Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 14.33):

Alt under 20 cm i lengde og 15 cm i omkrets får ikke gjøre entre i min våte mosegrotte. Må jo kjennes at det er noe der.

Anonymkode: d39a6...1ad

kan jeg kompensere med 15.5 i omkrets men bare 19 i lengde? pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 15.54):

Bortsett ifra når dama di sitter og snakker med venninnene sine om dine 11 cm, og de alle ler og snakker høylytt om menn de tidligere har blitt med hjem fra byen som, har 20+ cm og tenker at det får gå, du har tross alt andre kvaliteter som beta provider som handler om alt annet enn sex…

Anonymkode: 7f182...53b

Som ca ingen gjør.

Anonymkode: 85a3d...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (6 timer siden):

Det har jeg aldri opplevd. 

Ikke noe stress, du kommer ikke til å oppleve det heller, dette er fri fantasi fra den som forfattet innlegget, en ung og paranoid såkalt "incel" (relativt unge menn som ikke har hatt sex og synes det er andres feil), ingen oppegående voksne menn bruker uttrykket "beta provider" 😂

Anonymkode: 536e0...fd7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ikke noe stress, du kommer ikke til å oppleve det heller, dette er fri fantasi fra den som forfattet innlegget, en ung og paranoid såkalt "incel" (relativt unge menn som ikke har hatt sex og synes det er andres feil), ingen oppegående voksne menn bruker uttrykket "beta provider" 😂

Anonymkode: 536e0...fd7

Nei, vi gamlinger kaller dem Hanrei, voksne kaller dem cuckolds, og disse incel kaller dem beta provider, da deres erkjennelse er at parforhold er noe vagt i dagens tid.

Anonymkode: b6259...107

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nevner "for stor". Hva mener du som kvinne er for stort? 

Jeg har selv opplevd at kvinner har trukket seg, mens andre blir, ja noen neste umulig å bli kvitt.

Som ei sa, to hender går greit, men tre hender og tjukk som et solid håndledd, ja det blir for mye.

Hva er din grense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange nevner "for stor". Hva mener du som kvinne er for stort? 

Jeg har selv opplevd at kvinner har trukket seg, mens andre blir, ja noen neste umulig å bli kvitt.

Som ei sa, to hender går greit, men tre hender og tjukk som et solid håndledd, ja det blir for mye.

Hva er din grense?

Jeg er ikke så bevandret i størrelsesregisteret, og er ikke så opptatt av størrelsen. Sex skal ikke føles som en fødsel, og bør ikke være vondt, så da kan man vel like viktig at du finner riktig dame og, som har plass til en stor deg. Selv hadde jeg nok takket nei, om det kun var snakk om sex. Men var du så stor og jeg var forelsket i deg, så fikk vi jobba med hvordan vi kunne fått et godt sexliv ,uten at det var vondt, hvordan det måtte være. 

Anonymkode: c1f6d...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes peniser mellom 18-22 er best, er de mindre er det ikke godt

Anonymkode: 690b0...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke så mange å velge mellom da, men noen er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det jeg leser er at du ikke har erfart større, eller? Siden du ikke sier noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hilsen gutt, 17

Anonymkode: d7a50...9a4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 14.56):

Enda ei som er dårlig i sengen... 

Anonymkode: 356fc...e4b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 14.56):

Det er det mest idiotiske jeg har hørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enda ei som er dårlig i sengen... 

langt derfra, aldri fått en klage.. at folk ikke kan være ærlig om hva man fortrekker er ikke mitt problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

langt derfra, aldri fått en klage.. at folk ikke kan være ærlig om hva man fortrekker er ikke mitt problem

Hvis du ikke klarer å stramme bekkenet om du får en penis med normal størrelse er du dårlig i sengen. Enkelt og greit. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du ikke klarer å stramme bekkenet om du får en penis med normal størrelse er du dårlig i sengen. Enkelt og greit. 

si hva du vl du :) bryr meg nada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. 

Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. 

Anonymkode: 26fe7...645

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gutter blir alltid målt på størrelse på kuken, som igjen har mye å si for selvtillit og anseelse. Det er mye lettere for jenter, for de blir ikke målt på samme måte. Pupp er pupp, de blir elsket både de store og de små. 

Fokuset på penisstørrelse har blitt et kjempeproblem for mange unge gutter. Små pupper er null problem til sammenligning. 

Nei. Det er ingen som måler kukker mer enn menn. Det er det giftige patriarket som snakker her. Det er menn som måler kukkene deres opp mot hverandre, ingen andre.

Anonymkode: f8f57...8d8

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Etter min erfaring så er det utelukkende menn som er opptatt av penis størrelse.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann selv, men dette "fokuset på penisstørrelse" er det åpenbart vi gutta selv som er soleklart verst på selv. Det hender selvfølgelig også at kvinner nevner det, og det er en kjip og sår ting å bruke mot noen same hvem som gjør det, men det er åpenbart menn selv som i størst grad spiller opp fokuset på og usikkerhet rundt penisstørrelse.

Ikke at det av den grunn ikke er noe problem, altså, det er dumt å skape usikkerhet rundt medfødte ting hos unge mennesker samme hvem som gjør det. Men det at små pupper "er null problem til sammenligning", et premiss jeg forøvrig bare følger deg delvis på, skyldes ikke det motsatte kjønns holdninger.

Anonymkode: ef106...901

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...