Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå vet ikke jeg alderen din, men hold ut. Når overgangsalderen banker på døra, kommer du til å lovprise at du ikke har en mann med hestkuk, som borrer opp deg hver natt 😊

Anonymkode: 10efe...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble det noe forbedring etter operasjonen da? 

Anonymkode: 5c8b0...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 19.38):

Ble det noe forbedring etter operasjonen da? 

Anonymkode: 5c8b0...05b

Ekspander  

Står i HI.

Anonymkode: c9804...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Be han legge runking på hylla en stund. Mange mannfolk som runker pikken nummen nesten og ødelegger sexlivet.… 

Anonymkode: c3b96...7fd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke helt hvorfor du opererte deg? En liten penis kjenner man jo ikke om man er like trang som en jomfru (da tenker jeg tampongstørrelse)

Jeg er trang selv, men man kjenner jo ikke et par fingre når man er kåt og våt.

Dere må bare bruke sleeve og dildoer osv, er han flink med fingre og munn? 

Anonymkode: 35aac...df6

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 20.52):

Be han legge runking på hylla en stund. Mange mannfolk som runker pikken nummen nesten og ødelegger sexlivet.… 

Ekspander  

Hva har det med HI å gjøre? HUN kjenner ingenting. Han kommer sikkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis vi hadde snudd på dette og en mann klagd på at dama er for vid, så hadde nok tonen og forståelsen vært mer negativ her inne! Uansett, d er en annen diskusjon! 

Hvor liten snakker vi om her, mikro penis liten!? 

Anonymkode: 01ce5...9dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

... og hvorfor ble du sammen med en mann som har for "liten" penis for deg, hvis større penis er så viktig!? Kvinner her sier jo ofte at størrelsen ikke er så viktig,så lenge den er innafor normalen!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann selv, så syntes jeg synd på mannen din. Hadde ikke klart å hatt ei dame som jeg visste fantasert om større utstyr! Men mye mulig han fantaserer om mer sprettne rumper og faste pupper en hva du kan tilby også😄

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 15.02):

Hei. 

Jeg skrev et innlegg i fjor med lignende overskrift. 

Jeg sitter her. Ganske lei meg faktisk.

Ifjor skrev jeg et innlegg om at mannen min har liten penis og at jeg selv er "bred som en låvedør".  Jeg fikk mange gode tips om både strap on,og div hjelpemidler, knipeøvelser og stillinger.  Noen anbefalte også operasjon. 

Vel. Det endte opp med operasjon. Jeg ble mye trangere, som en jomfru. Og jeg ser seriøst perfekt ut nedentil. 

Men. Mannen sin penis er fortsatt liten...og jeg føler kun selve penetreringen og når han fortsetter er det som godt som ingenting der.. 

Min forrige sexpartner hadde en ganske så enorm penis. Når han kom kjente jeg hver eneste blodåre pulsere. Nå kjenner jeg ingenting...

Sex betyr my for meg og jeg vil at både min mann og jeg skal nyte det. I går hadde vi sex og han fikk den knapt opp. Den ble slapp inni meg,men når jeg sugde ham hardt så kom han. Det "suget" får han jo ikke inni meg. 

Hvem faen gjør jeg. Jeg gråter når jeg skriver dette. Denne mannen betyr alt for meg. Vi har jo barn sammen og jeh vil leve med han for alltid. Men altså,  sexlivet er viktig for meg. 

Jeg er operert. Understellet mitt er som "nytt" å regne. Men det er liksom samme status. 

HVA GJØR JEG 😕

Anonymkode: 70ba8...9a1

Ekspander  

Var ikke dette et problem før dere fikk et barn? Hvorfor tenker du på dette først nå ? 

Anonymkode: 885e5...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 20.52):

Ekspander  

Ja,skal prate med han om det til helgen tenkte jeg. Takk for råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 20.54):

Skjønner ikke helt hvorfor du opererte deg? En liten penis kjenner man jo ikke om man er like trang som en jomfru (da tenker jeg tampongstørrelse)

Jeg er trang selv, men man kjenner jo ikke et par fingre når man er kåt og våt.

Dere må bare bruke sleeve og dildoer osv, er han flink med fingre og munn? 

Ekspander  

Jeg opererte meg fordi jeg har hatt en fødselsskade i nesten 20 år som hverken fastlege eller gynekolog har tatt tak i. Så oppdaget jeg en lege som er spesialist i kvinnehelse og skjønte at jeg trengte hjelp. Så operasjonen var ikke bare for å bli trang. Det var "bare" en bonus.

Kan absolutt prøve hjelpemidler. Men det som tenner meg er liksom selve penisen som kommer inni meg. Hud mot hud hvis du skjønner?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 20.54):

Hva har det med HI å gjøre? HUN kjenner ingenting. Han kommer sikkert.

Ekspander  

Du har så rett. For han sin del vil nok sexen bli bedre on han ikke blir vant til presset rundt penis,men for meg blir det jo ingen forandring 😕 Men jeg unner absolutt han å føle nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Uff. Stakkars mannen din tenker jeg.

Anonymkode: 85b1d...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.13):

Hvis vi hadde snudd på dette og en mann klagd på at dama er for vid, så hadde nok tonen og forståelsen vært mer negativ her inne! Uansett, d er en annen diskusjon! 

Hvor liten snakker vi om her, mikro penis liten!? 

Ekspander  

Ca 10-11 cm lang og diameter er jeg usikker på. Kanskje 8 cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.15):

... og hvorfor ble du sammen med en mann som har for "liten" penis for deg, hvis større penis er så viktig!? Kvinner her sier jo ofte at størrelsen ikke er så viktig,så lenge den er innafor normalen!? 

Ekspander  

Kjærlighet kalles det. På tross av penisstørrelse. Men etter mange års samliv så går det kanskje opp for en at "this is it"?  Og denne penisen er ikke innenfor normalen. Den er under gjennomsnittet. Men liten penis eller ei,det er ikke grunnlag for skilsmisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.22):

Som mann selv, så syntes jeg synd på mannen din. Hadde ikke klart å hatt ei dame som jeg visste fantasert om større utstyr! Men mye mulig han fantaserer om mer sprettne rumper og faste pupper en hva du kan tilby også😄

Ekspander  

Han vet jo ikke det. Jeg har aldri NOEN GANG yntet frempå at hans penis er liten. Jeg elsker han og det viser jeg på alle mulige måter. Selvfølgelig må det en mann til for å svare på en så lite sensitiv måte. Mulig jeg ikke har faste pupper og spretten rampe,men dét kan faktisk fikses på. Litt verre med liten penis.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.28):

Var ikke dette et problem før dere fikk et barn? Hvorfor tenker du på dette først nå ? 

Anonymkode: 885e5...89e

Ekspander  

Jeg tenker ikke på dette først nå. Du vet det er noe som heter kjærlighet. Og den er så sterk at man velger å overse ting. Til man kanskje ikke klarer det lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 22.41):

Uff. Stakkars mannen din tenker jeg.

Anonymkode: 85b1d...4bb

Ekspander  

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde tatt en alvorsprat med han og bedt han skjerpe seg. Ellers er det på hue og ræva ut.

Anonymkode: 48bcc...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...