Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.11.2017 den 12.31):

14cm er liten. Damer foretrekker kukker på en 17-18 cm minst. Gjerne over 20cm. Bare spør konghung! 

Anonymkode: e6ffa...1cc

Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv, og han siste sin penis var 15.2 cm og jeg synes sexen (penetreringen) vi hadde var helt fantastisk. Jeg ble overrasket selv over at den ikke var lengre, når jeg spurte om vi kunne måle nøyaktig av nysgjerrighet 😅 De to før var i tenårene og mye kortere forhold, men jeg synes de var topp(!!) selv om de hadde hakket mindre hvis jeg tenker veldig nøye. Høye, kjekke og atletisk bygde gutter/menn alle tre. 

Er 25 nå. Jeg har alltid synes synd på gutter/menn som synes de selv har for liten penis, og sliter med det.. 

Anonymkode: 5e224...aac

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen kvinner har ingen problem med å le deg rett opp i ansikte, eller t.o.m bli sur for at du har kastet bort tiden deres når bokseren kommer av ja. Fant ut jeg ble brukt av ei som var nysgjerrig for min første gang. Fordi en venninne som ikke hånet meg men gikk ikke lenger en at vi brukte hender på hverandre, etter det sa hun at hun ville bare fortsette som venner. Hadde sagt til henne at jeg var ultra liten når jeg var slapp, den er 3.05 cm, men ble okej størrelse når den ble erigert 13.4 cm.

Jeg kan ikke klandre henne for mye fordi hun gjorde det om til en bra opplevelse. Hun fikk meg til å tro at vi hadde en legitimt naturell tiltrekning og jeg likte henne godt fra starten. Når ting begynte å gå het for seg sa jeg også at vi ikke behøvde å gå så langt som vi var på tur til å gjøre, jeg hadde ingen hast så hun behøvde ikke å gjøre dette for å holde interessen min. Men hun sa hun virkelig ville, og følte vi hadde god kontakt. Bra opplevelse behandlet meg godt, og så neste morgen etter litt morgen kos hvor vi bare lå å holdt litt rundt hverandre, hvor hun gav meg en mer øm og rolig runde.

Kort tid etter det var ferdig når jeg spurte om hun hadde noe planer for dagen, eventuelt om jeg kunne få ta henne med ut på en ordentlig date neste gang hun var ledig. Sa hun at hun ville legge kortene på bordet, jeg virket som en grei fyr men hun var mest interessert i at dette skulle være en engangs greie. Hun sa at hun beklagde at hun veiledet meg litt feil, hun håpet opplevlesen hadde vært grei. Hun forførte meg fordi hun var nysgjerrig. 

Så det var litt skuffende, men bedre enn å bli ledd av alene med, eller av flere jenter når de snek seg inn i guttegarderobben når jeg stod i dusjen på videregående. 

Anonymkode: 5bb36...953

Det gjør meg trist om det er slik at kvinner har ledd deg opp i ansiktet. Ingen skal måtte tåle slikt. Det er rett og slett forkastelig.

Det er jo bra om det har vært noen gode opplevelser. Forstår godt at du ble skuffet etter denne hendelsen. 

Ungdomsskolen og videregående er et kapittel for seg selv...

I forhold til min kommentar om det mannlige egoet, så gjaldt det i forhold til at han ikke føler seg truet av evt damas leketøy. Det hadde vært veldig turn-off for min del. Så lenge man gir på andre måter i form av tunge, fingre og hengivenhet så betyr kuken fint lite om jeg liker han ellers. Jeg verdsetter egenskaper veldig høyt.

Det hjelper ikke med en stor kuk, om han oppfører seg som en stor kuk pleier jeg å tenke. Det er noen menn som er slik dessverre.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (49 minutter siden):

Det gjør meg trist om det er slik at kvinner har ledd deg opp i ansiktet. Ingen skal måtte tåle slikt. Det er rett og slett forkastelig.

Det er jo bra om det har vært noen gode opplevelser. Forstår godt at du ble skuffet etter denne hendelsen. 

Ungdomsskolen og videregående er et kapittel for seg selv...

I forhold til min kommentar om det mannlige egoet, så gjaldt det i forhold til at han ikke føler seg truet av evt damas leketøy. Det hadde vært veldig turn-off for min del. Så lenge man gir på andre måter i form av tunge, fingre og hengivenhet så betyr kuken fint lite om jeg liker han ellers. Jeg verdsetter egenskaper veldig høyt.

Det hjelper ikke med en stor kuk, om han oppfører seg som en stor kuk pleier jeg å tenke. Det er noen menn som er slik dessverre.

Føler en dame som liker, kanskje foretrekker leker samtidig som hun liker å ha sex også hadde vært drømmen. Var en serie som jeg ikke husker navne på som var på Netflix med hun ene fra Community. Hennes karakter likte godt å bruke en magic wand som hun plasserte på seg selv mens de hadde sex. Jeg vet det ikke er ekte, men når fyren følte seg noe ukomfortabel, og følte seg noe truet av den. Tenkte jeg til meg selv hva i all verden er det han klager på, han får mulighet til å ha sex med noen han er forelsket i og en gigantisk del av presse for hennes nytelse er nå tatt av skuldrene hans. Han kunne gjort den dårligste jobben i verden ved å være så tent at han hadde kommet på 5 sekunder, man ønsker jo ikke å gjøre en så dårlig jobb. Men skulle det skje. Kunne han lett gjøre opp for det ved å ta staven i hånden sin slik at alt hun behøver å gjøre er å ligge bak å nyte. 

For meg hadde det vært en drømme situasjon, gi meg et lite kurs første gangen om hvilken leke hun liker best og hvordan hun vil jeg skal bruke den. Slik at jeg kan gjøre opp for alle tabbene jeg kommer til å gjøre og hun føler at hun fikk nytelse fra opplevelsen også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (8 timer siden):

Det er de som synes en litt tykk pikk på 14–15cm i lengde duger, hvor det er litt ømt å sitte etterpå😄

Jeg har inntrykk av at alle oss jenter som er litt over middels sexgale, som faktisk nyter sex, og som liker det mer lekent, foretrekker stort utstyr. De som er mest tilbakeholdne, kjedelige og tradisjonelle, foretrekker en som er godt under middels. Så kan mannen gjøre sitt uten at de merker så mye til det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt 3 forhold i mitt liv, og han siste sin penis var 15.2 cm og jeg synes sexen (penetreringen) vi hadde var helt fantastisk. Jeg ble overrasket selv over at den ikke var lengre, når jeg spurte om vi kunne måle nøyaktig av nysgjerrighet 😅 De to før var i tenårene og mye kortere forhold, men jeg synes de var topp(!!) selv om de hadde hakket mindre hvis jeg tenker veldig nøye. Høye, kjekke og atletisk bygde gutter/menn alle tre. 

Er 25 nå. Jeg har alltid synes synd på gutter/menn som synes de selv har for liten penis, og sliter med det.. 

Anonymkode: 5e224...aac

15 komma 2 gitt. Du er jammen meg et nøyaktig fruentimmer. Men var dette i unormal luftfuktighet og temperatur? Da kan det ha vært bare 15.1 i mer gjennomsnittlige omstendigheter.

Anonymkode: 26b69...c5c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har 16,5cm og ble dumpet for ikke så lenge siden fordi dama ville ha lengre.

Døm kvinner etter handlinger ikke etter ord sier jeg bare.

Anonymkode: 284db...7fb

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phitta Phjong skrev (4 timer siden):

Jeg har inntrykk av at alle oss jenter som er litt over middels sexgale, som faktisk nyter sex, og som liker det mer lekent, foretrekker stort utstyr. De som er mest tilbakeholdne, kjedelige og tradisjonelle, foretrekker en som er godt under middels. Så kan mannen gjøre sitt uten at de merker så mye til det. 

Er nok ikke usannsynlig det du sier😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (4 timer siden):

Jeg tør karakterisere meg selv som over middels glad i sex. Har sex omtrent daglig med mannen, vi swinger også, drar på sexklubber, nyter definitivt sex. Mannen er høyst gjennomsnittlig, gjetter ca 14 cm, har aldri målt. Jeg kommer vaginalt mange ganger hver gang vi har sex. Kjenner godt at han tar meg - og kjenner godt leketøy vi har som er MYE større. Det er ikke svart-hvitt, jeg liker begge deler. 

Har før mannen hatt sex med en der penis var for liten. Han var så tynn at jeg kunne lukke hånden rundt den helt og Max 7-8cm. Det var helt krise. Men rundt gjennomsnittet? Digg det og!

Anonymkode: 8228c...99b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tør karakterisere meg selv som over middels glad i sex. Har sex omtrent daglig med mannen, vi swinger også, drar på sexklubber, nyter definitivt sex. Mannen er høyst gjennomsnittlig, gjetter ca 14 cm, har aldri målt. Jeg kommer vaginalt mange ganger hver gang vi har sex. Kjenner godt at han tar meg - og kjenner godt leketøy vi har som er MYE større. Det er ikke svart-hvitt, jeg liker begge deler. 

Har før mannen hatt sex med en der penis var for liten. Han var så tynn at jeg kunne lukke hånden rundt den helt og Max 7-8cm. Det var helt krise. Men rundt gjennomsnittet? Digg det og!

Anonymkode: 8228c...99b

Som jeg også skrev, kan man ha mye glede av en gjennomsnittlig, men en på 20 er enda bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen kvinner har ingen problem med å le deg rett opp i ansikte, eller t.o.m bli sur for at du har kastet bort tiden deres når bokseren kommer av ja. Fant ut jeg ble brukt av ei som var nysgjerrig for min første gang. Fordi en venninne som ikke hånet meg men gikk ikke lenger en at vi brukte hender på hverandre, etter det sa hun at hun ville bare fortsette som venner. Hadde sagt til henne at jeg var ultra liten når jeg var slapp, den er 3.05 cm, men ble okej størrelse når den ble erigert 13.4 cm.

Jeg kan ikke klandre henne for mye fordi hun gjorde det om til en bra opplevelse. Hun fikk meg til å tro at vi hadde en legitimt naturell tiltrekning og jeg likte henne godt fra starten. Når ting begynte å gå het for seg sa jeg også at vi ikke behøvde å gå så langt som vi var på tur til å gjøre, jeg hadde ingen hast så hun behøvde ikke å gjøre dette for å holde interessen min. Men hun sa hun virkelig ville, og følte vi hadde god kontakt. Bra opplevelse behandlet meg godt, og så neste morgen etter litt morgen kos hvor vi bare lå å holdt litt rundt hverandre, hvor hun gav meg en mer øm og rolig runde.

Kort tid etter det var ferdig når jeg spurte om hun hadde noe planer for dagen, eventuelt om jeg kunne få ta henne med ut på en ordentlig date neste gang hun var ledig. Sa hun at hun ville legge kortene på bordet, jeg virket som en grei fyr men hun var mest interessert i at dette skulle være en engangs greie. Hun sa at hun beklagde at hun veiledet meg litt feil, hun håpet opplevlesen hadde vært grei. Hun forførte meg fordi hun var nysgjerrig. 

Så det var litt skuffende, men bedre enn å bli ledd av alene med, eller av flere jenter når de snek seg inn i guttegarderobben når jeg stod i dusjen på videregående. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

15 komma 2 gitt. Du er jammen meg et nøyaktig fruentimmer. Men var dette i unormal luftfuktighet og temperatur? Da kan det ha vært bare 15.1 i mer gjennomsnittlige omstendigheter.

Anonymkode: 26b69...c5c

Ja, dette er folk som måler med største nøyaktighet, altså.

Anonymkode: 44bda...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har 16,5cm og ble dumpet for ikke så lenge siden fordi dama ville ha lengre.

Du er ikke alene. Er mange sizequeens der ute i det norske land. 16,5 cm er over gjennomsnittet og er helt perfekt. 

Anonymkode: 2005c...c82

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 22.32):

Føler en dame som liker, kanskje foretrekker leker samtidig som hun liker å ha sex også hadde vært drømmen. Var en serie som jeg ikke husker navne på som var på Netflix med hun ene fra Community. Hennes karakter likte godt å bruke en magic wand som hun plasserte på seg selv mens de hadde sex. Jeg vet det ikke er ekte, men når fyren følte seg noe ukomfortabel, og følte seg noe truet av den. Tenkte jeg til meg selv hva i all verden er det han klager på, han får mulighet til å ha sex med noen han er forelsket i og en gigantisk del av presse for hennes nytelse er nå tatt av skuldrene hans. Han kunne gjort den dårligste jobben i verden ved å være så tent at han hadde kommet på 5 sekunder, man ønsker jo ikke å gjøre en så dårlig jobb. Men skulle det skje. Kunne han lett gjøre opp for det ved å ta staven i hånden sin slik at alt hun behøver å gjøre er å ligge bak å nyte. 

For meg hadde det vært en drømme situasjon, gi meg et lite kurs første gangen om hvilken leke hun liker best og hvordan hun vil jeg skal bruke den. Slik at jeg kan gjøre opp for alle tabbene jeg kommer til å gjøre og hun føler at hun fikk nytelse fra opplevelsen også.

Du har en veldig god innstilling. Ta godt vare på den. Den rette dama vil sette pris på det 👌

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phitta Phjong skrev (På 20.2.2025 den 0.23):

Her generaliseres det litt vel mye. Det er ikke mitt inntrykk at det er en sammenheng mellom kvinners preferanser mht utstyr og hvorvidt de nyter sex, eller er mer lekne og motsatt. Det er en liten andel kvinner som har sine preferanse helt klart, men de er på ingen måte hverken bedre i senga eller mer opptatt av sex generelt sett enn de andre. 

Endret av MrAnon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 0.37):

Det er jug.

Anonymkode: 1c015...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 0.37):

Skikkelig lumpent gjort. Helt greit å ha preferanser til penisstørrelse, men hvis det er viktig, bør hun jo ikke bli sammen med deg i første omgang. 
Jeg har selv et minimumskrav på 20 cm hvis jeg skulle gått inn i et forhold. Og når jeg vet det, så ville jeg jo ikke inngått noe forhold til en på 16,5. det ville jo bare vært håpløst for begge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (11 timer siden):

Skikkelig lumpent gjort. Helt greit å ha preferanser til penisstørrelse, men hvis det er viktig, bør hun jo ikke bli sammen med deg i første omgang. 
Jeg har selv et minimumskrav på 20 cm hvis jeg skulle gått inn i et forhold. Og når jeg vet det, så ville jeg jo ikke inngått noe forhold til en på 16,5. det ville jo bare vært håpløst for begge. 

Så bra. 

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
SlemUlv skrev (På 29.6.2017 den 10.00):

Ja for jeg har ingen venninner i det hele tatt, som jeg snakker med om dette :)

AnonymBruker skrev (På 29.6.2017 den 10.00):

Jeg tulla bare. Men fra spøk til alvor. Helt vanlig at kvinner foretrekker større penis. Både for den visuelle tenningen og følelse. Men gjennomsnittspenisen er mer enn god nok fra min erfaring alle disse årene. 

Blir litt som med kvinner og pupper. Vi foretrekker selvfølgelig store pupper på damene. Men vi greier oss fint med små. Så lenge de ikke er flatbrystet

Anonymkode: 33068...a43

Kan ikke bry meg mindre om puppe størrelse, rompe gutt her

Anonymkode: 6929f...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart spørsmål kanskje, men jeg har min grunn for å spørre. Jeg tenker å forklare hvorfor jeg spør når jeg har får se hva dere svarer.

Det er viktig at flest mulig svarer!!!

Skriv også om du er kvinne, mann, ung, gammel, gift eller singel?

La oss tenke hypotetisk. Eksakt samme mann, alt annet er likt både kroppslig, personlighet, utseende, kjemi osv. 

Hvem av personene under mener du er mest mandig, attraktiv og som innbyr mest respekt/verdi som mann?

Person 1: Liten grower med liten erigert

Liten slapp penis som peker fremover og vokser lite ved ereksjon.

5 cm slapp / 10 cm erigert

Person 2:  Liten grower med større erigert

Liten slapp penis som peker fremover og vokser ved ereksjon til gjennomsnittelig størrelse.

5 cm slapp / 13,5 cm erigert

Person 3: Shower med gjennomsnitt stiv

Stor slapp penis som henger tungt ned, og som ikke vokser erigert. Dvs kun blir stivere.

13,5 cm slapp / 13,5 cm erigert

Person 4: «Shower» med større erigert

Stor slapp penis som henger tungt ned, og som vokser til godt over gjennomsnittet.

13,5 cm slapp / 18-20 cm erigert

Vær snill å svar!

Anonymkode: 879d3...042

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går ikke an å svare på, for det er ikke det der som gjør noen mandig eller ikke.

Anonymkode: c5f67...f48

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rart spørsmål kanskje, men jeg har min grunn for å spørre. Jeg tenker å forklare hvorfor jeg spør når jeg har får se hva dere svarer.

Anonymkode: 879d3...042

Vi forstår jo at du er nok en usikker mann som ikke vil poste i samletråden, og som tror kvinner bryr seg om noen av de tingene som ramses opp. Om en mann er mandig har ingenting med cm-mål å gjøre, og kroppsdelen er ikke attraktiv i kraft av seg selv. 

Anonymkode: 524cd...2e6

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...