Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pingvinen skrev (3 timer siden):

Gjennomsnitt lengde i Norge er rundt 14 cm, erigert. Omkrets er 11-12 cm. Ifølge NHI er gjennomsnittslengden på en slapp penis 9,16 centimeter, mens gjennomsnittslengden på en erigert penis er 13,12 centimeter. Gjennomsnittlig omkrets på en slapp og erigert penis er henholdsvis 9,31 centimeter og 11,66 centimeter.

Eg trodde egentlig at det var større. Ser at dette var målinger som var utført av profesjonelle og var en del av ei stor forskning, 15000+ menn var vist med. Er det ikke merkelig at svært mange har 16-18 cm lang😅. Burde vel ikke skrive dette eg som er mann🤷‍♂️

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soft mann skrev (3 timer siden):

Eg trodde egentlig at det var større. Ser at dette var målinger som var utført av profesjonelle og var en del av ei stor forskning, 15000+ menn var vist med. Er det ikke merkelig at svært mange har 16-18 cm lang😅. Burde vel ikke skrive dette eg som er mann🤷‍♂️

Det er nok noen som måler feil ja. Og kvinner som har dårlig øyemål. Det er ikke så mange som har 18 cm eller lengre. Kun 5% ca. Ifølge Wikipedias temmelig omfattende artikkel på emnet, er en  gjennomsnittlig erigert penis er mellom 12,9 og 15 centimeter lang, målt fra roten til tuppen på oversiden av ståpenis

Endret av Pingvinen
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå refererer dere til verdenssnittet. Kvinner i Norge ligger med norske menn, oftest, så da må dere legge på litt.

De store tallene i referert studie er indiske menn. Om dere lurer så er det indiske snittet så som så. I bibelen for faget, så er indiske kvinner de med kortest vagina. ........

Norske kvinner er ikke der. De passer norsk pikk. 

Søk på siden calcSD, og Western size. Den er høyere enn verdenssnittet.

Mer ref til verdenssnittet, er bare fattig trøst for små menn. Realiteten er at du som mann sammenlignes med andre norske menn. Ikke en inder eller sørøst asiat.

Skjerpings.

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå refererer dere til verdenssnittet. Kvinner i Norge ligger med norske menn, oftest, så da må dere legge på litt.

De store tallene i referert studie er indiske menn. Om dere lurer så er det indiske snittet så som så. I bibelen for faget, så er indiske kvinner de med kortest vagina. ........

Mer ref til verdenssnittet, er bare fattig trøst for små menn. Realiteten er at du som mann sammenlignes med andre norske menn. Ikke en inder eller sørøst asiat.

Skjerpings.

Har sjekket det. Gjennomsnitt i hele verden er 13,2. Gjennomsnitt for norske menn er 14-15 cm

Endret av Pingvinen
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pingvinen skrev (7 timer siden):

Har sjekket det. Gjennomsnitt i hele verden er 13,2. Gjennomsnitt for norske menn er 14-15 cm

Akkurat. En signifikant forskjell på hele +10% bare i lengde og tykkelsen kommer i tillegg. Dvs at en norsk standard pikk er +20% større i volum enn verdenssnittet. 

20% større i snitt vil oppleves som stor for kvinner fra land der menn er mindre. En skandinav på 182 cm vil i store deler av verden ses som høy, mens her løfter en ikke på øyelokket om noen er det. Samme gjelder peniser på verdenssnittet. De er rundt 13, mens en stor en i Norden er +18 cm. Heldigvis er Nordens kvinner like store, så vi passer sammen. Hører lite om norske kvinner som reiser til Thailand for å finne seg stor kuk.

Det siste var et stikk til .....

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Akkurat. En signifikant forskjell på hele +10% bare i lengde og tykkelsen kommer i tillegg. Dvs at en norsk standard pikk er +20% større i volum enn verdenssnittet. 

20% større i snitt vil oppleves som stor for kvinner fra land der menn er mindre. En skandinav på 182 cm vil i store deler av verden ses som høy, mens her løfter en ikke på øyelokket om noen er det. Samme gjelder peniser på verdenssnittet. De er rundt 13, mens en stor en i Norden er +18 cm. Heldigvis er Nordens kvinner like store, så vi passer sammen. Hører lite om norske kvinner som reiser til Thailand for å finne seg stor kuk.

Det siste var et stikk til .....

😂

Bare ca 5% har 18 cm eller større her. Takk og lov, det er for stort for meg. Samme med tykkelse. Det gjør vondt. Og jeg er kraftig og har født 2 barn. 

Anonymkode: eca75...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare ca 5% har 18 cm eller større her. Takk og lov, det er for stort for meg. Samme med tykkelse. Det gjør vondt. Og jeg er kraftig og har født 2 barn. 

Anonymkode: eca75...af3

Ja, det flotte er at dere kvinner, som vi menn, kommer i ulike størrelser, og med ulike preferanser.

Jeg liker damer som tåler 20+. Ellers blir det bare stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, det flotte er at dere kvinner, som vi menn, kommer i ulike størrelser, og med ulike preferanser.

Jeg liker damer som tåler 20+. Ellers blir det bare stress.

Ja, det er bra vi er forskjellige. Jeg foretrekker de mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pingvinen skrev (8 timer siden):

Ja, det er bra vi er forskjellige. Jeg foretrekker de mindre. 

Kvinnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kvinnene?

Nei, jeg er dame. Foretrekker penis som er gjennomsnittlig eller mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 22.42):

Skjerpings.

Så rart, for den wikipedia artikkelen er veldig tydelig på at det ikke er funnet kvalitetsstudier som viser etniske forskjeller i penisstørrelse.

Satt mine egne tall inn i den 'kalkulatoren' og det var mistenkelig likt wikipediaartikkelen gitt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
blaffen skrev (20 timer siden):

Så rart, for den wikipedia artikkelen er veldig tydelig på at det ikke er funnet kvalitetsstudier som viser etniske forskjeller i penisstørrelse.

Satt mine egne tall inn i den 'kalkulatoren' og det var mistenkelig likt wikipediaartikkelen gitt..

Og du satt den på western? Om ikke så, da er du kanskje snitt i verden, men normalt liten i norsk sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Og du satt den på western? Om ikke så, da er du kanskje snitt i verden, men normalt liten i norsk sammenheng.

Du må lære deg å lese. Jeg sa ingenting om at jeg er liten eller stor, bare at wikipedia-artikkelen og den 'kalkulatoren' vurderte meg likt.

Har du et miserabelt liv siden du forsøker på å trykke ned andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pingvinen skrev (På 5.3.2025 den 18.05):

Nei, jeg er dame. Foretrekker penis som er gjennomsnittlig eller mindre

Hvor finner man dere? Damene jeg får med meg hjem fra byen blir skuffet når de ser at jeg bare har 22cm lang, og det er i slapp tilstand. :S

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor finner man dere? Damene jeg får med meg hjem fra byen blir skuffet når de ser at jeg bare har 22cm lang, og det er i slapp tilstand. :S

Anonymkode: 65b8c...0fb

Da er det nok noe helt annet de er skuffet over. Ikke at penisen er «bare» 22 cm, men at «hjelpe og trøste, den er hele 22 cm lang, jeg kommer til å dø!»

Anonymkode: 0494d...fdd

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fantastisk artikkel for dere som har dagbladet +. 

Husk også at kvinner kan tilfredsstille hverandre helt uten penis. Så da kan menn det også, selv om penis skulle være mindre enn gjennomsnittet. 

https://www.dagbladet.no/tema/mikropenis-se-bildene/82771004

Anonymkode: 09733...d37

Betalingsmur...

Anonymkode: 9af39...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fantastisk artikkel for dere som har dagbladet +. 

Husk også at kvinner kan tilfredsstille hverandre helt uten penis. Så da kan menn det også, selv om penis skulle være mindre enn gjennomsnittet. 

https://www.dagbladet.no/tema/mikropenis-se-bildene/82771004

Anonymkode: 09733...d37

Jeg vil gå så langt som å si at penis ikke har noen særlig rolle i min tilfredstillelse.

Jeg er fult tilfredstilt av god sex, som ikke involverer en penis i det hele tatt.

Det er fint, nært og hyggelig med samleie, men det havner langt ned på listen over hva som tilfredsstiller meg mest rent nytelsesmessig. Om penisen er 13 eller 15 cm har null betydning. Det hadde jeg ikke merket forskjell på.

Penisstørrelse har mest å si når de er store. Da er det ubehagelig.

Anonymkode: 4288d...c4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg vil gå så langt som å si at penis ikke har noen særlig rolle i min tilfredstillelse.

Jeg er fult tilfredstilt av god sex, som ikke involverer en penis i det hele tatt.

Det er fint, nært og hyggelig med samleie, men det havner langt ned på listen over hva som tilfredsstiller meg mest rent nytelsesmessig. Om penisen er 13 eller 15 cm har null betydning. Det hadde jeg ikke merket forskjell på.

Penisstørrelse har mest å si når de er store. Da er det ubehagelig.

Det kommer an på hvor stor han er, og hvor avslappet og trygg han er på seg selv. Klarer fint 19 cm dildo med grei tykkelse på. Det er bare deilig. Er man ikke avslappet under penetrasjon så kan det gjøre vondt. Det er veldig ubehagelig. God tid, rett smøring og pirring er bra.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kommer an på hvor stor han er, og hvor avslappet og trygg han er på seg selv. Klarer fint 19 cm dildo med grei tykkelse på. Det er bare deilig. Er man ikke avslappet under penetrasjon så kan det gjøre vondt. Det er veldig ubehagelig. God tid, rett smøring og pirring er bra.

Spiller ingen rolle for min del hvor avslappet og trygg han er. Det er jeg som skal ha penisen i meg og da kan den ikke være for stor.

19 cm er helt uaktuelt for min del😅

Min favoritt rabbit som treffer meg perfekt både innvendig og utvendig, har en «innvendig» del som er 9 cm og er utformet perfekt.

En ting er ubehaget under samleie med en som har «for stor» penis. Det kjedeligste med å være i forhold med en som har stor penis, er at man aldri kan være spontane. Alt må tas så forsiktig og varmes opp osv osv. Ble et fryktelig kjedelig sexliv i lengden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...