AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2721 Del Skrevet 20. august 2023 Som mann med over snittet (stor men ikke enorm) så vil jeg si at det ikke har gitt meg flere partnere siden jeg må være relativt edru for at det ikke skal gjøre vondt for henne. Anonymkode: c0d74...4d6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2722 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ikke alle kvinner ønsker å ha sex med noen som har stor penis og ikke alle menn med stor penis har økt selvtillit grunnet størrelsen. Har en kompis med godt over snittet stor penis (25 cm) og han har lavere selvtillit som følge av størrelsen da det litt for mange ganger har endt med at han blir avvist i starten eller underveis i samleiet grunnet størrelsen. De første gangene han skulle ha sex (var jo da ung og både han og partnerne var unge og uerfarne) fikk han den ikke inn. Nå som han er mer erfaren og har mer erfarne partnere er det mer fokus på oppvarming etc., så han får den alltids inn, men de fleste kvinner opplever det som ubehagelig og han kan aldri ha hemningsløs sex uten at kvinnene får vondt. Han misunner dem som kan ta kvinnen hardt i doggy, men det går rett og slett ikke. Største rundbrenneren jeg kjenner (godt over 200 partnere) har penis på 16 cm. Mannen min har 18 cm og har hatt 10 partnere. Tviler sterkt på at penisstørrelse har noe sammenheng med antall partnere å gjøre. Anonymkode: bf1f9...41d Nå hevdet jeg ikke at størst nødvendigvis er best. Det meste studiene jeg har sett hevder at om lag 16-19cm er idealet, og etter 20cm virker ytterligere størrelse mot sin hensikt. man må også huske at 10 partnere er over snittet for menn i norge, og at 16cm er 3 centimeter over gjennomsnittet (13.12cm) funnet i 2015-studien med 15000 deltakere, som betraktes som den mest omfattende undersøkelsen hittil. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som mann med over snittet (stor men ikke enorm) så vil jeg si at det ikke har gitt meg flere partnere siden jeg må være relativt edru for at det ikke skal gjøre vondt for henne. Anonymkode: c0d74...4d6 Det er vanskelig å vite hvordan livet hadde sett ut med en annerledes penisstørrelse og det er meningsløst å spekulere i, man kan heller kikke på en studie fra routledge med 170 deltakere, som tok utgangspunkt ikke i antall seksualpartnere, men heller hvorvidt vedkommende hadde opplevd seksuell aktivitet, som tilsa at kun 35% av de som hadde seksuell erfaring hadde en penis på under 15cm, og at de som identifiserte seg som seksuelt uerfarne rapporterte mye mindre størrelse. Anonymkode: f05f4...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2723 Del Skrevet 20. august 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har undersøkt og lett lenge men klarer ikke å finne noen studier som kartlegger størrelse på kjønnsorgan opp mot antall seksualpartnere. Dette er svært merkverdig, idet penisstørrelse er et så omstridt emne og det meste omkring det er forsket grundig på. Anonymkode: f05f4...078 Undersøkt lenge men klarer ikke postei riktig tråd Anonymkode: 1fb08...8f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2724 Del Skrevet 20. august 2023 De fleste kvinner jeg har hatt sex med visste ikke på forhånd hvor stor penisen min er, og jeg tror at det er uvanlig å løpe ut av soverommet fordi penis var liten/stor? Anonymkode: 247a5...4a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2725 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste kvinner jeg har hatt sex med visste ikke på forhånd hvor stor penisen min er, og jeg tror at det er uvanlig å løpe ut av soverommet fordi penis var liten/stor? Anonymkode: 247a5...4a3 Dersom en har en svær bul i buksa kan en regne med at dette blir oppfattet av de rundt seg, og i disse dager har vi jo snapchat, som jeg har hørt at ungdommen ofte formidler slikt på. Studier har vist at kvinner foretrekker en litt større til uforpliktende forhold, så det er jo en selvfølge at det er disse som får mest gevinst ut av å oppsøke dette. at de som har større penis har mer sex med flere er det egentlig liten tvil om, det jeg prøver på er å kvantifisere forskjellen. Anonymkode: f05f4...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2726 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå hevdet jeg ikke at størst nødvendigvis er best. Det meste studiene jeg har sett hevder at om lag 16-19cm er idealet, og etter 20cm virker ytterligere størrelse mot sin hensikt. man må også huske at 10 partnere er over snittet for menn i norge, og at 16cm er 3 centimeter over gjennomsnittet (13.12cm) funnet i 2015-studien med 15000 deltakere, som betraktes som den mest omfattende undersøkelsen hittil. Det er vanskelig å vite hvordan livet hadde sett ut med en annerledes penisstørrelse og det er meningsløst å spekulere i, man kan heller kikke på en studie fra routledge med 170 deltakere, som tok utgangspunkt ikke i antall seksualpartnere, men heller hvorvidt vedkommende hadde opplevd seksuell aktivitet, som tilsa at kun 35% av de som hadde seksuell erfaring hadde en penis på under 15cm, og at de som identifiserte seg som seksuelt uerfarne rapporterte mye mindre størrelse. Anonymkode: f05f4...078 Jo, du hevder det når du ikke spesifiserer hva du mener med stor og heller ikke skriver noe om at det kan virke mot sin hensikt om det blir for stort. «Til tross for at det er lite disputert at større er ønskelig finnes det tilsynelatende ingen studier som tar opp dette». Du vil nok få mange motsvar når du skriver «større» uten å spesifisere at du da mener 16-19 cm. Men igjen, størrelsen har lite å si alene; det er mye som skal være på plass for at mannen skal være attraktiv for en kvinne. De fleste kvinner ville nok tatt en attraktiv og sjarmerende mann med 12 cm penis fremfor et rasshøl med 19 cm. Erfaringsmessig er også de med mindre peniser ofte bedre elskere enn de med store, da mange menn tror penisen er «alt» og glemmer alt det andre siden penisen deres er «så stor» og må da være mer enn nok til å tilfredsstille en kvinne. Menn er også generelt mer opptatt av peniser og penisstørrelse enn kvinner. Anonymkode: bf1f9...41d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2727 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, du hevder det når du ikke spesifiserer hva du mener med stor og heller ikke skriver noe om at det kan virke mot sin hensikt om det blir for stort. «Til tross for at det er lite disputert at større er ønskelig finnes det tilsynelatende ingen studier som tar opp dette». Du vil nok få mange motsvar når du skriver «større» uten å spesifisere at du da mener 16-19 cm. Men igjen, størrelsen har lite å si alene; det er mye som skal være på plass for at mannen skal være attraktiv for en kvinne. De fleste kvinner ville nok tatt en attraktiv og sjarmerende mann med 12 cm penis fremfor et rasshøl med 19 cm. Erfaringsmessig er også de med mindre peniser ofte bedre elskere enn de med store, da mange menn tror penisen er «alt» og glemmer alt det andre siden penisen deres er «så stor» og må da være mer enn nok til å tilfredsstille en kvinne. Menn er også generelt mer opptatt av peniser og penisstørrelse enn kvinner. Anonymkode: bf1f9...41d Det stemmer ikke at de med mindre penis er bedre elskere. Er det det dere menn forteller dere selv? Har aldri hørt en dame si noe sånt. Har derimot hørt at kvinner dumper menn pga liten størrelse. Anonymkode: b4c41...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2728 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå hevdet jeg ikke at størst nødvendigvis er best. Det meste studiene jeg har sett hevder at om lag 16-19cm er idealet, og etter 20cm virker ytterligere størrelse mot sin hensikt. man må også huske at 10 partnere er over snittet for menn i norge, og at 16cm er 3 centimeter over gjennomsnittet (13.12cm) funnet i 2015-studien med 15000 deltakere, som betraktes som den mest omfattende undersøkelsen hittil. Det er vanskelig å vite hvordan livet hadde sett ut med en annerledes penisstørrelse og det er meningsløst å spekulere i, man kan heller kikke på en studie fra routledge med 170 deltakere, som tok utgangspunkt ikke i antall seksualpartnere, men heller hvorvidt vedkommende hadde opplevd seksuell aktivitet, som tilsa at kun 35% av de som hadde seksuell erfaring hadde en penis på under 15cm, og at de som identifiserte seg som seksuelt uerfarne rapporterte mye mindre størrelse. Anonymkode: f05f4...078 https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/hva-er-normal-storrelse-pa-penis/69000131 Større i Norge når man trekker fra asiatiske land fordi de trekker snittet veldig ned. Anonymkode: b4c41...1da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2729 Del Skrevet 20. august 2023 Når jeg leser i KG om menns lengder på penis så er tallene varierte. Men når lengden 20 og 25 cm som nevnt, ja jeg tror det ikke. Hvem har sett det? Anonymkode: b16e4...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 20. august 2023 #2730 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke alle kvinner ønsker å ha sex med noen som har stor penis og ikke alle menn med stor penis har økt selvtillit grunnet størrelsen. Har en kompis med godt over snittet stor penis (25 cm) og han har lavere selvtillit som følge av størrelsen da det litt for mange ganger har endt med at han blir avvist i starten eller underveis i samleiet grunnet størrelsen. De første gangene han skulle ha sex (var jo da ung og både han og partnerne var unge og uerfarne) fikk han den ikke inn. Nå som han er mer erfaren og har mer erfarne partnere er det mer fokus på oppvarming etc., så han får den alltids inn, men de fleste kvinner opplever det som ubehagelig og han kan aldri ha hemningsløs sex uten at kvinnene får vondt. Han misunner dem som kan ta kvinnen hardt i doggy, men det går rett og slett ikke. Største rundbrenneren jeg kjenner (godt over 200 partnere) har penis på 16 cm. Mannen min har 18 cm og har hatt 10 partnere. Tviler sterkt på at penisstørrelse har noe sammenheng med antall partnere å gjøre. Anonymkode: bf1f9...41d Hvordan vet du disse lengdene, kommer det opp i samtale eller har du ligget med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 20. august 2023 #2731 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste kvinner jeg har hatt sex med visste ikke på forhånd hvor stor penisen min er, og jeg tror at det er uvanlig å løpe ut av soverommet fordi penis var liten/stor? Anonymkode: 247a5...4a3 Ja, men med en så liten penis at man har komplekser, så vil det gå ut over selvtillit, som igjen går ut over hvor attraktiv man er. Så ville overrasket med veldig om de med liten penis har like mye sex som de med stor, handler ikke om hva kvinner liker eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2732 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det stemmer ikke at de med mindre penis er bedre elskere. Er det det dere menn forteller dere selv? Har aldri hørt en dame si noe sånt. Har derimot hørt at kvinner dumper menn pga liten størrelse. Anonymkode: b4c41...1da Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men at erfaringsmessig (altså mine erfaringer som kvinne) har de med normal til mindre vært bedre elskere enn de med store. Menn med større har ofte vært mer egoistisk og menn med mindre har gjerne brukt mer tid på meg og min nytelse. Dette gjelder ikke alle menn, men av de jeg har hatt sex med stemmer det veldig godt. Den dårligste jeg har vært borti hadde 20+ (og var flink til å påpeke det, som i seg selv gjorde opplevelsen svært dårlig). Mannen min har 18 cm, som jo er større enn snittet, og han er en god nok elsker til å fortsatt tilfredsstille meg etter over 10 år sammen. Han har likevel ikke hatt skremmende mange partnere. Jeg tror menn som føler de har liten penis ikke sier at de er bedre elskere. Jeg tror derimot at de har noe lavere selvtillit og ofte forsøker å kompensere på andre måter. For eksempel ved å jobbe litt hardere for kvinnens nytelse. Jeg som kvinne har aldri hørt en annen kvinne dumpe på grunn av størrelse… Anonymkode: bf1f9...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2733 Del Skrevet 20. august 2023 Flintis skrev (31 minutter siden): Hvordan vet du disse lengdene, kommer det opp i samtale eller har du ligget med dem? Han med komplekser for stor penis har vært en av mine beste venner siden tenårene. Jeg har derfor vært den han har snakket med slike ting om. Er vel enklere å snakke med en kvinne enn med kompiser. Han med 16 cm har null hemninger og har sex med alt han kommer over, så alle som kjenner til ham vet hvor stor penisen hans er. Og nei, jeg har ikke hatt sex med ham. Tiltrekkes ikke slike menn, men han er en moro fyr å omgås. Anonymkode: bf1f9...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2734 Del Skrevet 20. august 2023 Artmo3 skrev (2 minutter siden): Ja, men med en så liten penis at man har komplekser, så vil det gå ut over selvtillit, som igjen går ut over hvor attraktiv man er. Så ville overrasket med veldig om de med liten penis har like mye sex som de med stor, handler ikke om hva kvinner liker eller ikke Det er selvsagt mulig, men jeg har sett så mange rare komplekser. Noen mennesker har tilsynelatende all verdens selvtillit uten at jeg ser en eneste grunn til at de burde ha det. Andre går rundt og ser ned i bakken til tross for at de har veldig mye å by på. Kanskje er den skjulte variabelen penis-størrelse, men jeg tror ikke noe på det. Anonymkode: 247a5...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 20. august 2023 #2735 Del Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Han med komplekser for stor penis har vært en av mine beste venner siden tenårene. Jeg har derfor vært den han har snakket med slike ting om. Er vel enklere å snakke med en kvinne enn med kompiser. Han med 16 cm har null hemninger og har sex med alt han kommer over, så alle som kjenner til ham vet hvor stor penisen hans er. Og nei, jeg har ikke hatt sex med ham. Tiltrekkes ikke slike menn, men han er en moro fyr å omgås. Anonymkode: bf1f9...41d Han rundbrenneren, siet han hvor stor han har eller er det almennkunnskap? Endret 20. august 2023 av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 20. august 2023 #2736 Del Skrevet 20. august 2023 Pikken min er 14 cm lang, og en fordel med det er at man kan munnknulle damene uten at de choker 😍 #LifeHack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2737 Del Skrevet 20. august 2023 Flintis skrev (35 minutter siden): Han rundbrenneren, siet han hvor stor han har eller er det almennkunnskap? Allmennkunnskap 😄 Han har sagt det til noen som har sagt det til noen osv i tillegg til at "alle" har sett den i virkeligheten eller på bilder, for som sagt så eier han ikke hemninger. Han er også en kompis av mannen og forteller vist litt av hvert til kompisgjengen. Han har som mål å ha sex med flest mulig kvinner og er nå nesten 40 og har fortsatt ikke hatt et langvarig forhold. Han har med seg egen koffert med leketøy og mener alle kvinner som slår seg til ro uten å «prøve ham» går glipp av noe… Anonymkode: bf1f9...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2738 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har undersøkt og lett lenge men klarer ikke å finne noen studier som kartlegger størrelse på kjønnsorgan opp mot antall seksualpartnere. Dette er svært merkverdig, idet penisstørrelse er et så omstridt emne og det meste omkring det er forsket grundig på. Til tross for at det er lite disputert at større er ønskelig Nei, det er individuelt. finnes det tilsynelatende ingen studier som tar opp dette. Selvsikkerhet er jo en betraktelig variabel om man er på jakt etter sex Sex er ikke et bytte man får gjennom jakt. og det er heller liten tvil om at de med større også har høyere. Høyere hva? I og med at det også er knyttet opp mot nytelse … eller mye smerte. kan man jo spekulere i at rykter brer seg og at dette nyttes av de det gjelder. Nyttes av hvem til hva? Det kan spekuleres i at denne informasjonen holdes skjult Velkommen ut av konspiland. for å skåne de som er mindre begavede innen kjønnsorganavdelingen, Har ikke noe med begavelse å gjøre. likevel syns jeg det er viktig å forholde seg til virkeligheten. Ja prøv det, anbefales ! Nå en som har noe innsikt eller kunnskap i forbindelse dette? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Anonymkode: f05f4...078 Du sliter tydelig med å forstå både kvinner, og helt grunnleggende vitenskapsteori og metode. start med å lære å skrive, deretter elementær logikk, så kan du lese vitenskaplige studier etter hvert. Anonymkode: 3d978...dac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 20. august 2023 #2739 Del Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Allmennkunnskap 😄 Han har sagt det til noen som har sagt det til noen osv i tillegg til at "alle" har sett den i virkeligheten eller på bilder, for som sagt så eier han ikke hemninger. Han er også en kompis av mannen og forteller vist litt av hvert til kompisgjengen. Han har som mål å ha sex med flest mulig kvinner og er nå nesten 40 og har fortsatt ikke hatt et langvarig forhold. Han har med seg egen koffert med leketøy og mener alle kvinner som slår seg til ro uten å «prøve ham» går glipp av noe… Anonymkode: bf1f9...41d Da har han vel (kanskje med god grunn) selvtillit og er antagelig attraktiv på andre måter i tillegg til penisstørrelse som også er en faktor i dette. Endret 20. august 2023 av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2740 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå en som har noe innsikt eller kunnskap i forbindelse dette? Anonymkode: f05f4...078 Tja. Eneste innsikten jeg har er mine egne preferanser, og et par venninner sine. Der er stor penis (over gjennomsnittlig) negativt med tanke på sex. Alt blir mer ubehagelig og mindre praktisk om penisen er stor. Jeg har avsluttet «FF» relasjon pga stor penis. Sexen blir rett og slett litt kjedelig og lite spontan. Og ikke minst fort vondt/ubehagelig. Til sammenligning er mitt favorittleketøy (rabbit) 9 cm på den delen som skal stimulere innvendig. Den treffer perfekt 💁🏼♀️ Anonymkode: cc8dd...157 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå