Charlene87 Skrevet 10. februar #5361 Del Skrevet 10. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 21.17): Det var ikke det jeg mente, og det vet du. Anonymkode: 356fc...e4b Ekspander Nei, vet ikke hva du mente, tråden handler om penis størrelse. Jeg snakker om at prestasjon er viktigere . Endret 11. februar av Charlene87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 11. februar #5362 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (På 10.2.2025 den 11.28): Jeg er så heldig at jeg er fleksibel. Eneste var at en agurk synes jeg ble ubehagelig. Det var mer for å sjekke dybden 😂 Det er jo et samspill her. Ekspander Og svaret ble? Hvor langt kom du inn før det begynte å bli vondt? Spør bare av nysgjerrighet Jeg vet at kvinner, i likhet med menn, er ulike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #5363 Del Skrevet 11. februar 911 skrev (På 11.2.2025 den 9.46): Og svaret ble? Hvor langt kom du inn før det begynte å bli vondt? Spør bare av nysgjerrighet Jeg vet at kvinner, i likhet med menn, er ulike. Ekspander Jeg tok ikke mål. Var bare nysgjerrig. Ble litt overrasket. Var dypere enn jeg trodde 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5364 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (På 11.2.2025 den 12.40): Jeg tok ikke mål. Var bare nysgjerrig. Ble litt overrasket. Var dypere enn jeg trodde 😂 Ekspander Så du tok ikke mål? Hvordan vet du at du var dypere enn du trodde?😅 Anonymkode: 72f09...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. februar #5365 Del Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 14.04): Så du tok ikke mål? Hvordan vet du at du var dypere enn du trodde?😅 Anonymkode: 72f09...ac6 Ekspander Nei jeg gjorde ikke det. Det kan evt en partner gjøre om han er nysgjerrig på det 😂 Jeg fikk agurken inn lengre, enn jeg trodde jeg skulle klare 🤣🤣🤣🤣 Siden jeg er så fleksibel som jeg er så er det ikke nødvendig med eksakte mål. Jeg er ikke en hylle heller 😆😆😆 Hyller selger de på Ikea 🤣🤣🤣🤣 Endret 11. februar av Irak 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 11. februar #5366 Del Skrevet 11. februar Charlene87 skrev (På 10.2.2025 den 20.49): Kommunikasjon går begge veier, en mann kan jo selvfølgelig hjelpe damen å få en orgasme, men det er så mange mange menn som er egoistiske i sengen. Når de kommer så orker de som regel ikke mer. 😐 Skulle uansett ønske at menn tenkte mer på hvordan de presterer i sengen og ikke bare penis størrelse. Vil heller ligge med mannen som vil jeg skal ha det godt under akten. Ekspander Slikke er det beste jeg vet, så det gjør jeg gjerne. Deilig når begge får orgasme, ikke sant? 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 11. februar #5367 Del Skrevet 11. februar Irak skrev (På 11.2.2025 den 14.36): Nei jeg gjorde ikke det. Det kan evt en partner gjøre om han er nysgjerrig på det 😂 Jeg fikk agurken inn lengre, enn jeg trodde jeg skulle klare 🤣🤣🤣🤣 Siden jeg er så fleksibel som jeg er så er det ikke nødvendig med eksakte mål. Jeg er ikke en hylle heller 😆😆😆 Hyller selger de på Ikea 🤣🤣🤣🤣 Ekspander Så bra. Da vet du at du ikke trenger å bli skremt når bokseren faller og du ser et "monster" Nyt! Og lykke til ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5368 Del Skrevet 11. februar Har høyde noe å si? 🤔 Anonymkode: 23da1...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5369 Del Skrevet 12. februar Anonymkode: 2318b...05e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5370 Del Skrevet 12. februar Mannen min er 193 og pitteliten. Anonymkode: d301f...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5371 Del Skrevet 12. februar Har vært ute for begge deler - så nei. Anonymkode: 6e7c7...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5372 Del Skrevet 12. februar Nei. Anonymkode: 23b37...ba6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. februar #5373 Del Skrevet 12. februar Dersom mannen er vanlig proporsjonert er det åpenbart at det er større sjanse for at han er velvoksen enn at han er småvokst, men en garanti er det ikke. Spør ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5374 Del Skrevet 12. februar Ikke om du selv er 205. Anonymkode: bf780...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5375 Del Skrevet 12. februar Jeg datet en på 2 meter , han hadde mikorpoenis. Da jeg traff han som jeg er nå er gift med som er 204 cm så var jeg litt skeptisk til jeg fant ut av ting 🤣 Så ja det kan variere Anonymkode: 1f335...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5376 Del Skrevet 12. februar Nei Anonymkode: fc212...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5377 Del Skrevet 12. februar Nei. Og lange menn har uansett en tendens til å ha veldig tynne peniser, og ingenting er verre enn veldig tynn penis. Anonymkode: 838c4...111 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5378 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 23.51): Har høyde noe å si? 🤔 Anonymkode: 23da1...010 Ekspander Ååååh!😫😫 NEEEEIII!!! Anonymkode: d3cfe...929 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5379 Del Skrevet 12. februar Noen som dater et basketlag her, med alle disse trådene om kjemper? Anonymkode: 65bb6...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #5380 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 23.51): Har høyde noe å si? 🤔 Ekspander Nei. Men en litt over gjennomsnitt penis kan se mindre ut på en lang kropp vs. kort kropp - på en kort kropp kan den se stor ut. Anonymkode: 03fb1...9f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå