AnonymBruker Skrevet 10. mars #5501 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Spiller ingen rolle for min del hvor avslappet og trygg han er. Det er jeg som skal ha penisen i meg og da kan den ikke være for stor. 19 cm er helt uaktuelt for min del😅 Min favoritt rabbit som treffer meg perfekt både innvendig og utvendig, har en «innvendig» del som er 9 cm og er utformet perfekt. En ting er ubehaget under samleie med en som har «for stor» penis. Det kjedeligste med å være i forhold med en som har stor penis, er at man aldri kan være spontane. Alt må tas så forsiktig og varmes opp osv osv. Ble et fryktelig kjedelig sexliv i lengden. Anonymkode: 4288d...c4e Da er det nok bare jeg som er tøyelig muligens, for jeg har ingen problemer med det 😂 Anonymkode: 9af39...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 10. mars #5502 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det nok bare jeg som er tøyelig muligens, for jeg har ingen problemer med det 😂 Anonymkode: 9af39...162 Stor penis er bare ubehagelig for meg. Ingen nytelse eller spontanitet. Kun ubehag. Begeistret for de gjennomsnittlige og mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 10. mars #5503 Del Skrevet 10. mars Pingvinen skrev (7 minutter siden): Stor penis er bare ubehagelig for meg. Ingen nytelse eller spontanitet. Kun ubehag. Begeistret for de gjennomsnittlige og mindre. Er jo ikke så mange stillinger en kan få hele penis inn, grunnet stillingen. Ex ligge på siden med ansiktene mot en annen. Så det må jo bli en del begrensinger i stillinger hvis han er ex 14cm. Ein måler og penis fra pubes benet. Det vil jo fot føre til at det er borte 2-4 cm med mage/fett. Men er vel et problem med stillinger hvis den er for lang og. Spesielt hvis han blir for ivrig. Så er vel plusser og minuser for både lang og kort😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5504 Del Skrevet 10. mars Pingvinen skrev (1 time siden): Stor penis er bare ubehagelig for meg. Ingen nytelse eller spontanitet. Kun ubehag. Begeistret for de gjennomsnittlige og mindre. Min er 17 lang å 18 tykk, har aldri vert problemer med spontan sex med partnere, men med tilfeldig sex da har damer ikke klart å slappe av og eg har ikkje fått den inn i noen tilfeller. Men nor damen blir trygg på meg og kåt så glir den lett inn ;-) Anonymkode: e14ca...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 12. mars #5505 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 21.56): Min er 17 lang å 18 tykk, har aldri vert problemer med spontan sex med partnere, men med tilfeldig sex da har damer ikke klart å slappe av og eg har ikkje fått den inn i noen tilfeller. Men nor damen blir trygg på meg og kåt så glir den lett inn ;-) Anonymkode: e14ca...cf4 18 cm omkrets er langt langt over "normalen" så det må vel bli noen problemer om dama ikke våt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 12. mars #5506 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 10.3.2025 den 15.21): Betalingsmur... Anonymkode: 9af39...162 PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5507 Del Skrevet 12. mars 911 skrev (23 minutter siden): 18 cm omkrets er langt langt over "normalen" så det må vel bli noen problemer om dama ikke våt nok. Jeg blir klissvåt hver gang så jeg foretrekker en større penis og tror fyren er fornøyd uten å være redd for at det er vondt for dama😅😜 Det er til tider ubehagelig når han kjører på å bunner meg da men. Anonymkode: 19887...bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #5508 Del Skrevet 12. mars 911 skrev (26 minutter siden): 18 cm omkrets er langt langt over "normalen" så det må vel bli noen problemer om dama ikke våt nok. Det kan lett løses men noen dråper baby oil ;-) Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 12. mars #5509 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir klissvåt hver gang så jeg foretrekker en større penis og tror fyren er fornøyd uten å være redd for at det er vondt for dama😅😜 Det er til tider ubehagelig når han kjører på å bunner meg da men. Anonymkode: 19887...bca AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kan lett løses men noen dråper baby oil 😉 Anonymkode: e14ca...cf4 Dersom jeg hadde vært dame hadde jeg garantert tent visuelt på en slik størrelse, men som mann hadde jeg ikke turt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5510 Del Skrevet 16. mars Her på KG føler jeg alle menn har penis på 16 cm pluss. Er ikke snittet type 12-13 cm? Damene her på KG, er alle dere møter over gj.snittet utstyrt? Anonymkode: 98594...242 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5511 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her på KG føler jeg alle menn har penis på 16 cm pluss. Er ikke snittet type 12-13 cm? Damene her på KG, er alle dere møter over gj.snittet utstyrt? Anonymkode: 98594...242 Som nevnt tidligere i tråden her, med henvisning til kilder, så er norsk snitt nærmere 16 enn 12, så ikke bli overrasket over 16 pluss både som referanse og preferanse. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #5512 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Som nevnt tidligere i tråden her, med henvisning til kilder, så er norsk snitt nærmere 16 enn 12, så ikke bli overrasket over 16 pluss både som referanse og preferanse. Anonymkode: b6259...107 Norsk snitt er ca 15 cm. Det er få som har lenger enn 18. Heldigvis Anonymkode: eca75...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5513 Del Skrevet 18. mars Jeg skriver dette på anbefaling fra en venn. Jeg er halvt norsk og halvt iransk. Jeg har hatt noen utfordringer i mitt seksuelle liv, og selv om mine tidligere partnere har vært fornøyde i tilfeldige forhold, har noe av dem uttrykt at de synes størrelsen min er for stor, noe som har ført til at de ikke klarte å fortsette forholdet. Jeg er lei av tilfeldige forhold og ønsker ikke lenger å ha kortvarige affærer. Hva tror dere jeg bør gjøre for å finne en mer varig løsning? Anonymkode: c485e...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5514 Del Skrevet 18. mars Hva er stor? Det er litt enklere å svare om du kan opplyse om eksakte mål. Anonymkode: 29eb2...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5515 Del Skrevet 18. mars Kokvask pleier å hjelpe. Anonymkode: 4526a...a23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5516 Del Skrevet 18. mars Kappe av litt av pikken da. Eller finne deg ei som er som oslofjordtunnellen nedentil. Anonymkode: 044da...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5517 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kokvask pleier å hjelpe. Anonymkode: 4526a...a23 Rundvask bak øra er og effektivt, på mennesker som ikke forstår bedre. Anonymkode: 29eb2...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5518 Del Skrevet 18. mars Bli homofil! Homofile elsker store pikker. Anonymkode: 3087a...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5519 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er stor? Det er litt enklere å svare om du kan opplyse om eksakte mål. Anonymkode: 29eb2...707 25 centimeter lang og 7,8 centimeter i omkrets når den er i ereksjon Anonymkode: c485e...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5520 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kappe av litt av pikken da. Eller finne deg ei som er som oslofjordtunnellen nedentil. Anonymkode: 044da...3e2 Oslofjordtunnelen? Den har jeg ikke hørt før. Anonymkode: 29eb2...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå