AnonymBruker Skrevet 1. mars #5441 Del Skrevet 1. mars Svar: når den sitter på en mann jeg elsker og begjærer. Anonymkode: 1a890...cfa 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5442 Del Skrevet 1. mars Tror jeg hadde gått for person 2 vist jeg måtte velge. k37, singel Anonymkode: b5ebb...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5443 Del Skrevet 1. mars 1 og 2 da jeg ikke liker at den er for stor. gift kvinne 42 år. Anonymkode: 5fed8...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5444 Del Skrevet 1. mars Person 3. K34. Singel. Anonymkode: e1f73...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5445 Del Skrevet 1. mars 4 uten tvil Anonymkode: 67900...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 1. mars #5446 Del Skrevet 1. mars Dette bryr absolutt ingen kvinne seg noe som helst om. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 1. mars #5447 Del Skrevet 1. mars (endret) . Endret 6. mars av aksase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5448 Del Skrevet 1. mars Ærlig talt størrelse på pikken har da ingenting med mandighet å gjøre. Anonymkode: 08f38...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5449 Del Skrevet 1. mars 4. Kvinne 44år Har det noe med antikkens Hellas å gjøre? Når får vi vite "svaret" da? Anonymkode: 20fbe...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roxy80 Skrevet 1. mars #5450 Del Skrevet 1. mars Ja nå er jeg spent 🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #5451 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Rart spørsmål kanskje, men jeg har min grunn for å spørre. Jeg tenker å forklare hvorfor jeg spør når jeg har får se hva dere svarer. Det er viktig at flest mulig svarer!!! Skriv også om du er kvinne, mann, ung, gammel, gift eller singel? La oss tenke hypotetisk. Eksakt samme mann, alt annet er likt både kroppslig, personlighet, utseende, kjemi osv. Hvem av personene under mener du er mest mandig, attraktiv og som innbyr mest respekt/verdi som mann? Person 1: Liten grower med liten erigert Liten slapp penis som peker fremover og vokser lite ved ereksjon. 5 cm slapp / 10 cm erigert Person 2: Liten grower med større erigert Liten slapp penis som peker fremover og vokser ved ereksjon til gjennomsnittelig størrelse. 5 cm slapp / 13,5 cm erigert Person 3: Shower med gjennomsnitt stiv Stor slapp penis som henger tungt ned, og som ikke vokser erigert. Dvs kun blir stivere. 13,5 cm slapp / 13,5 cm erigert Person 4: «Shower» med større erigert Stor slapp penis som henger tungt ned, og som vokser til godt over gjennomsnittet. 13,5 cm slapp / 18-20 cm erigert Vær snill å svar! Anonymkode: 879d3...042 Grower defineres som en penis som øker med mer en 4,5 cm. Så 13,5 til 18 er pr def Grower. At min feks er 15-17 cm slapp, men vokser til 23cm vil si at jeg har en grower. Om noen tror den er en shower, ja de ville blitt overrasket over forskjellen - om de får oppleve den. Så eneste shower du beskriver er faktisk nummer 3, selv om den ikke er den største. Mr Monogam. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 2. mars #5452 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvem av personene under mener du er mest mandig, attraktiv og som innbyr mest respekt/verdi som mann? Også kommer du med masse alternativer om PENIS?? What?? Hva har dette med hva som innbyr respekt, eller hva verdi noen har som mann? Hva som innbyr respekt? Noen som respekterer meg og mine grenser. Hva som innbyr verdi? En som vet å oppføre seg som et skikkelig menneske. Personligheten er det som avgjør disse tingene, ikke penisen som tilfeldigvis sitter på mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5453 Del Skrevet 2. mars Jeg skrev innlegget fordi jeg ville vise svarene til gutten min. Jeg sa jeg skulle forklare.. Jeg er sammen med en gutt som er langt nede fordi han ikke har en stor penis. Han er som nr 1. Jeg har forsøkt å fortelle han at det er hans selvfølelse, selvtillit og personlighet som avgjør om han framstår mandig eller ikke. Han mener han ikke er mandig og tøff, men jeg prøver å få han til å forstå at det ikke er pga penis, men disse andre tingene! Nå er det jo som en selvforsterkende spiral. Han klarer ikke å bygge selvtillit og da blir han jo også «veik» og deprimert. Dette påvirker forholdet vårt mye også fordi jeg blir så usikler på hva jeg skal si og gjøre. På en måte er det ødeleggende for forholdet, men han forstår ikke at det ikke er penis i seg selv, men hvordan han takler det. Jeg kommer ikke til å vise fra svarene her fordi jeg fikk så få svar, men takk til de som svarte.. Mulig jeg ikke har skjønt det med shower og grower, men det er jo ike viktig her da Takk Anonymkode: 6ac8e...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5454 Del Skrevet 2. mars Her jeg bor har vi en som er beryktet for å ha en liten...Men du verden hva mange fine damer han har vert i forhold med! Bare topp 10 standard! Han dumper dem etter 3-4 år å rett på ein ny. Så alle vet han har liten men damene er etter han... Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iadnuyh Skrevet 2. mars #5455 Del Skrevet 2. mars Påstand: Størrelsen betyr nesten absolutt alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5456 Del Skrevet 2. mars Og så? Enten har man stor pikk, ellers har man ikke. Da stiller du på det laget du er. Anonymkode: d1e50...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5457 Del Skrevet 2. mars Da får du mene det, da. Du prater ikke for alle kvinner uansett. Anonymkode: f48e3...4e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5458 Del Skrevet 2. mars iadnuyh skrev (7 minutter siden): Påstand: Størrelsen betyr nesten absolutt alt! Enig. De med smått utstyr burde skjemmes. Hilsen Kari som er vid som en låvedør og ikke evner å bruke muskelaturen i underlivet. Anonymkode: 4d65c...39f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. mars #5459 Del Skrevet 2. mars iadnuyh skrev (10 minutter siden): Påstand: Størrelsen betyr nesten absolutt alt! Jeg vet ikke nok om dette, men tenker litt skobutikk. Det som passer det passer, mens feil størrelse er verre en riktig størrelse. Riktig størrelse kan variere stort hvis dama er one size fits all, men det finnes grenser. Det som er for stort for noen kan være passe for andre etc. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. mars #5460 Del Skrevet 2. mars iadnuyh skrev (6 minutter siden): Påstand: Størrelsen betyr nesten absolutt alt! Du har helt rett.. kvinner liker størrelsen, fordi den passer som smurt🤭 Men hvis du ikke har hørt dette, eller ikke hører forskjell på smerteskrik eller nytelse.. da må du ta opp tommestokken👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå