Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SlemUlv skrev (5 minutter siden):

Hvorfor får menn med mer selvtillit mer kontakt med kvinner? Tja, jeg vet ikke jeg.. Kan det ha noe med utstrålingen dems å gjøre? 

Forskning, som er delt her inne MANGE ganger, viser at de aller fleste kvinner ikke bryr seg. Samme hvor mye personlig anekdoter menn kommer med. 

Selvtillit? Jeg snakker ikke om det, men kvinner som bevisst oppsøker menn siden de er store der nede. Har en gammel kompis som opplevde det ofte og han hadde ikke noe unormalt høy selvtillit egentlig, men unormalt stor der nede! Han fikk alltid skryt, så og si, også av de som IKKE oppsøkte han pgr av hans størrelse

forskning viser at mange kvinner ikke bryr seg så lenge den er innenfor en viss størrelse(innen snittet), men mange kvinner syntes nok også at det er en liten bonus hvis den er litt større, bare ikke for stor. Kommer nok også mye an på hvor trang dama er der nede

Uansett, du er ganske naiv hvis du tror at penisstørrelse ikke er viktig for mange kvinner. Jeg snakker av erfaring med kvinner selv og også basert på hva som skrives indirekte her inne ofte av kvinner(nei, ikke menn som skryter av sin størrelse). Vært her i mange år, så observert mye!

Anonymkode: 029d2...2bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper.

Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv

Anonymkode: 5fbb1...f4d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper.

Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt.

Anonymkode: f87cd...80c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt.

De fleste foretrekker en håndfull, fasthet er viktigere enn størrelse

Anonymkode: d92da...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis penisen blir for stor så er det mange stillinger som bare blir vonde. Jeg liker å variere litt i stillinger og de stillingene jeg liker best og de eneste der jeg får vaginal orgasme er det vondt hvis penisen blir for stor. Så nei, det er ikke sant at vi foretrekker at alle kvinner liker det.

Anonymkode: c4570...e55

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For stor penis er jo vondt for kvinner også. Mannen min har ganske stor og tjukk penis og det er ikke bare bare. 

Anonymkode: 41246...b21

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en 14 cm penis. Er den desidert beste sexen jeg har hatt, og eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme.

Anonymkode: 24064...254

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg drømmer om en 14 cm penis. Er den desidert beste sexen jeg har hatt, og eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme.

Anonymkode: 24064...254

Samme her. Den beste sexen jeg har hatt er med exen som har 13 cm. 

Anonymkode: 90bf8...f96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere deg at kvinner er forskjellige på det området. Jeg er "velsignet" med en over gjennomsnittet penis og selv om jeg har aldri har følt på det som noen ulempe er det definitivt ikke alle kvinner som er like begeistret, og det kan av og til medføre betydelig merarbeid. Det utelukker også analsex i 99% av tilfellene. Andre igjen har ikke lagt skjult på at de setter pris på størrelsen.

Store pupper gjør for øvrig ingenting for meg.

Det merkeligste med hele dette innlegget synes jeg er at du snakker om / sammenligner penisstørrelse med kompisene dine. Det er weird af.

Anonymkode: f5528...fd7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Niks. Stor er bare vondt og slitsomt. Medium er best. 

Anonymkode: 1655e...9c7

Siterer med denne. 

Anonymkode: 95ad8...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Liker du at hun bruker strap-on på deg også?

Anonymkode: c9495...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

15 er perfekt. Alt over er vondt. Alt under er som regel skuffende. 

Anonymkode: d92da...df2

Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk

Det er jo hysterisk moro da at menn tror de 3-4 cm har alt å si😂😂 

Vi kvinner er godt kjent for å stå klare med målebåndet og kaste ut alle som ikke er 14,8cm og over😂 

Sjo.. husj… ut med deg😂

Anonymkode: 8006d...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Størrelse handler om tykkelse, ikke lengde. Er du klar over hvor kort en vagina egentlig er? 18 cm er nok et fåtall kvinner som har glede av.

Anonymkode: ed591...e1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...