Phitta Phjong Skrevet 19. februar #5401 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 13.25): Synes du virkelig det er godt? Det blir for digert for min del. For meg holder det med 14-16. 😊 Anonymkode: fa28f...e89 Ekspander Jaaa. Litt vondt godt. Så deilig å bli fylt helt opp og å kjenne etterpå at man er brukt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. februar #5402 Del Skrevet 19. februar Det er mannen penisen sitter på som er interessant. Ingenting annet. Har han et skjørt ego så er det verre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5403 Del Skrevet 19. februar Aner ikke. Har aldri brydd meg. Ingen damer måler vel peniser? Hvorfor? Jeg har aldri hatt sex der jeg ikke kjente penis. Størrelse eller utseende på den har aldri vært avgjørende for om sexen var hos eller dårlig. Det er mannen som avgjør, kjemien, selve sexen, meg selv, Ikke penisen. Anonymkode: 32813...089 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5404 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 15.11.2017 den 11.11): Hvordan var det? Helt ærlig!! Kjente du den ikke? 14-15 cm i lengde. 12,5/13,5 i bredde. Anonymkode: ad6eb...96c Ekspander Gikk jo å ha sex... Men de aller fleste har vært mye større og det er mer tilfredsstillende for meg da jeg har fått vaginale orgasmer av dem. Anonymkode: 7ad07...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 19. februar #5405 Del Skrevet 19. februar Phitta Phjong skrev (På 19.2.2025 den 13.46): Jaaa. Litt vondt godt. Så deilig å bli fylt helt opp og å kjenne etterpå at man er brukt Ekspander Det er de som synes en litt tykk pikk på 14–15cm i lengde duger, hvor det er litt ømt å sitte etterpå😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5406 Del Skrevet 19. februar Phitta Phjong skrev (På 19.2.2025 den 13.17): Ja, mange. Det er helt ok i nøden, men kan jo ikke måle seg med en på 20 ❤️ hadde en tynn en på 12 cm en gang. Den gjorde ikke nytta Ekspander Er du unormalt vid der nede da? Anonymkode: 723a6...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5407 Del Skrevet 19. februar Irak skrev (På 19.2.2025 den 14.51): Det er mannen penisen sitter på som er interessant. Ingenting annet. Har han et skjørt ego så er det verre. Ekspander Det er bullshit, og det vet du også. Anonymkode: 2005c...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5408 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 14.57): Gikk jo å ha sex... Men de aller fleste har vært mye større og det er mer tilfredsstillende for meg da jeg har fått vaginale orgasmer av dem. Anonymkode: 7ad07...2f6 Ekspander Må være 20+ ja. Alt annet er lite. Anonymkode: 723a6...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet 19. februar #5409 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 15.11.2017 den 11.13): Det er vel over gjennomsnittet? Har hatt fantastisk sex med både gjennomsnittlige peniser og de som er enda mindre. Den eneste gangen størrelsen har vært et problem er det fordi den har vært for stor. Anonymkode: ac3ed...361 Ekspander Signerer på denne, min ex hadde for lang, ikke godt i det hele tatt. Tror han var par å 20 cm. Ikke behagelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5410 Del Skrevet 19. februar Har hatt sex med kun 1 mann i mitt liv, nå er jeg 43. Vi har vært sammen siden jeg var 16. Har aldri målt penisen hans, og synes ærlig talt det er rart folk måler lengde og tykkelse på penis før de har sex. Er det normalt? Min mann har nok ikke verdens lengste penis, men absolutt ikke liten. Den er tykk, penishodet er svært. Han gir meg orgasmer uten problemer, selv om den ikke er verdens lengste. Men om den er 13 eller 18 cm, aner jeg ikke. Tror man kan ha god sex med en gjennomsnittlig penis, så lenge mannen klarer å bruke den. Anonymkode: 6da79...4bc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. februar #5411 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 15.12): Det er bullshit, og det vet du også. Anonymkode: 2005c...c82 Ekspander Fordi?... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5412 Del Skrevet 19. februar Det er nok ganske vanlig å ha hatt sex med en mann med helt gjennomskinnelig penis 😅 Anonymkode: 13cca...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5413 Del Skrevet 19. februar Lengde har virkelig ikke så mye å si, det er om den er stiv eller ikke som er viktig. Om en mann kan knulle meg mange ganger en natt er mye mer viktig for tilfredsstillelsen enn lengden. Og jeg har hatt størst problem med de som er for store, det er ikke digg. Anonymkode: 899aa...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5414 Del Skrevet 19. februar De beste orgasmene jeg noensinne har fått av piv var en på 14-15cm lengde og normal omkrets. Synes det gjør vondt å komme på en veldig tykk penis, og alt over den lengden blir bortkasta. Anonymkode: 07247...93c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5415 Del Skrevet 19. februar Irak skrev (På 19.2.2025 den 14.51): Det er mannen penisen sitter på som er interessant. Ingenting annet. Har han et skjørt ego så er det verre. Ekspander Hva om han ikke har et skjørt ego, men lite erfaring, kanskje t.o.m dårlig erfaring hvor han har opplevd dårlig respons, eller direkte hån. Dermed gjort det vanskelig for han å få nok erfaring til å være god. Men behandler alle nye kvinner med åpent og godt sin i håp om at ha finner en kvinne som er tålmodig og forståelsesfull? Anonymkode: 5bb36...