Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nesten alt? Det var vel å ta litt vel mye i.

Jeg vil heller si at ytterpunktene kan skape utfordringer, men normalsjiktet er bredt og innenfor det spiller penisstørrelsen svært liten rolle i forhold til alt annet under sexen.

En stor penis er desidert det verste da det gjør direkte vondt. Utover det har jeg kun opplevd 1 gang at en penis ikke har fungert godt, den var usedvanlig kort med en veldig bred omkrets. Det gjorde ikke mye for meg. 

Anonymkode: 0544b...872

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. De med smått utstyr burde skjemmes. 

Hilsen Kari som er vid som en låvedør og ikke evner å bruke muskelaturen i underlivet. 

Anonymkode: 4d65c...39f

Du Kari? Du vet at låvedøra kan stilles på gløtt ja, det er bare å sakse bena🪄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iadnuyh skrev (17 minutter siden):

Påstand:  Størrelsen betyr nesten absolutt alt!

Ehh nei... En mann er så mye mer enn størrelsen på penisen 😊 

Vi lever tross alt i 2024, ikke i 1980... 🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iadnuyh skrev (19 minutter siden):

Jeg vet ikke om du er kvinne eller mann og jeg mener det er kun kvinner som bør svare på det. Jeg så en stor undersøkelse med et stort antall kvinner og de som var single ønsker større en de i forhold. snittet på single svarte ca 17 og de i forhold lit lavere som jeg ikke husker helt men det var 16, x. så lit over 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
iadnuyh skrev (24 minutter siden):

Størrelsen betyr i hvert fall mye.

En fyr med «stor» penis er helt uaktuelt å ha sex med igjen for min del. Aldri hatt så dårlig sex som med en tidligere kjæreste som hadde det jeg vil kalle «stor penis».

Alt av stillinger var ubehagelig. Oralsex var ubehagelig og alt av spontanitet ble umulig. Drit kjedelig.

Mitt favorittleketøy er rabitten min. Den innvendige delen er 9 cm og formet slik at den treffer der det føles best helt perfekt.

Så ja. Størrelsen er viktig.

Anonymkode: 46238...b58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iadnuyh skrev (1 time siden):

Ja, det er viktig for meg at hans penis ikke er stor. Det gjør vondt og gjør det umulig å nyte sex

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
iadnuyh skrev (2 timer siden):

Hilsen Kåre 51år 

Anonymkode: fbab2...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (31 minutter siden):

Ja, det er viktig for meg at hans penis ikke er stor. Det gjør vondt og gjør det umulig å nyte sex

Er vel noen som er veldig småe nedentil( damer) så dei vik kanskje ha problemer med noen peniser. Eg har aldri opplevd at min er for tykk, men litt forsiktig med lengden da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (2 timer siden):

Er vel noen som er veldig småe nedentil( damer) så dei vik kanskje ha problemer med noen peniser. Eg har aldri opplevd at min er for tykk, men litt forsiktig med lengden da

Har født 2 barn. Og er erfaren dame på 50+. Klarer ikke nyte sex med stor penis. Er bare ubehagelig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (3 timer siden):

Har født 2 barn. Og er erfaren dame på 50+. Klarer ikke nyte sex med stor penis. Er bare ubehagelig for meg. 

Ja da er vi tilbake på , hva er stort? Selvsagt gjør dei kjempestore vondt

Endret av Soft mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (20 minutter siden):

Jeg har aldri tatt frem målebånd og målt penisen til noen av mine partnere. Vil tippe de har vært typ 13-16 cm. Kan ikke si jeg merket noe forskjell dem i mellom under samleie. Er jo ikke så følsom innvendig at en cm eller to utgjør noen forskjell med en helt normal penis liksom.

Unntaket var en som åpenbart var større og det fungerte over hode ikke da det bare ble ubehagelig, uansett stilling. Samtidig kunne vi aldri være spontane da vi måtte være forsiktige og bruke så god tid hver gang. 

Anonymkode: 4288d...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iadnuyh skrev (9 timer siden):

For hvem?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri tatt frem målebånd og målt penisen til noen av mine partnere. Vil tippe de har vært typ 13-16 cm. Kan ikke si jeg merket noe forskjell dem i mellom under samleie. Er jo ikke så følsom innvendig at en cm eller to utgjør noen forskjell med en helt normal penis liksom.

Unntaket var en som åpenbart var større og det fungerte over hode ikke da det bare ble ubehagelig, uansett stilling. Samtidig kunne vi aldri være spontane da vi måtte være forsiktige og bruke så god tid hver gang. 

Da stemmer kanskje det jeg skriver under? Jeg skal ikke tvile på din kåthet altså, men det er en sammenheng😊

Hvis en kvinnehånd akkurat klarer å klipe rundt pikken, ja da passer den iflg mine egne rapporter😅
Noen har ikke sjanse å klipe i rundt, uansett hvor hardt de kliper. Like vel passer den som smurt.. Er ikke det mystisk?

Nei, det er magisk hvor godt kåthets-skalaen stemmer med smerte-terskelen.. Høy kåthet over tid, gir masse hormoner som sørger for å minske smertene. Så.. uten forspill og rett på sak med diger pikk, selvfølgelig gjør det ondt.

Men akkurat dette med å klipe i rundt.. stemmer ikke det for kvinner? Da med tanke på godt forspill og høy kåthet på skalaen?
Jeg mener: De som har oversize pikk sitter på ansvaret.. de må bruke det riktige hodet. Helst med litt biologiske kunnskaper, og se fordelen med å hjelpe kvinnen å bli kåt nok før sex. Ta gjerne et par forsiktige prøvedykk først, og hør hva dama sier..

Til ettertanke: Fisting.. Hvorfor gjør det ikke ondt til en kvinne, som bruker dobbel så tykk dildo enn det pikken min er?
Jo.. fordi hun er superkåt vel, så kåthets-skalaen stemmer med smerte-teskelen.. altså nytelsen er mye større enn smertene. Så smertene kan aldri overgå nytelsen, for da krymper kåtheten nedover på skalen igjen🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Handleddet er ca 15-16 ish cm i omkrets. En venninne av meg hadde samme problemet med en kjærest, men han var og veldig tykk og lang. Måtte alltid ha masse lube og veldig god tid. Som sagt så hsr det aldri vert noen problem med min tykkelse😅heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (9 timer siden):

Ca gjennomsnittlig eller mindre er bra for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (31 minutter siden):

Ca gjennomsnittlig eller mindre er bra for meg

Da måtte eg sjekke gjennomsnitt🙈 ble litt forviten. Ser gjennomsnitt er 11,5 ish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Soft mann skrev (4 timer siden):

Da måtte eg sjekke gjennomsnitt🙈 ble litt forviten. Ser gjennomsnitt er 11,5 ish

Slapp.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slapp.

Anonymkode: b6259...107

Nei stiv står det, 9,5 slapp. Dette er omkrets altså

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Enig. De med smått utstyr burde skjemmes. 

Hilsen Kari som er vid som en låvedør og ikke evner å bruke muskelaturen i underlivet. 

Anonymkode: 4d65c...39f

Skamme seg kan man gjøre om man gjør eller sier noe galt. Å skamme seg for noe man ikke kan noe for blir helt feil. Det blir det samme som å si at man burde skamme seg fordi man er blind eller har mistet en arm (uten sammenlikning for øvrig).

Du kan kanskje skamme deg fordi du ikke evner å bruke muskulaturen i underlivet. Dette kan trenes opp.

Anonymkode: 452c3...c80

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (5 timer siden):

Gjennomsnitt lengde i Norge er rundt 14 cm, erigert. Omkrets er 11-12 cm. Ifølge NHI er gjennomsnittslengden på en slapp penis 9,16 centimeter, mens gjennomsnittslengden på en erigert penis er 13,12 centimeter. Gjennomsnittlig omkrets på en slapp og erigert penis er henholdsvis 9,31 centimeter og 11,66 centimeter.

Endret av Pingvinen
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...