Illuminatum Skrevet 8. juni 2023 #2641 Del Skrevet 8. juni 2023 At den fungerer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 8. juni 2023 #2642 Del Skrevet 8. juni 2023 Haha, dette kan bli en artig tråd. Jeg er generelt veldig fornøyd med min, jeg. Ingen rare «skavanker». Pen kuk, om jeg skal si det selv😅😂 Størrelsen er også super-duper. Ikke så stor at den bør gjøre noen skade, og ikke så liten at den bør skuffe noen. Kanskje litt over snittet på størrelse, og litt over snittet på utseende, om det er lov med litt skryt🤭 Jobber hardt for å få resten av kroppen til å matche. 5-6 kg til, så er vi der👍😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. juni 2023 #2643 Del Skrevet 8. juni 2023 At den sitter på mannen jeg elsker, som også kan bruke den veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2644 Del Skrevet 8. juni 2023 At den liker akkurat det samme som meg, god smak altså Anonymkode: b1483...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 9. juni 2023 #2645 Del Skrevet 9. juni 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse, og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. juni 2023 #2646 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 17.15): Mye snakk om liten og gj.snitlig str nå. Min er selv 19 cm og 15 cm tykk, og blir usikker etter all snakket om at 15 cm er best. Er det noen her som faktisk foretrekker store, og isåfall hvorfor? De ser vel mye bedre ut? Og er vel deiligere og ha inni seg? Anonymkode: 9c812...80f Jeg vil helt klart ha de størst mulig. Selv om jeg selv er liten og trang, liker jeg å ha noe å jobbe med. At det skal være litt strev å få den inn. Så føle jeg meg så deilig å utpult etterpå. det er mye mer givende å suge en stor en også. Så størrelsen betyr utrolig mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2647 Del Skrevet 10. juni 2023 Sølvi Normalbakken skrev (3 timer siden): Jeg vil helt klart ha de størst mulig. Selv om jeg selv er liten og trang, liker jeg å ha noe å jobbe med. At det skal være litt strev å få den inn. Så føle jeg meg så deilig å utpult etterpå. det er mye mer givende å suge en stor en også. Så størrelsen betyr utrolig mye for meg Er du samboeren min? Kanskje ikke, men. Takk for at dere finnes. Noen må jo like oss med stor. Anonymkode: f5592...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2648 Del Skrevet 12. juni 2023 For noen av oss er det helt tragisk å lese denne tråden. Jeg har "stor" og for meg har det stort sett aldri vært en bra ting. Nå er jeg 31 år gammel og skulle ønske jeg hadde vært mindre der nede. Tenk på det, dere som skriver i denne tråden. På ungdomsskolen var det ikke gøy å dusje etter å ha hatt gym. Kommentarer, dårlige vitser ("elefantmannen") og sånn, som bare føltes "kult" de første to gangene. Deretter skapte det dårlig selvtillit av å liksom være annerledes. Og så kom noen jenters interesse, når ryktet gikk, som aldri handlet om reell interesse for meg som person. Og til slutt to brutte samboerskap, siden sex ble "slitsomt", som en sa. Nå har jeg vært single i et par år, uten å ha sex, men synes egentlig ikke det er fint. Men jeg har ikke spesielt mye selvtillit til å prøve på nytt. Jeg ser ålreit ut, tror jeg, er en sosial og grei person, har en helt normal seksualitet og kjønnsdrift, og jeg har en bra jobb og et ordnet liv. Jeg burde være attraktiv, men holder meg unna. Alt på grunn av det jeg har skrevet nå. Til dere som er normale og i deres øyne "ikke spesielt imponerende", vil jeg egentlig bare si at jeg gjerne skulle ha byttet. Anonymkode: 20081...661 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2649 Del Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For noen av oss er det helt tragisk å lese denne tråden. Jeg har "stor" og for meg har det stort sett aldri vært en bra ting. Nå er jeg 31 år gammel og skulle ønske jeg hadde vært mindre der nede. Tenk på det, dere som skriver i denne tråden. På ungdomsskolen var det ikke gøy å dusje etter å ha hatt gym. Kommentarer, dårlige vitser ("elefantmannen") og sånn, som bare føltes "kult" de første to gangene. Deretter skapte det dårlig selvtillit av å liksom være annerledes. Og så kom noen jenters interesse, når ryktet gikk, som aldri handlet om reell interesse for meg som person. Og til slutt to brutte samboerskap, siden sex ble "slitsomt", som en sa. Nå har jeg vært single i et par år, uten å ha sex, men synes egentlig ikke det er fint. Men jeg har ikke spesielt mye selvtillit til å prøve på nytt. Jeg ser ålreit ut, tror jeg, er en sosial og grei person, har en helt normal seksualitet og kjønnsdrift, og jeg har en bra jobb og et ordnet liv. Jeg burde være attraktiv, men holder meg unna. Alt på grunn av det jeg har skrevet nå. Til dere som er normale og i deres øyne "ikke spesielt imponerende", vil jeg egentlig bare si at jeg gjerne skulle ha byttet. Anonymkode: 20081...661 Paradokset med å ikke ha sex er at du nå senker prognosen for å treffe ei som matcher deg seksuelt. Plutselig er hun der og så er liv og underliv i balanse. Før det skjer får du manne deg opp og gi de mange et minne for livet, om at størrelsen betyr noe. Husk at menn med normal størrelse vil kunne takke deg for at du viste verdens kvinner at normal størrelse er kanskje best for kvinner med normalt stort kjønn. Hiv deg utpå. Hun venter der ute. . Anonymkode: f5592...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2650 Del Skrevet 12. juni 2023 Det er jo en fin løsning for de som har mindre, bruk penis sleeve hvis du ønsker større Anonymkode: 32744...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #2651 Del Skrevet 12. juni 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er jo en fin løsning for de som har mindre, bruk penis sleeve hvis du ønsker større Anonymkode: 32744...84a Og din erfaring med sleeve er? Fortell oss om den. Anonymkode: f5592...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2652 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 12.6.2023 den 23.33): Og din erfaring med sleeve er? Fortell oss om den. Anonymkode: f5592...874 Min erfaring som kvinne er negativ. Min mann sin fantasi om å «fylle meg opp», ble med den ene gangen. Alt for ubehagelig. Anonymkode: 433b2...e2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2653 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring som kvinne er negativ. Min mann sin fantasi om å «fylle meg opp», ble med den ene gangen. Alt for ubehagelig. Anonymkode: 433b2...e2a Hvorfor svarer du for andre? Sært. Anonymkode: f5592...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2654 Del Skrevet 15. juni 2023 Du har en kjæreste som relativt stor penis ( ca. 16 i omkrets og 19 i lengde) til en litt mindre. Si 12 i omkrets til 13 i lengde. Hvordan føles dette når du er vant til en stor? Og ja, jeg vet at størrelsen har mindre å si hvis du ikke kan bruke den, men er det noe forskjell her? Anonymkode: 56273...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2655 Del Skrevet 15. juni 2023 Det var en rar måte å tenke på Jeg ville heller tenkt at jeg går fra en fyr, til en bedre fyr? Anonymkode: 3af70...fc2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2656 Del Skrevet 15. juni 2023 Relativt stor😂. 2,25X normal størrelse, volum. Beregnet å være 1:1000. Lengden er nå en ting, men det som gir utslag på volumet her er omkretsen, som er betydelig. Søk opp penis kalkulator, og vipps så ser du at dette er mer enn hva medisinen kaller en medisinsk stor penis. Krav til volum for at det skal skje er 2X. . Anonymkode: 34172...8c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2657 Del Skrevet 15. juni 2023 Du og skjeden dun venner seg til det. Uvant i starten, men blir vane. Kjemi er jo uansett viktigst Anonymkode: bae09...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2658 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du og skjeden dun venner seg til det. Uvant i starten, men blir vane. Kjemi er jo uansett viktigst Anonymkode: bae09...237 Her handler det ikke om å bli vant til. Hvordan føles det første gangen? Vil den nye føles for liten? Her et det snakk om partnerbytte. Så det vil veksles mellom den store og den mindre. Anonymkode: 56273...87f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2659 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg har vært med på akkurat det du skriver der, og damen hadde seg først med kjæresten som var den størrelsen du beskriver, deretter med en kar med mindre, og så til slutt med meg - som har omtrent som kjæresten igjen. Hun klaget ikke, men sa at det var uvant med liten - og at penetrasjonen ikke ga henne så mye. Tror det har med følelsen av å bli fylt opp å gjøre. Men det mentale er kanskje det aller viktigste? Tanken på partnerbytte er jo frekk og opphissende i seg selv, så det er ikke sikkert størrelsen har så mye å si. Lykke til! Anonymkode: cf973...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2660 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her handler det ikke om å bli vant til. Hvordan føles det første gangen? Vil den nye føles for liten? Her et det snakk om partnerbytte. Så det vil veksles mellom den store og den mindre. Anonymkode: 56273...87f Ligge med begge? Tror du mange her har prøvd det? Anonymkode: 1802b...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå