Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 17.48):

Akkurat dette er nok individuelt. Det er sikkert mange kvinner som er nysgjerrige på stor pikk, meg inkludert. Nå har jeg hatt min snille, kjekke og gode mann i 20 år og ville aldri i livet ha byttet han ut pga pikken hans 😄 han har 17 cm så den er ikke altfor liten, men 17cm er vel heller ikke akkurat stor, men den gjør jobben fint siden den også er tykk. Skulle selvfølgelig vært spennende å prøve en på 20cm+, men det kommer ikke til å skje. Jeg kan nok ikke klage 

Anonymkode: e5750...ffc

Den er stor. Med 17cm er han innenfor gruppen av de 5-10% lengste i verden.

For å finne noen på 20+ må du lete blant de 0,5% lengste i verden. Da må du statistisk sett prøve med 200 menn før du finner det du ser etter. Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 17.17):

Stor er best! 

Anonymkode: 9344e...4e6

Tipper du er mann

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 16.41):

Hvilken størrelse snakker vi om? Og hva er minstemålet du godtar. Jeg tenkte i tilfelle han skulle prøve å forstørre den 

Anonymkode: 7e24c...eb1

11cm lang og like tykk som tommelen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.8.2024 den 18.07):

17 cm er "bare" 20% lenger enn snittet. 

Som mann med 20+ kan jeg si av erfaring at det ikke er bare lykkelige gatan med lang, men, ja det er ikke en ulempe at den er betydelig tykkere enn snittet.

Så er det da om dere kvinner deler regningen for fetinjeksjon i luren? Det er jo for deres del at kuken må på bordet hos kirurgen. 

50/50 eller ingenting😉

Anonymkode: b6259...107

Absolutt, jeg ville betalt havlparten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 27.7.2024 den 19.22):

Ikke iflg TS... pussig nok🤔

Jeg har kroniske smerter også, så en del av problemet er jo meg. Jeg har hatt mange sexpartnere som jeg kunne ha sex med når som helst fordi det ikke har krevd at jeg er i den perfekte stemningen, fordi de har hatt normal strl så har de kunnet penetrere meg i alle mulige stillinger og det har ikke krevd at jeg har følt meg smertefri eller lignende for å nyte det. Med nåværende partner er min favoritt stilling "sidelengs" absolutt umulig. Og jeg kjenner han nesten ikke om ikke alle stjernene er alligned og jeg føler meg rolig og avslappet, og smertefri.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 19.40):

Jeg har opplevd motsatt.

jeg hadde en kjæreste som hadde for stor penis til at sexen funket mellom oss. Selv med masse oppvarming, glidemiddel osv, så ble det bare ubehagelig. Vi kunne heller aldri ha spontan sex.. håpløst prosjekt egentlig. Jeg hadde aldri følelsen av å være tilfredstilt seksuelt..aldri.

Med han jeg ble sammen etterpå, så kunne jeg endelig nyte sex igjen.

Samtidig Skjønner jeg ikke helt hva du mener med følelse av å bli «fylt opp»? Har aldri følt meg «fylt opp» av en penis uansett hvor stor eller liten den er😅.

Har heller aldri hørt noen venninner brukt dette uttrykket.

Anonymkode: eff89...c24

Å bli fylt opp er å kjenne nervene i ytterkant av vagina, 360 grader rundt. Han jeg er sammen med nå, stimulerer ikke de trykksensitive nervene i det hele tatt. Jeg kjenner knapt at han er inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (På 27.7.2024 den 19.31):

Nei, jeg så TS skrev at hun hadde kjemi med han "store", og ingenting om mannen.. 

Er det meg du snakker om? Kjemi med han store? Selvtillit har jo ekstremt mye å si da, og partneren min nå har selvtillit på mange andre områder. Men ikke på dette. Vi har verdens beste kjemi som venner, og jeg er tiltrukket av han på en seksuell og romantisk måte. Men på grunn av kroniske smerter, og det faktum at han var negativ til å prøve sleeve, og sa ting som, hva skal jeg få ut av det? osv. Så fikk tilliten mellom oss en alvorlig knekk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 16.11):

Hei

Vi leser og hører at det er ok å ha en liten penis, og man heller bør fokusere på å lære å bruke den. Jeg har en liten penis, men innenfor «normalen» , den er ca 10-11 cm. Den er svært hard erigert; og det er kanskje en fordel, men også en ulempe. Den står rett opp erigert; og med så hard penis erigert så kan den ikke bøyes ned ved samleie. Jeg kan derfor ikke direkte «jukke» ut og inn, men jeg må jukke «opp og ned» om dere skjønner…

Er det flere som har set slik?

Hvordan kan jeg da «lære å bruke den»?

Hva ligger egentlig i dette  utrykket?

Anonymkode: 51843...f57

Istedenfor rett inn og ut eller opp og ned, se for deg en elipseform. Som en pumpe som er festet på et hjul, og når du kommer helt inn så drøyer du tiden litt, så du ikke bare dypper den innerst for så å umiddelbart trekke den ut. Selvtillit er viktig. Å runke foran henne uten blygsel tenner jeg på i alle fall. Alltid spytt på fingrene dine og sørg for at hun er våt før du putter den inn, om penisen din er våt har ingenting å si. Skjeden lubrikerer seg selv, men det er ikke dermed sagt at den er våt UTENPÅ. Derfor alltid skjekk at den er våt. Foreplay og å få henne i et avslappet humør har alt å si. Kvinner tenner på en omsorgsfull mann, en mann som gjør husarbeid, en som bryr seg om hvordan dagen hennes har vært. Stryk og kjærtegn, gi komplimenter, stryk på innsiden av lårene, sirkelbevegelsen rundt klitten, rundt åpningen. Dypp en finger inn, helt inn et par tre fire ganger før du bytter til å stimulere igjen. Sånne ting. Bygg opp med puter under rumpa hennes i misjonær, ALLTID.

Lykke til :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TyvenTyven skrev (4 timer siden):

Jeg har kroniske smerter også, så en del av problemet er jo meg. Jeg har hatt mange sexpartnere som jeg kunne ha sex med når som helst fordi det ikke har krevd at jeg er i den perfekte stemningen, fordi de har hatt normal strl så har de kunnet penetrere meg i alle mulige stillinger og det har ikke krevd at jeg har følt meg smertefri eller lignende for å nyte det. Med nåværende partner er min favoritt stilling "sidelengs" absolutt umulig. Og jeg kjenner han nesten ikke om ikke alle stjernene er alligned og jeg føler meg rolig og avslappet, og smertefri.

Ikke i den perfekte stemningen? Mener du at du ikkie trenger å være kåt? 🤔

"Stjernene er alligned"  Hva betyr det?🤔

Sideveis burde jo gå bra, for da brukes jo ikke hele lengden?
Saxing blir jo noe annet, for da går jo hele lengden inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du snakker om? Kjemi med han store? Selvtillit har jo ekstremt mye å si da, og partneren min nå har selvtillit på mange andre områder. Men ikke på dette. Vi har verdens beste kjemi som venner, og jeg er tiltrukket av han på en seksuell og romantisk måte. Men på grunn av kroniske smerter, og det faktum at han var negativ til å prøve sleeve, og sa ting som, hva skal jeg få ut av det? osv. Så fikk tilliten mellom oss en alvorlig knekk.

Neida.. ikke personlig ment.. jeg er vennlig😉

Kjemi og selvtilitt har mye å si ja.. romantisk blir jo erotisk, det er på mange måter den beste sexen. For min del får jeg hjertebank av kåthet, for det er også opphissende å være så tålmodig med direkte stimuli🥰

Ok.. så du ville prøve sleeve, men han var redd det kunne påføre deg mere smerter? Men smerter er jo knyttet til kåthet over tid.. Forspill og kåthet til Platå 2.. Da er man spinnvill kåt.. skjeden retter seg ut og blir 5-10cm lengre, og skjeden blir større i volum og fylles med div. væsker. Skjedeåpningen blir trangere, men ikke så trang at det skal føre til smerter. Forresten det er jo kvinnen som styrer med som føler på dette. Men an spinnvill kåthet, produserer kroppen også dopaminer som demper smerter.. Tykkelsen på sleevene, er jo litt forskjellige av tykkelse. Kanskje dere kunne bruke en tynnere sleeve, som er litt knudrete? Viktigst er jo smøremiddler, enten naturlig eller glidemiddel..

Tillitsknekk er ikke greit.. alt som handler om sex er samarbeid, tillit og respekt.. og selvfølgelig litt humor, for vi kan ikke glemme å ha det gøy😆👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor rett inn og ut eller opp og ned, se for deg en elipseform. Som en pumpe som er festet på et hjul, og når du kommer helt inn så drøyer du tiden litt, så du ikke bare dypper den innerst for så å umiddelbart trekke den ut. Selvtillit er viktig. Å runke foran henne uten blygsel tenner jeg på i alle fall. Alltid spytt på fingrene dine og sørg for at hun er våt før du putter den inn, om penisen din er våt har ingenting å si. Skjeden lubrikerer seg selv, men det er ikke dermed sagt at den er våt UTENPÅ. Derfor alltid skjekk at den er våt. Foreplay og å få henne i et avslappet humør har alt å si. Kvinner tenner på en omsorgsfull mann, en mann som gjør husarbeid, en som bryr seg om hvordan dagen hennes har vært. Stryk og kjærtegn, gi komplimenter, stryk på innsiden av lårene, sirkelbevegelsen rundt klitten, rundt åpningen. Dypp en finger inn, helt inn et par tre fire ganger før du bytter til å stimulere igjen. Sånne ting. Bygg opp med puter under rumpa hennes i misjonær, ALLTID.

Lykke til :)

Du virkel veldig belært, og jeg er enig med deg å være tålmodig og ikke for direkte i begynnelsen..

Ellipseform.. kan det beskrives som roterende underliv? Å vente litt før den trekkes ut, er jo deilig for min del også. Rolige bevegelser i begynnelsen som bygger seg opp, da kan man også tungekysse litt og kjæle på hverandres armer. For jo mere erogenen som påvirker hjernen, jo lettere triller orgasmene ut😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn redd for at xn finn en med større kølle og isåfall hvorfor?

Anonymkode: 71160...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen, heter det.

Anonymkode: 45286...3de

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eksen, heter det.

Anonymkode: 45286...3de

Oh loooard

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle menn vært redd for det? Jeg som kvinne er ikke redd for at eksen finner seg ei med bedre mus 🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, miSs. said:

Hvorfor skulle menn vært redd for det? Jeg som kvinne er ikke redd for at eksen finner seg ei med bedre mus 🤣

Fordi de fleste menn identifiserer seg selv nye om hvordan penisen dems er. 

Anonymkode: d4722...a72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oh loooard

Det heter "oh lord" (eller "oh looord") 

Og hvorfor faen skulle noen bry seg om hva eksen gjør? Hun må gjerne suge en hest for min del. 

Anonymkode: 7c946...6ca

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi de fleste menn identifiserer seg selv nye om hvordan penisen dems er. 

Anonymkode: d4722...a72

Da for dem oppføre seg pent da så de ikke blir en eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann: Tanken har aldri slått meg.

Anonymkode: 80b66...4bc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spør så slår det meg at akkurat det har jeg faktisk aldri tenkt på. Ikke en eneste gang. Det er rart, men sant.

Det var litt kjipt å ligge i senga alene og tenke på at hun koste seg med en ny kjæreste, men akkurat penis størrelsen har jeg aldri tenkt på.

(Jeg har et greit forhold til egen penis. Tror ikke den er mindre enn andres.)

Anonymkode: af707...b49

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...