hjelpemidler i bruk, slik som for eksempel en cock sleeve.

Takk for svar! Ja,jeg fikk mange råd om knipeøvelser sist gang. Og det første kirurgen sa da hun så på meg var : dette kan ikke fikses med knipeøvelser. Jeg hadde *full* operasjon der nede. 

Jeg tror du har rett. Dette må vi (jeg) lære å leve med. Jeg elsker han jo og går ikke fra ham pga dette,det er uaktuelt. Han er mannen i litt liv.

Takk for svar igjen ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En liten penis vil ofte ha de samme utfordringene som en micropenis. Jeg har googlet alle sider på dette. Og når han i tillegg ikke får den ordentlig opp,da blir det vanskelig. 

Nå er ikke jeg belemret med riktig så liten, min er vel rundt 12 i omkrets og 12-14 lang, avhengig av dagsformen og vekta (går litt opp og ned)

Likevel er jeg 100% sikker på at den egentlig er for liten for fruen. Hun kommer stort sett aldri når jeg er inni henne, selv i kombinasjon med Womanizer eller vibrator. Mens en dildo med 14-15 omkrets og 18-19 lengde gjør susen hver gang, sammen med Womanizer eller vibrator. Jeg er ikke helt sikker på om det er omkrets eller lengde som gjør utslaget, men jeg mistenker at det er mest lengde. At hun rett og slett får nytelse av å bli "bunnet". Jeg opplever henne ikke som spesielt vid, men definitivt dyp. En tidligere kjæreste jeg hadde var helt klart videre enn henne, men hun fikk orgasmer på rekke og rad når jeg knullet henne. Helt uten ekstra stimulering. Må jo innrømme at det ga meg en skikkelig boost.

Så min konklusjon er at noen passer bedre sammen enn andre, og sammenhengen er mere komplisert enn vid/ trang dame og tynn penis. Mange skriver jo at lengde er irrelevant,  da kun noen få cm ytterst i vagina er mest følsomme.  Etter min erfaring er iallefall det ren bullshit. Damer er like forskjellige som menn er. Og noen par passer overhodet ikke sammen seksuelt. "Min kvinne" burde strengt tatt vært sammen med en mann på minst 190, 120 kilo og kuk på 15x20 cm for et optimalt sexliv.

Anonymkode: 00400...627

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar! Ja,jeg fikk mange råd om knipeøvelser sist gang. Og det første kirurgen sa da hun så på meg var : dette kan ikke fikses med knipeøvelser. Jeg hadde *full* operasjon der nede. 

Jeg tror du har rett. Dette må vi (jeg) lære å leve med. Jeg elsker han jo og går ikke fra ham pga dette,det er uaktuelt. Han er mannen i litt liv.

Takk for svar igjen ❤️

Har har en helt bein penis. Når han står oppreist, peker den i en eller annen retning?

At han kan bli myk midt i sexen er noe som skjer ofte med meg og🙈. Da bruker eg fingrer og tunge. Av og til våkner den igjen. Men min kan brukes når den sover , men er ikke det en ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er ikke jeg belemret med riktig så liten, min er vel rundt 12 i omkrets og 12-14 lang, avhengig av dagsformen og vekta (går litt opp og ned)

Likevel er jeg 100% sikker på at den egentlig er for liten for fruen. Hun kommer stort sett aldri når jeg er inni henne, selv i kombinasjon med Womanizer eller vibrator. Mens en dildo med 14-15 omkrets og 18-19 lengde gjør susen hver gang, sammen med Womanizer eller vibrator. Jeg er ikke helt sikker på om det er omkrets eller lengde som gjør utslaget, men jeg mistenker at det er mest lengde. At hun rett og slett får nytelse av å bli "bunnet". Jeg opplever henne ikke som spesielt vid, men definitivt dyp. En tidligere kjæreste jeg hadde var helt klart videre enn henne, men hun fikk orgasmer på rekke og rad når jeg knullet henne. Helt uten ekstra stimulering. Må jo innrømme at det ga meg en skikkelig boost.

Så min konklusjon er at noen passer bedre sammen enn andre, og sammenhengen er mere komplisert enn vid/ trang dame og tynn penis. Mange skriver jo at lengde er irrelevant,  da kun noen få cm ytterst i vagina er mest følsomme.  Etter min erfaring er iallefall det ren bullshit. Damer er like forskjellige som menn er. Og noen par passer overhodet ikke sammen seksuelt. "Min kvinne" burde strengt tatt vært sammen med en mann på minst 190, 120 kilo og kuk på 15x20 cm for et optimalt sexliv.

Anonymkode: 00400...627

Takk for utfyllende svar! 

Jeg er dyp, men er mer opptatt av tykkelsen på penis. Altså det å kjenne at det *er noe der*. Lengden merker jeg bedre nå etter operasjon faktisk. Spesielt når han tar meg bakfra,men kun i den stillingen. 

Å få vaginal orgasme har jeg aldri hatt. Selv med tykkere og lengre penis var jeg ikke i nærheten av det. Megen,det kan jo ha noe med å gjøre at jeg var ikke forelsket på samme måte som jeg er i mannen min kanskje. Jeg tenker på det med å være 100% trygg i situasjonen. 

Min mann og jeg har en seksuell kjemi av en annen verden. Det er derfor det er så trist at dette blir en greie om du skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Takk for utfyllende svar! 

Jeg er dyp, men er mer opptatt av tykkelsen på penis. Altså det å kjenne at det *er noe der*. Lengden merker jeg bedre nå etter operasjon faktisk. Spesielt når han tar meg bakfra,men kun i den stillingen. 

Å få vaginal orgasme har jeg aldri hatt. Selv med tykkere og lengre penis var jeg ikke i nærheten av det. Megen,det kan jo ha noe med å gjøre at jeg var ikke forelsket på samme måte som jeg er i mannen min kanskje. Jeg tenker på det med å være 100% trygg i situasjonen. 

Min mann og jeg har en seksuell kjemi av en annen verden. Det er derfor det er så trist at dette blir en greie om du skjønner. 

Eg bruker ofte finger på g-pungt. Dette hadde kjæresten min ikke likt  med tidligere menn. Nå liker hun det veldig godt. Poenget her er at det er ikke dypt og med 10 cm skal han nå det. Da vil du kjenne han og alt vil nok forandre seg

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...