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. februar #5416 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 19.05): Hva om han ikke har et skjørt ego, men lite erfaring, kanskje t.o.m dårlig erfaring hvor han har opplevd dårlig respons, eller direkte hån. Dermed gjort det vanskelig for han å få nok erfaring til å være god. Men behandler alle nye kvinner med åpent og godt sin i håp om at ha finner en kvinne som er tålmodig og forståelsesfull? Anonymkode: 5bb36...953 Ekspander Hva som er lite erfaring er relativt. Det er ikke nødvendigvis slik at det er all erfaring som gjør oss gode på det seksuelle plan. Det er evnen til å kommunisere med hverandre som gjør oss det. Magien i relasjonen. Å håne noen er en måte å trykke ned andre på. Det er overhodet ikke bra. Er virkelig noen kvinner så fæle? I forhold til det siste spørsmålet du stiller så tenker jeg det er veldig bra. Det er slik man kan ha muligheten til å finne den partneren som man kan føle seg hjemme med. Når noe føles som hjemme så er det automatisk trygt og godt. Følelsen av trygghet er veldig viktig. Det setter jeg personlig høyest av alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5417 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 15.11.2017 den 11.11): Hvordan var det? Helt ærlig!! Kjente du den ikke? 14-15 cm i lengde. 12,5/13,5 i bredde. Anonymkode: ad6eb...96c Ekspander Nei, ingen damer har det. Og hvis din aldri vokser over 30 cm så må du bare bli homo. Så grei er den saken. Anonymkode: 26b69...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5418 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 15.11.2017 den 11.11): Hvordan var det? Helt ærlig!! Kjente du den ikke? 14-15 cm i lengde. 12,5/13,5 i bredde. Anonymkode: ad6eb...96c Ekspander Tipper samtlige menn jeg har hatt sex med har hatt peniser på 13-16 cm, bort sett i fra 1. Han hadde åpenbart lengre penis en det og det var ubehagelig. Ble med sex kun den ene gangen med han. Så lenge den ikke er for stor, så driter jeg skikkelig i peniser og størrelser. Har ingen betydning for min del. Anonymkode: c5821...985 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5419 Del Skrevet 19. februar Gjest TrailerEnka skrev (På 15.11.2017 den 11.15): Bruker ikke å ha med målebåndet under sex Ekspander Samma her 🤣🤣 Anonymkode: 186c6...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5420 Del Skrevet 19. februar Irak skrev (På 19.2.2025 den 19.15): Hva som er lite erfaring er relativt. Det er ikke nødvendigvis slik at det er all erfaring som gjør oss gode på det seksuelle plan. Det er evnen til å kommunisere med hverandre som gjør oss det. Magien i relasjonen. Å håne noen er en måte å trykke ned andre på. Det er overhodet ikke bra. Er virkelig noen kvinner så fæle? I forhold til det siste spørsmålet du stiller så tenker jeg det er veldig bra. Det er slik man kan ha muligheten til å finne den partneren som man kan føle seg hjemme med. Når noe føles som hjemme så er det automatisk trygt og godt. Følelsen av trygghet er veldig viktig. Det setter jeg personlig høyest av alt. Ekspander Noen kvinner har ingen problem med å le deg rett opp i ansikte, eller t.o.m bli sur for at du har kastet bort tiden deres når bokseren kommer av ja. Fant ut jeg ble brukt av ei som var nysgjerrig for min første gang. Fordi en venninne som ikke hånet meg men gikk ikke lenger en at vi brukte hender på hverandre, etter det sa hun at hun ville bare fortsette som venner. Hadde sagt til henne at jeg var ultra liten når jeg var slapp, den er 3.05 cm, men ble okej størrelse når den ble erigert 13.4 cm. Jeg kan ikke klandre henne for mye fordi hun gjorde det om til en bra opplevelse. Hun fikk meg til å tro at vi hadde en legitimt naturell tiltrekning og jeg likte henne godt fra starten. Når ting begynte å gå het for seg sa jeg også at vi ikke behøvde å gå så langt som vi var på tur til å gjøre, jeg hadde ingen hast så hun behøvde ikke å gjøre dette for å holde interessen min. Men hun sa hun virkelig ville, og følte vi hadde god kontakt. Bra opplevelse behandlet meg godt, og så neste morgen etter litt morgen kos hvor vi bare lå å holdt litt rundt hverandre, hvor hun gav meg en mer øm og rolig runde. Kort tid etter det var ferdig når jeg spurte om hun hadde noe planer for dagen, eventuelt om jeg kunne få ta henne med ut på en ordentlig date neste gang hun var ledig. Sa hun at hun ville legge kortene på bordet, jeg virket som en grei fyr men hun var mest interessert i at dette skulle være en engangs greie. Hun sa at hun beklagde at hun veiledet meg litt feil, hun håpet opplevlesen hadde vært grei. Hun forførte meg fordi hun var nysgjerrig. Så det var litt skuffende, men bedre enn å bli ledd av alene med, eller av flere jenter når de snek seg inn i guttegarderobben når jeg stod i dusjen på videregående. Anonymkode: 5bb36...953 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå