AnonymBruker Skrevet 10. februar #5321 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 11.49): Trenger ikke latterliggjøre dem, men vi kan samle dem på ett sted, så alle vi som IKKE synes dette teller kan slippe disse påstandene om løgn hele tiden. Anonymkode: b914b...b1b Ekspander ....eller så kan ALLE som ikke synes det er interessant la være å klikke seg inn på tråder som omhandler størrelse. Og aller minst svare, slik som du gjør. Enda enklere og krever ikke tiltak fra moderatorer. Anonymkode: e22ce...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5322 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 22.33): Det er et faktum, ingen statshemmelighet at damer liker følelsen av å bli sikkelig fylt opp. ( ikke nødvendigvis en monstercock) men en real pikk trenger alle damer! Minst Tykkelse med en agurk og 17 cm Anonymkode: da414...e87 Ekspander Vel, følelser spiller nok større rolle -i alle fall når det er snakk om mer enn ONS. Nå har jeg en kjæreste som har en penis på ca. 20 cm, ganske tykk også. Men, det siste halvåret har han fått en diagnose - peyronies sykdom, slik at penisen faktisk har blitt mindre. Veldig dumt, men jeg vil jo ikke bytte han ut av den grunn. Anonymkode: c6e2e...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5323 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 22.42): Tar helst en på 22 cm jeg Anonymkode: da414...e87 Ekspander Ingenting skal bak uansett. Selvfølgelig skal det ikke være godt da. Anonymkode: 7dc31...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5324 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 11.59): Ingenting skal bak uansett. Selvfølgelig skal det ikke være godt da. Anonymkode: 7dc31...bcf Ekspander Oi, skulle svare den som skrev «prøv å putt 20cm agurk bak» Anonymkode: 7dc31...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5325 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 11.49): Trenger ikke latterliggjøre dem, men vi kan samle dem på ett sted, så alle vi som IKKE synes dette teller kan slippe disse påstandene om løgn hele tiden. Anonymkode: b914b...b1b Ekspander Psykiske helseplager er et stort problem i vårt samfunn, og størrelsen/utseendet til kjønnsorganet er åpenbart en del av det. Som en direkte følge av økt oppmerksomhet på kropp. Synes dette er et tema som fortjener å bli diskutert med empati og respekt, ikke utdriting og latterliggjøring. Anonymkode: cc0b3...449 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 10. februar #5326 Del Skrevet 10. februar (endret) Ja, str teller! men hva vet du hva som teller enda mer ?!? som veldig mange menn glemmer??? er hvordan du presterer! sørge for at dama får orgasme . er så mange som tror det det holder med ut og inn, men det er det jo ikke. Endret 10. februar av Charlene87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5327 Del Skrevet 10. februar Jeg har lagt med godt over 500 menn. Hva foretrekker jeg? Jo jeg foretrekker menn er nysgjerrig på meg og hva jeg synes er deilig og så finner vi enn felles nytelse , jeg digger go with the flow følelsen. Størrelse har ingenting å si, så lenge man ikke er mikro mikro . Min mann har veldig stor kuk, elskeren min har mer sånn vanlig stor 16-17 cm, kjempedeilig det og . Anonymkode: 19a78...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5328 Del Skrevet 10. februar jeg er fornøyd med kjæresten min sin, den er helt normal. men jeg drømmer om å prøve en stor en. ikke altfor stor heller, det ville bare være vondt, men en litt over gjennomsnittet. Anonymkode: 2ee80...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. februar #5329 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 11.52): ....eller så kan ALLE som ikke synes det er interessant la være å klikke seg inn på tråder som omhandler størrelse. Og aller minst svare, slik som du gjør. Enda enklere og krever ikke tiltak fra moderatorer. Anonymkode: e22ce...79e Ekspander SÅ du mener vi skal la menn tro at alle kvinner vil ha størst mulig penis? Istedenfor å motsi folk, og vise at mange av oss faktisk ikke vil ha monsterkuk, som mange her inne syns å mene at vi gjør? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5330 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 9.02): Jeg synes ikke vi skal latterliggjøre menn som er usikre på dette. De utrykker seg kanskje med litt dårlig språk, men problemet er reelt for dem. Det var akkurat en ung kvinne som var veldig usikker på utseende til underlivet sitt som laget en tråd her inne. Vi bør heller ikke latterliggjøre henne eller hennes medsøstre som har dårlig selvbilde som følge av dette. Anonymkode: cc0b3...449 Ekspander Jeg er enig med deg om dette. Det er imidlertid et univers av forskjell mellom den kvinnen som du sier oppretter en tråd pga. usikkerhet om eget underliv... og en mann som oppretter en tråd med påstander om hva kvinner tenker og føler og hva som føles best for kvinner. Om denne siste mannen egentlig er usikker på seg selv og tar opp det på en fornuftig måte og ber om råd, da bør han også møtes med gode råd og ikke latterliggjøring. En ev. usikker mann som inntar guderollen og mener å være allvitende om hva alle kvinner foretrekker, det er bare et forsøk på å shame kvinner, det viser en kvinneforakt. Som regel er det basert på usikkerhet, men det skal likevel ikke godtas. Menn skal ikke ha den offentlige definisjonsretten av hva kvinner tenker og mener og ønsker og trenger når det kommer til sex! Anonymkode: 9896a...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 10. februar #5331 Del Skrevet 10. februar Tennplugg skrev (På 10.2.2025 den 6.27): Størrelse betyr ganske mye ja, men størrelse alene betyr nesten ingenting. Ekspander Dette gjelder "her i huset" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5332 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 12.01): Psykiske helseplager er et stort problem i vårt samfunn, og størrelsen/utseendet til kjønnsorganet er åpenbart en del av det. Som en direkte følge av økt oppmerksomhet på kropp. Synes dette er et tema som fortjener å bli diskutert med empati og respekt, ikke utdriting og latterliggjøring. Anonymkode: cc0b3...449 Ekspander Igjen, enig i at dette er et samfunnsproblem og at det ikke skal latterliggjøres. Men igjen, om det er egen usikkerhet og psykiske helse som er utfordringen, så er det det man bør ta opp, ikke som mann kreve definisjonsretten av hva som seksuelt er riktig for kvinner! (Ts spør ikke, han påstår.) Anonymkode: 9896a...291 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5333 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 12.29): Igjen, enig i at dette er et samfunnsproblem og at det ikke skal latterliggjøres. Men igjen, om det er egen usikkerhet og psykiske helse som er utfordringen, så er det det man bør ta opp, ikke som mann kreve definisjonsretten av hva som seksuelt er riktig for kvinner! (Ts spør ikke, han påstår.) Anonymkode: 9896a...291 Ekspander Jeg er enig i at trådstart ikke er så veldig sympatisk. Du har helt rett i det. Imidlertid skulle jeg ønske vi kunne ignorere framfor å latterliggjøre. De mennene det her er snakk er en marginal gruppe menn. Menn flest snakker ikke slik om kvinner. Imidlertid overrasker det meg at ENKELTE ressurssterke kvinner, med mann og barn og høy seksuell kapital, kan svare så nedlatende som noen gjør når det kommer til penisstørrelse. Dette gjaldt ikke deg altså. Anonymkode: cc0b3...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 10. februar #5334 Del Skrevet 10. februar Charlene87 skrev (På 10.2.2025 den 12.04): Ja, str teller! men hva vet du hva som teller enda mer ?!? som veldig mange menn glemmer??? er hvordan du presterer! sørge for at dama får orgasme . er så mange som tror det det holder med ut og inn, men det er det jo ikke. Ekspander Eksakt! Her har vi realiteten. Det er opp til mannen om dama får orgasme, eller ikke. Menn blir altså målt på i hvilken grad de presterer (altså sørger for at hun oppnår tilfredsstillelse). Og i den konteksten er det helt naturlig å dra inn både størrelse og utforming på "prestasjonsverktøyet". Låner en annen brukers fiffige spørsmål; hvor ofte har en dame en dildo som er mindre enn hennes manns utstyr? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5335 Del Skrevet 10. februar Gorgonzola skrev (På 10.2.2025 den 13.02): Låner en annen brukers fiffige spørsmål; hvor ofte har en dame en dildo som er mindre enn hennes manns utstyr? Ekspander Her vil jeg ta kvinnene litt i forsvar. Tror ikke store dildoer ligger høyest på seksleketøy-salgslista. Kvinner kjøper klitorisstimulatorer. Anonymkode: cc0b3...449 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 10. februar #5336 Del Skrevet 10. februar Det har så utrolig mye å si. ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 10. februar #5337 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 13.06): Her vil jeg ta kvinnene litt i forsvar. Tror ikke store dildoer ligger høyest på seksleketøy-salgslista. Kvinner kjøper klitorisstimulatorer. Anonymkode: cc0b3...449 Ekspander Det er en annen diskusjon, dildoer er et tema, klitorisvibratorer er noe annet (og mer frekvent i bruk vil jeg anta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5338 Del Skrevet 10. februar Charlene87 skrev (På 10.2.2025 den 12.04): Ja, str teller! men hva vet du hva som teller enda mer ?!? som veldig mange menn glemmer??? er hvordan du presterer! sørge for at dama får orgasme . er så mange som tror det det holder med ut og inn, men det er det jo ikke. Ekspander Det er ditt ansvar å få orgasme, ikke mannens. Anonymkode: 3b4ce...159 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 10. februar #5339 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2025 den 13.20): Det er ditt ansvar å få orgasme, ikke mannens. Anonymkode: 3b4ce...159 Ekspander men mannen kan ikke hjelpe til ? sex skal jo være godt for begge, hvorfor er det bare mannen som skal komme og ikke damen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5340 Del Skrevet 10. februar Tror jeg tar denne som anonym... Virker som den størst mulig-tankegangen først og fremst kommer fra menn som ikke er fornøyd med hva de selv er utstyrt med. Selv er jeg ganske "godt utstyrt" fra naturen sin siden, ikke enorm, men godt over gjennomsnittet. For min egen selvtillitt er jeg vel egentlig happy med å være over heller under gjennomsnittet, men det har vært like mye en forbannelse som er velsignelse. Av de partnerene jeg har hatt har vel rundt en tredjedel utrykt at de setter pris på noe større, en tredjedel har virket ganske likegyldig, mens det med resten faktisk har vært en ulempe. En "kjappis" er bare å glemme, og det blir umulig å ha samleie uten masse oppvarming og likevel være forsiktig. Det finnes absolutt kvinner som liker stort utstyr, akkurat som det finnes menn som foretrekker store pupper, men å si at alle kvinner foretrekker dette er rett og slett ikke sant. Anonymkode: 2e5a6...7e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå