Sphere Skrevet torsdag kl 23:01 #5101 Del Skrevet torsdag kl 23:01 Irak skrev (13 timer siden): Størrelsen kan man ikke gjøre så mye med. Man kan derimot gjøre utrolig mye med innstilling og hvordan man velger å forholde seg til det. Her er menn altfor stolte etter min mening. Veldig enig. Samtidig er det også viktig for kvinner å forstå at selv om akkurat DE ikke bryr seg, kan andre kvinner ha sørget for at denne innstillingen er vanskelig å gjøre noe med. Da jeg var yngre hadde jeg noen dårlige opplevelser på rad, og gikk helt i kjelleren. Jeg kom meg heldigvis raskt opp igjen, men det er ikke lett når du har flere dårlige opplevelser og alt bunner i det du allerede vet er en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:48 #5102 Del Skrevet fredag kl 05:48 Irak skrev (21 timer siden): Tenker at da er det lurt å bli veldig fingernem og god med tunga. Tror de fleste damer setter pris på det. Alt er som regel brukenes bare man får den inn, og kan klare å kjenne noe. Handler om innstilling 😉 Joda helt enig Jeg er mann selv, og jeg kan si at 20+ cm fører til dårlig sex, spesielt med nye partnere. Jeg forstår ikke hvorfor menn vil ha størst kuk som mulig, det er ikke sånn damene funker. Anonymkode: 1c015...b5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:18 #5103 Del Skrevet fredag kl 06:18 50 år, 12 cm, glattbarbert, nyskilt og må ut på jakt. Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 65c12...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:23 #5104 Del Skrevet fredag kl 06:23 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 50 år, 12 cm, glattbarbert, nyskilt og må ut på jakt. Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 65c12...0d7 Tykkelse da? Anonymkode: e14ca...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:24 #5105 Del Skrevet fredag kl 06:24 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 50 år, 12 cm, glattbarbert, nyskilt og må ut på jakt. Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 65c12...0d7 Sikkert. Men ikke hos meg. Og det er ikke pga størrelse, men fordi du er glattbarbert. Det ser dumt ut og er turn off for meg Anonymkode: eca75...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:40 #5106 Del Skrevet fredag kl 09:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikkert. Men ikke hos meg. Og det er ikke pga størrelse, men fordi du er glattbarbert. Det ser dumt ut og er turn off for meg Anonymkode: eca75...af3 Du liker små pensler? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:40 #5107 Del Skrevet fredag kl 09:40 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 50 år, 12 cm, glattbarbert, nyskilt og må ut på jakt. Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 65c12...0d7 Fått mange klager fra tidligere elskere? Anonymkode: 1c015...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:18 #5108 Del Skrevet fredag kl 12:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du liker små pensler? Anonymkode: 1c015...b5c Liker ikke store. Det er bare ubehagelig Anonymkode: eca75...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå