DeLorean Skrevet 15 timer siden #4961 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Okey. God jul til deg og Blåmann. Takk til deg som holder snittet nede så vi med stor fortsatt er større enn snittet. Uten dere hadde vi alle bare vært en homogen haug av menn. Men betyr det alt. Neppe. Husk at en stor er ingen selvfølge for suksess. Så vi med stor må og jobbe på som deg med sjarm, humor, tunge og fingre. Så konklusjonen er, skal du være en sexgud, så må jobben gjøres. Sånn jeg leser deg så er du ikke en type som gir opp. Det viser karakter, og er jo gull. Med bare en stor havner en fort utenfor pallen. Har aldri hørt kvinner uttalt noe negativt om menn som elskere basert på penisstørrelse. Jeg jobber med dette. Heller det at enkelte er for lange. Jeg er en av dem. Så peis på, med dine ferdigheter, med din passion, din innsikt i kvinners funksjon, trykk på rett knapp, som de sier her lokalt. Få jobben gjort. Da vil du få i mangfold tilbake. Bruk fridagene godt. Nyt dem. Klem fra en med en sværing, som lærte tidlig at her må det mer til. Takk for påminnelsen. Det er jul. Anonymkode: b6259...107 Det er sant. Det så jeg i mitt forrige forhold. Over snittet er ikke alltid bedre og deiligere. Ihvertfall ikke hos min eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmann Skrevet 15 timer siden #4962 Del Skrevet 15 timer siden DeLorean skrev (53 minutter siden): Kan ikke be folk dra til helvete på julaften! 😉 Ønsker deg en riktig god jul! 🎅🎄 Ok, får vente til i morra da 😉 DeLorean skrev (53 minutter siden): Kan ikke be folk dra til helvete på julaften! 😉 Ønsker deg en riktig god jul! 🎅🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå