Mardina Skrevet 5. desember #6541 Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt en ereksjon på 10 år. Anonymkode: f782f...d42 Imponerende 😄
jaeols Skrevet 5. desember #6542 Skrevet 5. desember Mardina skrev (35 minutter siden): Imponerende 😄 Ikke mange som slår den. 🤓🤪😵💫
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6543 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.12.2025 den 11.24): 15-17cm er nok...og litt tykk Anonymkode: 0040e...09b Få å velge mellom du da, 87% av menn utelukket bare på lengden alene. Anonymkode: e171c...c4d
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6544 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.10.2025 den 20.25): Jaja. Alt ved sex og nytelse er individuelt😊 20 cm penis hadde gjort det umulig for meg å gjennomføre noe samleie. Jeg har avsluttet et forhold en gang pga sex. Det var med en som hadde en penis som gjorde det umulig å nyte samleie. I tillegg gjorde det at all spontanitet ble umulig da jeg måtte ha lang «oppvarming» for å i det hele tatt klare å ha samleie og til og med da var det med ubehag og hele tiden frykt for smerter. 20 cm er absurd lang penis😅 Anonymkode: 4288d...c4e Synes det er så rart at det er så unormalt. Av de mennene jeg har vært sammen med har ingen vært under 20 cm. De har vært normalt bygd ellers i kroppen så kan ikke skjønne at det er så unormalt stort. Anonymkode: a24e5...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6545 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes det er så rart at det er så unormalt. Av de mennene jeg har vært sammen med har ingen vært under 20 cm. De har vært normalt bygd ellers i kroppen så kan ikke skjønne at det er så unormalt stort. Anonymkode: a24e5...c3b 20cm har jeg bare møtt én som har. Men 16cm vil jeg si er ganske normalt. Dvs to håndbredder pluss at penishodet stikker opp ovenfor hendene. Bare to stk har vært mindre enn det. Anonymkode: a23b7...5df
Soft mann Skrevet 8 timer siden #6546 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes det er så rart at det er så unormalt. Av de mennene jeg har vært sammen med har ingen vært under 20 cm. De har vært normalt bygd ellers i kroppen så kan ikke skjønne at det er så unormalt stort. Anonymkode: a24e5...c3b Nå har eg ikke noe erfaring med sndre menn. Men bare en dame har nevnt noe om min. Så det høres litt merkelig ut den snittstørrelsen. men de kalkulatorene som er på nett, så er de fleste laget av kondom div kondom fabrikanter. De bør jo vite hva de selger mest av og hva kundene ønsker . en ting ingen ønsker. Er for trang kondom. For stor er sikkert ikke greit de heller
Cor Cubiculum Skrevet 7 timer siden #6547 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Få å velge mellom du da, 87% av menn utelukket bare på lengden alene. Anonymkode: e171c...c4d Utvalget der er nok på verdensbasis. Europa og Norge ligger nok litt høyere. Likevel blir de fleste for korte for den du siterer. Men jeg tror de som ligger over snittet er ørlite mer selvsikre og pågående i en sjekkesituasjon. Og litt tett dansing kan kanskje forklare erfaringene til henne som aldri hadde hatt noen under 20. Soft mann skrev (56 minutter siden): .... men de kalkulatorene som er på nett, så er de fleste laget av kondom div kondom fabrikanter. De bør jo vite hva de selger mest av og hva kundene ønsker . en ting ingen ønsker. Er for trang kondom. For stor er sikkert ikke greit de heller Enig. Og ikke minst det at størrelsen på de som selges i nesten alle dagligvarebutikker og på bensinstasjoner blir for trange for dem lengst til høyre i figuren. Det er mest det at de er trange og ikke lengden på kondomet som er et problem. Strengt tatt trenger ikke kondomet nå helt ned til roten for å gjøre jobben.
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #6548 Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes det er så rart at det er så unormalt. Av de mennene jeg har vært sammen med har ingen vært under 20 cm. De har vært normalt bygd ellers i kroppen så kan ikke skjønne at det er så unormalt stort. Anonymkode: a24e5...c3b 🥱🥱🥱 Anonymkode: 98916...163
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå