Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Top 5 percentilen i Norge er her på KG (Kukk Grande) forumet.

Anonymkode: 5aca7...4f0

Ikke sant?

Det må være krav på det før en mann kan bli medlem på KG

Anonymkode: dadff...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er neppe på grunn av lengden at det er vanskelig å få den inn, det er nok tykkelsen som er problemet, og da hjelper bare glidemiddel, tid og masse forspill.

Anonymkode: 7f31f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lol. Ikke mye å skryte av!

Mannen min har 22 cm.

Anonymkode: 4b700...300

Lol. Teit svar. Selv om det er over snittet, så finnes det selvfølgelig en god del menn som har ca. den lengden.

Anonymkode: 04994...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Få barn, så løser det seg. Da er du heller glad for at han har såpass. 

Anonymkode: 0b013...ca4

Blir skjeden lengre av fødsel? 

Anonymkode: 16c1d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen gode råd. Hadde en mann med stor tykk penis. Det gjorde vondt for det presset på da han trengte inn. Klarte ikke mere enn 2-3 minutter så ville jeg ikke mer. Han slo opp etter 1 år. Han orket ikke mere. 

Anonymkode: fc63b...4ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/19/2023 at 10:54 PM, blaffen said:

Det er kjipt. I likhet med oss andre får heller ikke du gjort noe med størrelsen, annet enn å finne noen som setter pris på den, eller i det minste takler den uten at det blir vanskelig.

Det er vanskelig å anbefale en fremgangsmåte, om du 'advarer' damene om størrelsen risikerer du å tiltrekke deg de som kun er interessert i størrelsen. Kanskje om du holder strengt på 'ikke sex før tredje daten'? Da får du i det minste silt bort de mest uinteressante?

Det om å "advare" minner meg om da det var slutt med ein tidlegare x dame, venninnen hennes tok kontakt med meg for å støtte å trøste, men da eg sa det blei slutt for hun var så missfornøyd med den store k...n var hun heilt i ekstase😂

Hun kom rett på besøk for å teste den....

Anonymkode: 7a14f...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elooon
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Javel, hvordan hjelper det?

Anonymkode: c04cb...077

Alt hjelper med glidemiddel og forsiktighet.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, for hvis han støter borti livmortappen så støter han ikke noe mindre borti den med glidemiddel.

Anonymkode: fa7eb...c6a

Da må han være mer forsiktig og ikke ta den helt inn, og bruke glidemiddel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Top 5 percentilen i Norge er her på KG (Kukk Grande) forumet.

Anonymkode: 5aca7...4f0

En plass må vi jo henge, vi som jo står til tjeneste ellers av tiden. 

Finnes sikkert en plass for de som er høye også. En plass der de kan sitte ned å se folk inn i øynene. 

Eller alle de sneversynte som liker å gå i fjellet for å nyte utsikten, og helst unngå folk.

Osv.

.

Anonymkode: f5592...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2023 at 1:33 PM, AnonymBruker said:

Det om å "advare" minner meg om da det var slutt med ein tidlegare x dame, venninnen hennes tok kontakt med meg for å støtte å trøste, men da eg sa det blei slutt for hun var så missfornøyd med den store k...n var hun heilt i ekstase😂

Hun kom rett på besøk for å teste den....

Anonymkode: 7a14f...aa3

Hun var sikkert en veldig god venninne. 😛

En kamerat lå med en av venninnene til exen. Da han fikk en litt småsur kommentar svarte han 'tar dem alfabetisk' (venninna het Andersen). Har sett ham i badstua og med mindre han har en som krymper når den blir stiv så hører han hjemme i Top 1 percentlien. Har ikke spurt om det var størrelsen som gjorde at venninna godtok å bli sortert alfabetisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
blaffen skrev (2 timer siden):

Oh yeah. 😛

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

For å være i Top 5 percentilen må den være 15,8cm lang og 13,5cm i omkrets.

På verdensbasis ja, men her i vesten sorry, da må du pakke mer. Volummessig er 17,5% av vestens menn har større.

Så med andre ord en helt ordinær penis, som du kan se deg fornøyd med.

Flytter du til Øst Asia vil du være blant topp 2,1%, om det er viktig å være i toppen.

Thailand next😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

På verdensbasis ja, men her i vesten sorry, da må du pakke mer. Volummessig er 17,5% av vestens menn har større.

Så med andre ord en helt ordinær penis, som du kan se deg fornøyd med.

Flytter du til Øst Asia vil du være blant topp 2,1%, om det er viktig å være i toppen.

Thailand next😂

Det der er oksemøkk og om du faktisk hadde *lest* wikipedia-artikkelen hadde du visst det. Etniske forskjeller er så små at forskerne sier 'mer forskning trengs'.

Hvorfor hevder du sånt sludder? Finner du glede i å spre usikkerhet blant menn om utstyret sitt? Har du egne komplekser du ønsker å kompensere for ved å plage andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 15.15):

En penis kortere enn 16 cm er turnoff.

Anonymkode: 4f1ec...bf9

Helt enig med deg. 
men omtrent alle jeg ligger med er folk jeg blir kjent med på nett. Da er det jo ganske enkelt å få bekrefta om de har en tilfredsstillende penis før man møtes. Har du noen hang vært i kontakt med en mann som ikke ønsker å sende dickpic? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer veldig for alle tror jeg i min vennine gruppe, er noen bare fornøyd vis de kan bruke pikk bra. Mens jeg behøver helst en cm 18-20, tykkelse spiller ikke noen rolle for meg.

Endret av Flettig44
glemte og skrive cm før tallene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

denne tråden er høyoktans selvmordsbrensel. 

Anonymkode: 7bf06...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Så mye merkelig det står her. Min kjæreste har ikke stor penis, har ikke målt den, men vil tippe den er 10-11 cm. Vi har den beste sexen jeg noensinne har hatt, fordi den seksuelle kjemien er helt utrolig. 

Synes det er helt teit å snakke ned menn pga størrelsen på penisen. 

Anonymkode: aafef...6da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flettig44 skrev (15 timer siden):

Varierer veldig for alle tror jeg i min vennine gruppe, er noen bare fornøyd vis de kan bruke pikk bra. Mens jeg behøver helst en cm 18-20, tykkelse spiller ikke noen rolle for meg.

Fint at du bare vil velge blant 1%. 
Så slipper vi andre.

Anonymkode: 6095a...6cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er litt rart syns jeg, at kvinner snakker såpass mye om kroppspress, når menn med lide med penispress. Det er ingenting som tilsvarer. Kvinner slår ofte tilbake med en parallel med bryster, men det er ikke helt det samme. Bryster er fine å se på, men det er de egentlig i alle størrelser, og de påvirker ikke den seksuelle opplevelsen på langt nær samme grad som penisstørrelsen. 
menn blir bombadert, på alle platformer, med en beskjed om at dersom kjønnsorganet deres ikke er stort nok, er de seksuelt utilstrekkelige. Enten det er på internett, på fjernsyn eller på gata, er det ikke vanskelig å få det med seg. Det er en fundamental av kulturen, av humoren vår. Det har blitt skrevet om i bibelen, esekiel om jeg husker riktig, for å ikke å snakke om her på kvinneguiden hvor emnet er første tråden på seksualforumet. Joda, tråden er full av diverse som tar de minste i forsvar, med en rekke sympatiske og betryggende forsikringer om at kjærligheten er oppnåelig for de og, men en kommer seg ikke unna viten om at en stor penis er en helt annen ting enn en stor. 
I norge er vi flinke, spesielt nrk, å representere kjønnsorganer beskjedent, Men også i norske programmer får man det med seg. 
Ta serien Nede for eksempel, hvor obskønt store peniser er vist uten sensur, og siklet over av de kvinnelige hovedkarakterene. denne serien slutter dog med trøst, idet en med kjempepenis er vemodig over at han aldri har måtte utviklet en interessan personlighet grunnet dette. Man kan også få det med seg serien Ida tar ansvar, hvor ingen kjønnsorgan er vist, men sentimentet når likevel fram. Heldigvis avslutter også denne serien med en betryggelse, i det ida ender opp med den patetiske lille gutten hun måtte tvinge seg selv til å ligge med for å avverge en masseskyting, etter at hennes tidligere betagelse mister interessen i henne.

og joda, kvinner er tross alt barmhjertige vesener, seksuelle opplevelser er nok helt sikkert tilgjengelig, selv for de med liten penis på ett eller annet stadie i livet, men saken er klar, du vil aldri klare å tilfredstille en kvinne på samme måte. Hverken på psykologiske eller mekaniske grunnlag. 
Med dagens teknologi er det lett å få bekreftet, man er aldri langt ifra en video av en kvinne som skriker og vibrerer i ekstase idet de knyttet elskovsbånd med noen med et gigantisk kjønnsorgan. 
Noen skrev oppover i tråden om hvordan de møtte de fleste romantiske partnerene sine på nettet, og der var det jo aldri vanskelig å få bekreftet hvorvidt medlemmet var tilstrekkelig, for har du noensinne støtt på en mann som ikke ville sendt "dickpics"?
Det tror jeg på at hun ikke har. Disse kontakter henne nok ikke, de har resignert seg med at de ikke er det de fleste unge damer er på jakt etter, og pent må vente.
Deres ungdomsår er naturligvis deres egne, hvor de selvfølgelig må få lov til å eksperimentere og oppleve hva enn de vil, men stor kuk er tross alt en sjelden og dyrebar ressurs, og ikke alle er heldige nok til å ende opp med en. 
mens du venter kan du glede deg til den tiden kommer hvor kvinner er klare til å stifte familie, når de er mindre hormonelle og blir mer rasjonelle, når de ikke lenger tiltrekker det samme kaliberet menn, men det spiller ingen rolle da de har blitt nummene til seksuell nytelse uansett, da er det din tur.
Det er litt ydmykende, houellebecq skrev at når sex slutter å handle om forplantning, at det handler i mindre grad om nytelse og i større grad om narsissistisk differensiering. 

Denne sangen er universell, men den fanger følelsen ganske bra.
https://www.youtube.com/watch?v=-gEPF8OEaB4

Anonymkode: 7bf06...24f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...