AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4561 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Joda, min er 18 cm dyp. Har ikke noe med magesekken å gjøre. Les anatomi. Anonymkode: 74058...41c Du lyver for å få likes. Det er ikke normalt å ha mer enn 10 cm vagina Anonymkode: 2b380...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4562 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg har bachelor i biologi, så ikke kom her og fortell meg å lese. Les selv du.... Anonymkode: 2b380...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4563 Del Skrevet 24. oktober 2024 Jeg og min anatomi foretrekker en gjennomsnittlig penis. Har aldri hatt bra sex med en såkalt stor penis. Blir såpass strukket ut og tynt der nede at følelsene forsvinner. Det gjør heller vondt enn godt når de er for store. Har dumpet menn med stor penis, med deres egoistiske mega-pumping under «akten» og desverre med påfølgende null forståelse av hvor ubehagelig det føles for meg eller hva god sex er for meg som kvinne. Har aldri dumpet en mann med gjennomsnittlig penis eller mindre enn gjennomsnittlig penis på samme grunnlag. Beste sexen jeg har hatt var med en eks jeg var sammen med i 10 år, han hadde sikkert ikke mer enn 6-8 cm omkrets og 10 cm lengde. Savner han fortsatt bare basert på den deilige sexen vi hadde.🤗 Anonymkode: a452b...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober 2024 #4564 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Fiktiv selverklært penislengde på nett imponerer ingen. Anonymkode: 549bc...b57 Unnskyld, jeg glemte å presisere at det er i erigert tillstand! Trodde du jeg mente slapp? Sorry for misforståelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 24. oktober 2024 #4565 Del Skrevet 24. oktober 2024 Size queens lirer alltid av seg det mest diotiske mannehatende pisspreiket. Samme plata hver gang. Buhu den er for liten. Ingen mann klarer å tifredstille meg. Hører du menn klage over at hullene deres er vide som låvedører? Nei Det er alltid damene som klager,og de som klager er sykt irriterende. Hilsen mann med gjennomsnittelig snopp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 24. oktober 2024 #4566 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du lyver for å få likes. Det er ikke normalt å ha mer enn 10 cm vagina Anonymkode: 2b380...b17 HAHHAHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH. Du tar LITT FEIL DER. Jeg har nok liggi med opptill 100, og bare EN ENESTE gang har jeg gått for dypt inn og da var det HELT inn i en ekstra bra vinkel og traff spiralen, begge fikk vondt og ble slapp ganske fort ja 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4567 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste har vel fått med seg at den skal ut og inn? Vel det er nettopp det. Alle klarer ut og inn, men om de ha totalentreprenør i senga. Altså får dama til å komme ved samleie i tillegg, så skal det litt mer enn :ut og inn’ for å si det slik. Gnikke rolig rundt, trykke ned mot bekkenet, gnikke borti klitorisen samtidig osv osv. Ut og inn- inn og ut…det er for amatører😄 Anonymkode: b88f8...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4568 Del Skrevet 24. oktober 2024 Vel det er nettopp det. Alle klarer ut og inn, men om de har talent i senga. Altså får dama til å komme ved samleie i tillegg, så skal det litt mer enn ‘ut og inn’ for å si det slik. Gnikke rolig rundt, trykke ned mot bekkenet, gnikke borti klitorisen samtidig osv osv. Ut og inn- inn og ut…det er for amatører😄 *totalentreprenør=skriveleif 😂🤣 Anonymkode: b88f8...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #4569 Del Skrevet 24. oktober 2024 Hvor vanlig er det å vite hvor lang vagina man har? Hvem pokker måler vagina? Og ikke minst hvordan gjøres det? Anonymkode: c80de...c49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 24. oktober 2024 #4570 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Fint nok for meg, er ikke veldig glad i lange peniser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4571 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen andre som ikke er imponert over gjennomsnittlige peniser? Snittet er visst ca 13cm langt og 12cm rundt Vi tok et ikea-målebånd og sjekket hvordan det så ut. Det er veldig lite... Anonymkode: 8eaac...8d1 Nei, det er bare du som er vid. Anonymkode: 6d367...614 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4572 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri skjønt hvorfor det at penis har en viss størrelse er det samme som at de ikke vet hvordan de skal bruke den? Og hva betyr det å kunne bruke den? De fleste har vel fått med seg at den skal ut og inn? Anonymkode: 74058...41c Menn vet hvordan de skal bruke den, det er kvinner som ikke vet hvordan de skal bruke den. Alle menn kan da bruke sin egen penis. Samboeren min vet at jeg kan bruke penisen hans, derfor kommer han i mål hver gang. Og han vet hvordan underlivet mitt skal brukes, så derfor kommer jeg også i mål hver gang. Anonymkode: 6d367...614 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4573 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 Jøss, at det i det hele tatt er mulig å skrive noe så dumt fatter jeg ikke... Anonymkode: 6d367...614 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4574 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (44 minutter siden): Jeg har nok liggi med opptill 100 👎🏼 Anonymkode: 6d367...614 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4575 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare stusselig med menn som må kompensere med tunge/fingre. Det er ikke ekte sex engang. Menn må skjerpe seg. Penis-pumper eller kirurgi. Jeg kunne aldri blitt sammen med en gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 8eaac...8d1 De fleste skjønte det allerede ved startinnlegget, men nå må det da være klart for alle. Trollolo 0/10 Anonymkode: f8957...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #4576 Del Skrevet 25. oktober 2024 Synes det er forkastelig trådtittel. Ts glemte å nevne at "JEG som er over gjennomsnittet vid synes gjennomsnittelig peniser er for små" Sånn. Boom. Fixa. 2 trilliarder hjerneceller redda fra brainrot. /thread 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4577 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (Akkurat nå): Synes det er forkastelig trådtittel. Ts glemte å nevne at "JEG som er over gjennomsnittet vid synes gjennomsnittelig peniser er for små" Sånn. Boom. Fixa. 2 trilliarder hjerneceller redda fra brainrot. /thread Tittelen er fortsatt feil. Den burde være:" Jeg Kjeder meg og har lyst til å lage en tråd for å hetse damer. Hilsen mann" Anonymkode: f8957...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #4578 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tittelen er fortsatt feil. Den burde være:" Jeg Kjeder meg og har lyst til å lage en tråd for å hetse damer. Hilsen mann" Anonymkode: f8957...8ed Har nok med å intenst hate minst 47%(ref annen tråd, litt overdrevet) av andre 'menn' så har ikke kapasitet til å finne utav hvordan man hetser kvinner på en engasjerende eller manipulerende måte. Endret 25. oktober 2024 av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #4579 Del Skrevet 25. oktober 2024 Eller du er vid som ei låvedør…. Anonymkode: fa68f...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 25. oktober 2024 #4580 Del Skrevet 25. oktober 2024 Veldig sjelden at man får hele penis inn i vagina. Det stopper som regel av det rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå