AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:17 #5201 Del Skrevet mandag kl 09:17 Uenig. Ihvertfall ikke slik mange definerer stort. Min er 16, som ikke er mye hver gjennomsnittet, og ikke noe jeg vil definere som veldig stort, og selv jeg har opplevd å være for stor i enkelte stillinger om det er hard knulling. Så lenge dama er gjennomsnittlig selv, så er nok gjennomsnittlig penis mer enn bra nok for de aller fleste. Men klart størrelse teller til en viss grad, er den godt under gjennomsnittet, så vil mange savne en litt større, men det betyr ikke at de trenger veldig stor Anonymkode: 3a5e1...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:26 #5202 Del Skrevet mandag kl 09:26 Penis er oppskrytt, uansett størrelse. Det er så mye mer enn penetrering som er sex. Så størrelsen er virkelig ikke viktig. Anonymkode: 07e94...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:30 #5203 Del Skrevet mandag kl 09:30 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Helt umulig å si. 🤷🏻♀️ jeg har vært bortpå mannfolk som er over to meter høy med en penis på rundt 14-15 cm. også har jeg en samboer som ikke er mer enn 172 høy men har 19 cm mellom bena. Så det er ingen sammenheng mellom høyde og penislengde er min erfaring. Anonymkode: 829e0...400 Og hva syns du var best. Høyden eller stor penis? Anonymkode: 41b4c...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:35 #5204 Del Skrevet mandag kl 09:35 Eksen min på 170noe har den største kuken jeg har vært borti (23 cm). Mannen min som er 190 har bare litt større enn gjennomsnittet, rundt 16 cm. Anonymkode: a1d80...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:57 #5205 Del Skrevet mandag kl 09:57 17 cm høres digg ut det.. samme med 14, 16, 18... men tror det er max. Var sammen i 7 år med 23cm+, det var for mye. Har vel funnet ut at tykkelse og normal lengde er topp. Lang og tynn, helst ikke, kort og tynn, også kjipt. Men helt normal og fyldig er digg. Har møtt mitt livs store kjærlighet, han er også den minste jeg har vært med. Vi har nydelig sex og jeg kommer vaginalt. Blir aldri sår eller lei, og vil bare ha mer og mer og mer. Har ikke følelsen av å sprenges eller at han må presse seg inn. Schmokk sier det og han smetter inn. Det har vært godt med andre partnere som har vært større, men har da blitt sår eller litt lei om man holder på lenge. Nå er det bare deilig. Anonymkode: cbb7f...8af 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet mandag kl 11:28 #5206 Del Skrevet mandag kl 11:28 Det kommer jo litt an på hva man vil oppnå. Jeg er mer utholdende med en mindre dildo enn en stor. Til gjengjeld så varer seansen lengre med en på 14 cm, kontra en på 17/19 cm. Jeg liker variasjon, og foretrekker en mann som er leken i senga. Med en på 14 cm oppnår man sterkere knipemuskler, og kraftige orgasmer. Så finnes det andre faktorer som om han er glad i å tilfredsstille med tunge og fingre. Hvor lysten han er seksuelt. Det ene er ikke nødvendigvis noe bedre enn det andre. Så myten om at størst er best, kan bare avkreftes først som sist. Så kommer det veldig an på hvordan han bruker det han har, hvor følsom han er osv. Jeg er så heldig at jeg er fleksibel. Eneste var at en agurk synes jeg ble ubehagelig. Det var mer for å sjekke dybden 😂 Det er jo et samspill her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:49 #5207 Del Skrevet mandag kl 11:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes ikke vi skal latterliggjøre menn som er usikre på dette. De utrykker seg kanskje med litt dårlig språk, men problemet er reelt for dem. Det var akkurat en ung kvinne som var veldig usikker på utseende til underlivet sitt som laget en tråd her inne. Vi bør heller ikke latterliggjøre henne eller hennes medsøstre som har dårlig selvbilde som følge av dette. Anonymkode: cc0b3...449 Trenger ikke latterliggjøre dem, men vi kan samle dem på ett sted, så alle vi som IKKE synes dette teller kan slippe disse påstandene om løgn hele tiden. Anonymkode: b914b...