Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tja både og?

Har hatt flere forhold med menn som har hatt 19-21 cm. Han jeg er sammen med nå har 12-13 cm. Beste sexen var med en på rundt 16 cm. Tror det handler mer om teknikk og engasjement enn størrelse. 

Men innimellom savner jeg følelsen av å bli fylt opp litt mer enn det jeg gjør nå. Av og til fantaserer jeg om at han kunne brukt et sleeve, men får meg ikke til å foreslå det.

Anonymkode: fc5ee...a56

Men blir du ikke fylt opp av 13 cm da? Skjønner det med følelsen av å bli fylt opp, men jeg føler det har mer med tykkelsen å gjøre? Eller ev. hvor god plass man selv har. Jeg blir bunnet av 14 cm iallefall..

Anonymkode: 5a1f0...648

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Synes denne tråden burde ligget øverst i dette forumet. Veldig tydelig tbm fra damer om at lengde ikke er viktig. At en «normal» penisstørrelse er å foretrekke og at det er hvordan mannen oppfører seg i senga, kjemi mm som er viktigst😊

Anonymkode: 3dae3...65c

Enig 😊 Men vil vare presisere at det ikke er noe galt i å ha lang heller. Som jeg sier i hovedinnlegget, så har det bare ingenting å si for nytelsen om den er "kort" eller "lang". Men en ting jeg kan trekke frem som jeg syns er positivt med en gjennomsnittlig penisstørrelse er at man kan ha litt røffere sex en om den er typ 20.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes denne tråden burde ligget øverst i dette forumet. Veldig tydelig tbm fra damer om at lengde ikke er viktig. At en «normal» penisstørrelse er å foretrekke og at det er hvordan mannen oppfører seg i senga, kjemi mm som er viktigst😊

Det er en grunn til at det allerede ligger en slik tråd øverst i forumet. Slike tråder som dette ble opprettet flere ganger i uka, og det er bare brukere uten fartstid som ikke skjønner hvor irriterende det har vært.

Anonymkode: 4b6e2...44d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tja både og?

Har hatt flere forhold med menn som har hatt 19-21 cm. Han jeg er sammen med nå har 12-13 cm. Beste sexen var med en på rundt 16 cm. Tror det handler mer om teknikk og engasjement enn størrelse. 

Men innimellom savner jeg følelsen av å bli fylt opp litt mer enn det jeg gjør nå. Av og til fantaserer jeg om at han kunne brukt et sleeve, men får meg ikke til å foreslå det.

Anonymkode: fc5ee...a56

Jeg er nokså gjennomsnittlig med mine 14-15 cm lengde, men dessverre bare 11,5 cm i omkrets 😢 Jeg har foreslått sleeve for å fylle henne bedre opp, men blir kontant avvist. Kun ekte vare duger. Det virker som hun er fornøyd for hun får 2-3 orgasmer hver gang.  Jeg har aldri hatt noen grunn til å mistenke henne for å fake. Det har skjedd noen ytterst få ganger at hun ikke har kommet i mål men hun var likevel fornøyd, og faket ikke. 

Du kan jo foreslå diverse sexleketøy og dermed også sleeve bare for å teste. Du kjenner han best og vet kanskje om han blir usikker av et slikt forslag.

Anonymkode: 545af...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er en grunn til at det allerede ligger en slik tråd øverst i forumet. Slike tråder som dette ble opprettet flere ganger i uka, og det er bare brukere uten fartstid som ikke skjønner hvor irriterende det har vært.

Anonymkode: 4b6e2...44d

Ja, jeg vet, men den tråden er det så utrolig mye rart i, så jeg tenkte at en tråd med denne overskriften kanskje var bedre egnet til å få en saklig konversasjon om temaet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skryt hørt på baren til damene; " den er kanskje ikke så lang, men fy fasan så tynn han er.."

Anonymkode: 32da6...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vil ha lang og tykk fordi jeg tenner på smerte.

Kjæresten min liker at jeg tåler hele han. Han har tidligere måtte være forsiktig for å ikke bunne de tidligere kjærestene sine. Sexlivet deres var mye preget av forsiktighet og han var redd for å gjøre de vondt.

Hadde jeg ikke tent på smerte hadde nok han vært for stor, da bare det at han trenger inn i meg gjør litt vondt hver gang vi har sex. 

Har ikke inntrykk av at de fleste damer foretrekker smerte eller stor penis.

Anonymkode: 7835c...1eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei men tykkelsen er mye viktigere ingenting er kjipere enn tynne lange wienerpølser 

Anonymkode: 4a23b...e6f

Synes veldig tykke er litt kjipe jeg, for da blir muskulaturen min nedentil sprengt ut slik at jeg ikke klarer å bruke musklene like godt som jeg klarer når mannen har normal tykkelse på penis. Jeg kan bruke de musklene godt rundt noe så tynt som min egen finger, men en "ølboks" og jeg kan bare glemme å få brukt musklene skikkelig. Hvilket påvirker min evne til å få orgasme veldig mye, og altså negativt dersom penis er veldig tykk. Musklene mine får for lite handlingsrom liksom. Kan bare nappe, istedenfor å knipe. Da sitter orgasmen langt langt inne. 😕

Anonymkode: c7d50...2bb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er kvinne, og har lest at mange foretrekker en lang penis typ 20 cm, om de kan få det. Mener dere virkelig det? Og eventuelt hvorfor? Kjærestene mine har variert veldig, og han med minst har kanskje hatt typ 13 cm, og største ca 20. For meg har det vært ingen forskjell mtp nytelse. Min nåværende kjæreste er ganske gjennomsnittlig, ca 14 cm. Og i mange stillinger må jeg holde han igjen fordi han bunner. Så bryr dere dere virkelig om lende på penis? Snakker såklart ikke om mikropeniser som jeg skjønner kan være er problem, men helt normale peniser.

Nei. Så lenge den ikke er mikropenis, kun vært borti det ei gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tykk og lang er et must, de som sier noe annet juger. 18-20 cm er å foretrekke og passe tykk. Kan like godt ha en finger oppi der da om den er mindre enn det. 

Anonymkode: 45200...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er kvinne, og har lest at mange foretrekker en lang penis typ 20 cm, om de kan få det. Mener dere virkelig det? Og eventuelt hvorfor? Kjærestene mine har variert veldig, og han med minst har kanskje hatt typ 13 cm, og største ca 20. For meg har det vært ingen forskjell mtp nytelse. Min nåværende kjæreste er ganske gjennomsnittlig, ca 14 cm. Og i mange stillinger må jeg holde han igjen fordi han bunner. Så bryr dere dere virkelig om lende på penis? Snakker såklart ikke om mikropeniser som jeg skjønner kan være er problem, men helt normale peniser.

Nei det er jo ikke størrelsen som teller. Uansett er skjeden 8-12 cm dyp, så sånn sett er ikke 20 cm nødvendig. 

Anonymkode: 2b3dd...fd7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller tykk enn lang og tynn. Det er bare kjipt

Anonymkode: b810e...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan tilpasse meg store og tykke, men da må det være hyppig sex. Det gjør det helt fullstendig uinteressant til kortvarige relasjoner som å bli med noen hjem fra byen eller nå og da. Ellers er helt normale på +- 16 cm noe som passer meg utmerket. Mindre enn 13 cm er heller ikke min greie, da jeg nyter å bli bunnet.

Anonymkode: 14896...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det med at skjeden er for kort stemmer jo ikke helt da, eventuelt har jeg unormalt dyp skjede. Min kjæreste har 20-21 cm og får inn hele i en del stillinger, f.eks misjonæren. Det har antakeligvis noe med vinklingen å gjøre. I misjonæren foretrekker jeg absolutt en lang penis, så jeg føler meg skikkelig "fylt opp". Lang er dog en ulempe i andre stillinger, som f.eks doggy. Dette har sikkert med vinkling å gjøre igjen. I doggy er det vel "strake vegen" rett inn og frem, så da blir det problemer hvis penis er lengre enn skjeden. 

Alt i alt er det både fordeler og ulemper ved lang penis, så det er på ingen måte avgjørende at den er veldig lang, så lenge den ikke er veldig liten.

Anonymkode: 07992...3e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel 200 tråder som har vert postet på KG om dette emnet før.   

Anonymkode: 55061...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen skjeder er like, det er ikke én fasit. Men de fleste kvinner liker ikke at penis treffer livmortappen, så for de fleste av oss er en lang penis vond, med mindre mannen  som har den vet å ikke støte helt inn (og så er det et mindretall av kvinner som liker at han gjør det uansett). For de fleste kvinner er tykkelse mye viktigere enn bredde, men er den for tykk kan jo det være vond også. Så for de fleste kvinner er gjennomsnittlig helt fint, og så bør menn ta til seg at bare ca 25 prosent av kvinner får orgasme av samleie uansett. Ca 75 prosent av oss trenger at mannen stimulerer klitoris, og greier du ikke det til vi får orgasme så er penisen din uinteressant uansett. 

Og dette er kommunisert siden den seksuelle revolusjon på søttitallet, og fremdeles er altfor mange menn opphengt i penisstørrelse og helt analfabeter når det kommer til klitoris 🙄 Det er egentlig et under at vi gidder å ligge med dere.

Anonymkode: cea62...a4f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

… tykkelse mye viktigere enn lengde

Anonymkode: cea62...a4f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke viktig, men jeg liker ikke når den er for lang.

Anonymkode: 9f1dd...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke lang, men den må være tjukk.

Anonymkode: 358e5...201

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...