Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For at penis skal nå fram.

Anonymkode: 3e1e4...2db

Ja. Store rumper skjuler musa. Du trenger 20 cm bare for å nå frem til startstreken.

Anonymkode: 4f8e3...593

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ikke noen sammenheng mellom str på penis og en kvinnes vekt. 

Anonymkode: 5e108...264

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har variert mellom ca 55 kg og rundt 90 kg mens jeg har vært sammen med mannen min. Penisen hans har vært den samme hele tiden. Men når jeg er på det tynneste har jeg så lite fett på rumpe/lår at han kommer til mye lettere og fort bunner meg helt og det er VONDT. Så at størrelsen føles forskjellig avhengig av damas vekt er definitivt riktig.

Anonymkode: 123d1...ed4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hatt sex med så mange overvektige damer, men damer med litt ekstra er nok en greie for meg, uten at jeg vet helt hvorfor. Nå har jeg ikke vært sammen med så mange at jeg kan si at det er noen sammenheng der, men de har alle gitt meg komoplimenter på størrelsen og vist at de satte pris på det. 

Noe som selvfølgelig er helt greit. Ingen ting er kjipere enn å måtte være forsiktig fordi man blir opplevd som for stor, for det har nok skjedd minst like ofte.

Anonymkode: 0eabc...596

Men dette er jo standard puteprat som vi jenter sier for å trygge fyren. Fordi sexen blir bedre når han ikke stresser med å være stor og hard. Og så har du TS som bare må bryte illustrasjonen ved å ta intimpraten ut av soverommet og lage sine egne generaliseringer. 🙄

Anonymkode: da85a...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Alle" damer vil ha en passelig stor og hard penis. Tjukke damer har ikke mer lyst på en stor penis enn tynne damer. 

Lurer litt på hvordan du har funnet ut at tjukke damer ønsker penis over 20 cm, mens slankere damer ikke gjør det. Er utvalget ditt 50/50 tjukk/slank dame? Har du drevet spørreundersøkelse eller bare testet med eget utstyr - altså gjort deg opp en formening ut i fra kroppsspråk og diverse, om du oppleves for stor eller for liten, eller gir de  uttrykk for at du er for stor/liten? Og har du ført statistikk over dette? Gjør du det samme med alle slik at grunnlaget for vurderingen din blir korrekt? 

Lang penis mener du altså, siden du bare nevner lengde. Du som har et slikt vurderingsgrunnlag har vel klart å merke deg litt forskjell på hvilke damer som foretrekker lang og kort penis?  Men eneste forskjellen du har lagt merke til går på kroppsfasong, det er altså den som avgjør hva vi liker... Da tror jeg at du har gjort dårlig forarbeid og din konklusjon står til stryk. Det er ikke slik at tjukke damer har dypere skjede enn slanke damer, det er ikke kroppsfasong og mengde med fett som former skjeden. 

Noe sier meg at forskningsmetodene dine ikke er heeelt brukbare, men for all del, til hjemmebruk, er sikkert kunnskapen din god nok, selv om du konkluderer helt feil. 

Anonymkode: 919a5...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Liker! Har du lyst til å forklare hvorfor? Fordi de er myke?

Anonymkode: ff1f5...e06

Myke, sexy, og deilige former. Fins ikke bedre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stemmer det at en kvinne må ha penis på 13 cm for å kjenne noe?

Anonymkode: 98594...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette stemmer da ikke. Det som gjør skjeden trangere er god muskulatur. For eksempel så har jenter som trener ofte trangere skjede enn jenter som ikke trener. 

Det er ikke slik at fettet dytter skjeden sammen og så blir den trangere 😅

Anonymkode: 6f8a9...350

Det kommer vel litt an på hva dem trener eller? 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med økt vekt har hennes fasinasjon for større kuk økt og økt. Endelig passer vi sammen.

Fot meg har dette vært en økt interesse for større bryster. 

Så her er det vinn vinn.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...