Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det viktigste at man vet hvordan man bruker utstyret sitt men hvor viktig er det for dere kvinner Selvfølgelig er det viktigste at man vet hvordan man bruker utstyret sitt men hvor viktig er det for dere kvinner med penis størrelsen?(alle menn har målt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg det er greit med en penis som er rundt gjennomsnittet, pluss, minus

Anonymkode: 7ebd4...ee3

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-punktet mitt er ca 5 cm innenfor åpningen... Klarer du bruke utstyret ditt til å stimulere rett på det, er resterende cm unyttige.

Bruker du alle centimeterne dine til å pumpe rett inn og ut, er alle unyttige. 

Anonymkode: f7aa8...835

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Personlig synes jeg det er greit med en penis som er rundt gjennomsnittet, pluss, minus

Anonymkode: 7ebd4...ee3

Snakker vi om Google søk på gjennomsnittlig penis i Norge nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

G-punktet mitt er ca 5 cm innenfor åpningen... Klarer du bruke utstyret ditt til å stimulere rett på det, er resterende cm unyttige.

Bruker du alle centimeterne dine til å pumpe rett inn og ut, er alle unyttige. 

Anonymkode: f7aa8...835

Forstår..fleste kvinner nyter aller mest stimulering, men flere som nyter penetrering også selvom det du sier er første prioritering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt samme som nevnt over.

Er 4-5 cm inn som stimulerer der det er deilig. Utover det har ingen nytte/glede for min del.

Det er værre om den blir for stor. Da blir det bare ubehagelig og upraktisk. Det legger begrensninger på sexlivet som jeg syntes er litt kjipt.

Utover det så er ikke selve samleie/penetrasjon så fryktelig viktig for min nytelse. Det er jo så mye annet som er deiligere.

Anonymkode: ae7eb...aa0

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse har ingenting til negativ påvirkning dersom mannen ikke kan knulle på deilig måte. Slik hurtigjokking er uansett ubehagelig, og blir enda verre om penis er stor. 

Anonymkode: 4ba59...0bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bli bunnet så for meg er det ganske viktig med størrelse. Samboeren min har 17 cm og stimulerer g-punktet i tillegg til å bunne, og det synes jeg er helt perfekt.

Anonymkode: 4ae5d...ca7

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker å bli bunnet så for meg er det ganske viktig med størrelse. Samboeren min har 17 cm og stimulerer g-punktet i tillegg til å bunne, og det synes jeg er helt perfekt.

Anonymkode: 4ae5d...ca7

Kan du si om du liker stimuleringen aller mest..fremfor penetreringen ..eller er det en god blanding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte penis er ca 15cm ;) men +/- et par cm har lite å si. Man kan være 12 og treffe rett, holde bra rytme og gjør ting riktig. Vært borti 21 som peisa på som en duracell kanin, AU! Holdt med den ene gangen kan man si

Anonymkode: 01e32...cd5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danielmix skrev (21 timer siden):

Selvfølgelig er det viktigste at man vet hvordan man bruker utstyret sitt men hvor viktig er det for dere kvinner Selvfølgelig er det viktigste at man vet hvordan man bruker utstyret sitt men hvor viktig er det for dere kvinner med penis størrelsen?(alle menn har målt)

Spørsmålet er vel heller:

Hvorfor er noen menn så opptatt av å måle penisen sin? 

Kan du svare meg på det? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bevegelsene/at man kan bruke den er viktig. Lengde er ikke så viktig, men litt tykkelse er også viktig for meg. 
 

Anonymkode: 586d3...759

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitt pluss til meg. 

Kjenner ingenting med små. Jeg tror jeg begynner å bli gammel... Når jeg var yngre og trodde fortsatt på kjærligheten så var det ikke så viktig. 

Anonymkode: b1711...e69

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gjennomsnitt pluss til meg. 

Kjenner ingenting med små. Jeg tror jeg begynner å bli gammel... Når jeg var yngre og trodde fortsatt på kjærligheten så var det ikke så viktig. 

Anonymkode: b1711...e69

Her i huset er ikke 14x12 godt nok lenger.

23x18 er nå vanen og forventet.

Så da får hun det.

Anonymkode: 3307b...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her i huset er ikke 14x12 godt nok lenger.

23x18 er nå vanen og forventet.

Så da får hun det.

Anonymkode: 3307b...91f

Jah.. en liten en føles nå bare som et fremmedlegeme 🤷 noe der som ikke skal være der liksom...

Anonymkode: b1711...e69

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...