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:52 #5208 Del Skrevet mandag kl 11:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke latterliggjøre dem, men vi kan samle dem på ett sted, så alle vi som IKKE synes dette teller kan slippe disse påstandene om løgn hele tiden. Anonymkode: b914b...b1b ....eller så kan ALLE som ikke synes det er interessant la være å klikke seg inn på tråder som omhandler størrelse. Og aller minst svare, slik som du gjør. Enda enklere og krever ikke tiltak fra moderatorer. Anonymkode: e22ce...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:57 #5209 Del Skrevet mandag kl 11:57 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er et faktum, ingen statshemmelighet at damer liker følelsen av å bli sikkelig fylt opp. ( ikke nødvendigvis en monstercock) men en real pikk trenger alle damer! Minst Tykkelse med en agurk og 17 cm Anonymkode: da414...e87 Vel, følelser spiller nok større rolle -i alle fall når det er snakk om mer enn ONS. Nå har jeg en kjæreste som har en penis på ca. 20 cm, ganske tykk også. Men, det siste halvåret har han fått en diagnose - peyronies sykdom, slik at penisen faktisk har blitt mindre. Veldig dumt, men jeg vil jo ikke bytte han ut av den grunn. Anonymkode: c6e2e...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #5210 Del Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tar helst en på 22 cm jeg Anonymkode: da414...e87 Ingenting skal bak uansett. Selvfølgelig skal det ikke være godt da. Anonymkode: 7dc31...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #5211 Del Skrevet mandag kl 11:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting skal bak uansett. Selvfølgelig skal det ikke være godt da. Anonymkode: 7dc31...bcf Oi, skulle svare den som skrev «prøv å putt 20cm agurk bak» Anonymkode: 7dc31...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:01 #5212 Del Skrevet mandag kl 12:01 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trenger ikke latterliggjøre dem, men vi kan samle dem på ett sted, så alle vi som IKKE synes dette teller kan slippe disse påstandene om løgn hele tiden. Anonymkode: b914b...b1b Psykiske helseplager er et stort problem i vårt samfunn, og størrelsen/utseendet til kjønnsorganet er åpenbart en del av det. Som en direkte følge av økt oppmerksomhet på kropp. Synes dette er et tema som fortjener å bli diskutert med empati og respekt, ikke utdriting og latterliggjøring. Anonymkode: cc0b3...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet mandag kl 12:04 #5213 Del Skrevet mandag kl 12:04 (endret) Ja, str teller! men hva vet du hva som teller enda mer ?!? som veldig mange menn glemmer??? er hvordan du presterer! sørge for at dama får orgasme . er så mange som tror det det holder med ut og inn, men det er det jo ikke. Endret mandag kl 12:04 av Charlene87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:08 #5214 Del Skrevet mandag kl 12:08 Jeg har lagt med godt over 500 menn. Hva foretrekker jeg? Jo jeg foretrekker menn er nysgjerrig på meg og hva jeg synes er deilig og så finner vi enn felles nytelse , jeg digger go with the flow følelsen. Størrelse har ingenting å si, så lenge man ikke er mikro mikro . Min mann har veldig stor kuk, elskeren min har mer sånn vanlig stor 16-17 cm, kjempedeilig det og . Anonymkode: 19a78...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:08 #5215 Del Skrevet mandag kl 12:08 jeg er fornøyd med kjæresten min sin, den er helt normal. men jeg drømmer om å prøve en stor en. ikke altfor stor heller, det ville bare være vondt, men en litt over gjennomsnittet. Anonymkode: 2ee80...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet mandag kl 12:19 #5216 Del Skrevet mandag kl 12:19 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): ....eller så kan ALLE som ikke synes det er interessant la være å klikke seg inn på tråder som omhandler størrelse. Og aller minst svare, slik som du gjør. Enda enklere og krever ikke tiltak fra moderatorer. Anonymkode: e22ce...79e SÅ du mener vi skal la menn tro at alle kvinner vil ha størst mulig penis? Istedenfor å motsi folk, og vise at mange av oss faktisk ikke vil ha monsterkuk, som mange her inne syns å mene at vi gjør? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:24 #5217 Del Skrevet mandag kl 12:24 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke vi skal latterliggjøre menn som er usikre på dette. De utrykker seg kanskje med litt dårlig språk, men problemet er reelt for dem. Det var akkurat en ung kvinne som var veldig usikker på utseende til underlivet sitt som laget en tråd her inne. Vi bør heller ikke latterliggjøre henne eller hennes medsøstre som har dårlig selvbilde som følge av dette. Anonymkode: cc0b3...449 Jeg er enig med deg om dette. Det er imidlertid et univers av forskjell mellom den kvinnen som du sier oppretter en tråd pga. usikkerhet om eget underliv... og en mann som oppretter en tråd med påstander om hva kvinner tenker og føler og hva som føles best for kvinner. Om denne siste mannen egentlig er usikker på seg selv og tar opp det på en fornuftig måte og ber om råd, da bør han også møtes med gode råd og ikke latterliggjøring. En ev. usikker mann som inntar guderollen og mener å være allvitende om hva alle kvinner foretrekker, det er bare et forsøk på å shame kvinner, det viser en kvinneforakt. Som regel er det basert på usikkerhet, men det skal likevel ikke godtas. Menn skal ikke ha den offentlige definisjonsretten av hva kvinner tenker og mener og ønsker og trenger når det kommer til sex! Anonymkode: 9896a...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet mandag kl 12:26 #5218 Del Skrevet mandag kl 12:26 Tennplugg skrev (5 timer siden): Størrelse betyr ganske mye ja, men størrelse alene betyr nesten ingenting. Dette gjelder "her i huset" også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #5219 Del Skrevet mandag kl 12:29 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Psykiske helseplager er et stort problem i vårt samfunn, og størrelsen/utseendet til kjønnsorganet er åpenbart en del av det. Som en direkte følge av økt oppmerksomhet på kropp. Synes dette er et tema som fortjener å bli diskutert med empati og respekt, ikke utdriting og latterliggjøring. Anonymkode: cc0b3...449 Igjen, enig i at dette er et samfunnsproblem og at det ikke skal latterliggjøres. Men igjen, om det er egen usikkerhet og psykiske helse som er utfordringen, så er det det man bør ta opp, ikke som mann kreve definisjonsretten av hva som seksuelt er riktig for kvinner! (Ts spør ikke, han påstår.) Anonymkode: 9896a...291 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:39 #5220 Del Skrevet mandag kl 12:39 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Igjen, enig i at dette er et samfunnsproblem og at det ikke skal latterliggjøres. Men igjen, om det er egen usikkerhet og psykiske helse som er utfordringen, så er det det man bør ta opp, ikke som mann kreve definisjonsretten av hva som seksuelt er riktig for kvinner! (Ts spør ikke, han påstår.) Anonymkode: 9896a...291 Jeg er enig i at trådstart ikke er så veldig sympatisk. Du har helt rett i det. Imidlertid skulle jeg ønske vi kunne ignorere framfor å latterliggjøre. De mennene det her er snakk er en marginal gruppe menn. Menn flest snakker ikke slik om kvinner. Imidlertid overrasker det meg at ENKELTE ressurssterke kvinner, med mann og barn og høy seksuell kapital, kan svare så nedlatende som noen gjør når det kommer til penisstørrelse. Dette gjaldt ikke deg altså. Anonymkode: cc0b3...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå