Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Javel, og har du kilder til din påstand?

Anonymkode: cf9f4...3a9

Det er et faktum, ingen statshemmelighet at damer liker følelsen av å bli sikkelig fylt opp. ( ikke nødvendigvis en monstercock) men en real pikk trenger alle damer! Minst   Tykkelse med en agurk og 17 cm

Anonymkode: da414...e87

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de må ikke vere for store, eller altfor små. De må fylle opp helt perfekt, det etter mine mål. Det er min preferanse. 

Så spørs det jo nøyaktig hvordan mine mål er, de er garantert ikke som absolutt alle andre sine. Jeg er nok gjennomsnittlig, da blir gjennomsnittlig min favoritt. 

Anonymkode: dbc48...c6c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja faktisk. 

Moro å påstå at de fleste av oss lyver ang hva vi selv foretrekker. 

Mener noen at det teller? Ja. 

Mener andre at det ikke teller? Også ja. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er et faktum, ingen statshemmelighet at damer liker følelsen av å bli sikkelig fylt opp. ( ikke nødvendigvis en monstercock) men en real pikk trenger alle damer! Minst   Tykkelse med en agurk og 17 cm

Høres vondt ut. Prøv å stikke en agurk oppi bak og si ifra om du synes du liker følelsen...gjerne en på 20 cm.

Anonymkode: 11e8b...52c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres vondt ut. Prøv å stikke en agurk oppi bak og si ifra om du synes du liker følelsen...gjerne en på 20 cm.

Tar helst en på 22 cm jeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest ønsker ikke stor penis for å imponere damene, men for å imponere andre menn. 

• Liker 15
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men nå er nå kvinner like forskjellige som menn da, så er ikke enig med deg. Dessuten høres du ut som en kåt fjortenåring!

Anonymkode: cf9f4...3a9

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Av de 50 jeg har ligget med er det ca 10% som oppfyller dette kravet, så det er ikke akkurat normaliteten😂

Anonymkode: ab310...3b6

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja størrelsen teller. I e-posten min fikk jeg et fantastisk tilbud «add inches fast and rip her apart with your mammoth tool». Så jeg bestilte selvfølgelig en ekstra stor pakke.

Allerede etter første dose så jeg at både kvinner og menn bare enkelt og greit behandlet meg med mer respekt. Sjefen ville gi meg pålegg i lokale lønnsforhandlinger og damen i kassen på butikken gir meg rabatt på alt jeg handler. For ikke å snakke om damene jeg treffer. Hun jeg treffer på mandager sa med en gang «vi får ikke hele den inn». På onsdag er det som oftest trekant med to undertøysmodeller. Blondinen av dem sier hun liker dem store, men min er helt enorm. Beste hun har opplevd!

Så alle menn der ute; det er bare å åpne junkmailen for å bestille! Eller er dere sånne myke betamenn med en sånn ynkelig søkehistorikk algoritmen heller gir deg spam om hvordan du kan stanse hårtapet?

Stor, hard og mandig hilsen fra TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du liker en så liten penis? 

Anonymkode: 9b24b...629

Det er jo ikke liten penis. Beste sexen jeg har hatt var med en med 14 cm penis. Og han er den eneste som har klart å gi meg vaginal orgasme. Jeg foretrekker helt klart en penis på den størrelsen. Har og hatt sex med noen med diger og, men det er ikke like godt.

Har hatt sex med en mann som er 195 cm, og han hadde Micro penis, ca 4 cm og veldig tynn.

Anonymkode: 308ff...d81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

17 cm er jo ikke stort 

Anonymkode: 8cf57...9c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja faktisk. 

Korrekt. Jeg har en pikk på 11 cm, det er normalt, men alle damene jeg har vært med synes den er liten. Så derfor sluttet jeg å ha sex. Har akseptert at jeg vil være alene resten av livet. Å ja, jeg visste hvordan jeg skulle bruke den, det var godt for meg, men damene visste ikke hvordan de skulle bruke den.

Anonymkode: 3b4ce...159

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

17 cm er jo ikke stort 

Anonymkode: 8cf57...9c6

Bare se her. 17 cm er godt over gjennomsnittet, så jo, det er stort. Ikke enorm, men stor. 

Anonymkode: 3b4ce...159

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det teller. Dvs at jeg ikke klarer å nyte sex med stor penis. Det er ubehagelig og ofte smertefullt 

Anonymkode: ead79...a16

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faktisk. 

Jeg har prøvd one night stand og sånne greier. Det føltes som om noen stappet sandpapir oppi underlivet mitt. Størrelsen bare gjorde det verre. Liker jeg mannen, forelsket, så spiller det ingen rolle for den flommen av følelser jeg får, når han dytter inn i meg, er som en rus og som jeg flyter. Størrelsen spiller ingen rolle der. 

Så kan man mene hva man ønsker om det, men det er mine tanker om sånn :) 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn flest ønsker ikke stor penis for å imponere damene, men for å imponere andre menn. 

Jeg har også inntrykk at dette er hva det opprinnelig handler om. Ikke hva kvinner mener, men at menn er opptatt hva andre menn mener om sånn og det er litt «stas» å vise frem stort utstyr

Endret av Blått
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...