AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4681 Del Skrevet 16. november 2024 SlemUlv skrev (5 minutter siden): Hvorfor får menn med mer selvtillit mer kontakt med kvinner? Tja, jeg vet ikke jeg.. Kan det ha noe med utstrålingen dems å gjøre? Forskning, som er delt her inne MANGE ganger, viser at de aller fleste kvinner ikke bryr seg. Samme hvor mye personlig anekdoter menn kommer med. Selvtillit? Jeg snakker ikke om det, men kvinner som bevisst oppsøker menn siden de er store der nede. Har en gammel kompis som opplevde det ofte og han hadde ikke noe unormalt høy selvtillit egentlig, men unormalt stor der nede! Han fikk alltid skryt, så og si, også av de som IKKE oppsøkte han pgr av hans størrelse forskning viser at mange kvinner ikke bryr seg så lenge den er innenfor en viss størrelse(innen snittet), men mange kvinner syntes nok også at det er en liten bonus hvis den er litt større, bare ikke for stor. Kommer nok også mye an på hvor trang dama er der nede Uansett, du er ganske naiv hvis du tror at penisstørrelse ikke er viktig for mange kvinner. Jeg snakker av erfaring med kvinner selv og også basert på hva som skrives indirekte her inne ofte av kvinner(nei, ikke menn som skryter av sin størrelse). Vært her i mange år, så observert mye! Anonymkode: 029d2...2bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4682 Del Skrevet 17. november 2024 Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4683 Del Skrevet 17. november 2024 Moderator. Plz flytt denne idiottråden dit den hører hjemme. Takk Anonymkode: bde8c...491 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4684 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt. Anonymkode: f87cd...80c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4685 Del Skrevet 17. november 2024 Jepp. Både jeg og de fleste av mine venninner foretrekker stor penis. Anonymkode: 8d0bb...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4686 Del Skrevet 17. november 2024 Niks. Stor er bare vondt og slitsomt. Medium er best. Anonymkode: 1655e...9c7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4687 Del Skrevet 17. november 2024 15 er perfekt. Alt over er vondt. Alt under er som regel skuffende. Anonymkode: d92da...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4688 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt. Anonymkode: f87cd...80c De fleste foretrekker en håndfull, fasthet er viktigere enn størrelse Anonymkode: d92da...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4689 Del Skrevet 17. november 2024 Hvis penisen blir for stor så er det mange stillinger som bare blir vonde. Jeg liker å variere litt i stillinger og de stillingene jeg liker best og de eneste der jeg får vaginal orgasme er det vondt hvis penisen blir for stor. Så nei, det er ikke sant at vi foretrekker at alle kvinner liker det. Anonymkode: c4570...e55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4690 Del Skrevet 17. november 2024 For stor penis er jo vondt for kvinner også. Mannen min har ganske stor og tjukk penis og det er ikke bare bare. Anonymkode: 41246...b21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4691 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg drømmer om en 14 cm penis. Er den desidert beste sexen jeg har hatt, og eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme. Anonymkode: 24064...254 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragara Skrevet 17. november 2024 #4692 Del Skrevet 17. november 2024 Størrelsen har lite og si, hvist han ikke vet å bruke den 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4693 Del Skrevet 17. november 2024 15-17 cm med litt fylde er min preferanse Anonymkode: 32cf2...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4694 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg drømmer om en 14 cm penis. Er den desidert beste sexen jeg har hatt, og eneste som har klart å gi meg vaginalorgasme. Anonymkode: 24064...254 Samme her. Den beste sexen jeg har hatt er med exen som har 13 cm. Anonymkode: 90bf8...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4695 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg kan garantere deg at kvinner er forskjellige på det området. Jeg er "velsignet" med en over gjennomsnittet penis og selv om jeg har aldri har følt på det som noen ulempe er det definitivt ikke alle kvinner som er like begeistret, og det kan av og til medføre betydelig merarbeid. Det utelukker også analsex i 99% av tilfellene. Andre igjen har ikke lagt skjult på at de setter pris på størrelsen. Store pupper gjør for øvrig ingenting for meg. Det merkeligste med hele dette innlegget synes jeg er at du snakker om / sammenligner penisstørrelse med kompisene dine. Det er weird af. Anonymkode: f5528...fd7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4696 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Niks. Stor er bare vondt og slitsomt. Medium er best. Anonymkode: 1655e...9c7 Siterer med denne. Anonymkode: 95ad8...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4697 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg (mann) blir mer glad for små pupper enn store pupper, så akkurat den sammenligningen blir litt søkt. Anonymkode: f87cd...80c Liker du at hun bruker strap-on på deg også? Anonymkode: c9495...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4698 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): 15 er perfekt. Alt over er vondt. Alt under er som regel skuffende. Anonymkode: d92da...df2 Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk Anonymkode: c9495...2ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4699 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser du selv hvor tøvete dette innlegget er? Penislengden må altså stemme på centimeteren, ellers blir det feil? Komisk Anonymkode: c9495...2ba Det er jo hysterisk moro da at menn tror de 3-4 cm har alt å si😂😂 Vi kvinner er godt kjent for å stå klare med målebåndet og kaste ut alle som ikke er 14,8cm og over😂 Sjo.. husj… ut med deg😂 Anonymkode: 8006d...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4700 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry for og si det menn. Selv har jeg en 14 cm, og har kompiser på 17-18. Det er så lett og se på ansiktsutrykket når man drar fram en på 14 cm, den lile skuffelsen i ansiktet, den kan tilfredsstille, men det er ikke den samme seksuelle wow-effekt når de ser en kjøttmeis på 18 cm. Samme når vi menn ser store vs små pupper. Så JA, det teller. Men noen damer holder det for seg selv Anonymkode: 5fbb1...f4d Størrelse handler om tykkelse, ikke lengde. Er du klar over hvor kort en vagina egentlig er? 18 cm er nok et fåtall kvinner som har glede av. Anonymkode: ed591...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå