Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet
SlemUlv skrev (44 minutter siden):

Det de fleste menn her inne mener er liten, er ikke engang liten! 

Syns du 9-10 cm er liten da?

AnonymBruker
Skrevet
Kml87 skrev (16 timer siden):

Så vis man er litt over gjennomsnittlig i størrelse, sånn type 17-19 cm er for lite? 

😳 for meg er det litt for stort. 17 kan sikkert gå, men det er langt i fra optimalt. 14-15 har vært perfekt for meg.

Anonymkode: 4288d...c4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😳 for meg er det litt for stort. 17 kan sikkert gå, men det er langt i fra optimalt. 14-15 har vært perfekt for meg.

Hva med 9-10 cm da ? 

Skrevet
ben47 skrev (5 timer siden):

Syns du 9-10 cm er liten da?

Det har ingenting å si for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Det har ingenting å si for meg. 

Det er litt pussig at du som ikke bryr deg om størrelsen, er en av de mest aktive i denne samletråden for diskusjon av penisstørrelser. 

Anonymkode: 61839...8f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ben47 skrev (4 timer siden):

Hva med 9-10 cm da ? 

Mye heller det en 19😅. Med 19 cm kan jeg ikke ha normalt samleie og forberedelse og oppvarming gjør all spontanitet er umulig.

Mitt favoritt leketøy er en rabbit. Den «innvendige» delen er 9cm og treffer perfekt der den skal☺️. Det handler jo litt om selve utformingen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er litt pussig at du som ikke bryr deg om størrelsen, er en av de mest aktive i denne samletråden for diskusjon av penisstørrelser. 

Det mest pussige i denne tråden, er de aktive mennene her som vet bedre en oss og bare hevder vi lyver😂. Det er så absurd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ikke sant. Man skulle tro det var unødvendig å være her inne å motsi menn hele tiden. Men dessverre er det alt for mange menn som tror på hva andre menn sier. 
De klarer også å lire av seg at kvinner som motsier dem, enten er løgnere eller "bare politisk korrekte". Så ja, jeg er her med nick og kjønn, for å motsi idioter som tror at stor penis er alt de trenger for å være gode i sengen, og for at ALLE kvinner skal hoppe til sengs med dem. 

Som foreksempel med at alle kvinner vil ha store peniser, helst over 19cm... 
Og det at 13cm er liten penis.. 

Ingen av de to utsagnene er sant. 

• Nyttig 4
Skrevet
SlemUlv skrev (8 timer siden):

Som foreksempel med at alle kvinner vil ha store peniser, helst over 19cm... 
Og det at 13cm er liten penis.. 

Ingen av de to utsagnene er sant. 

Det har du stort sett rett i. Men noen kvinner vil gjerne ha skikkelig store, og har mer utbytte av samleie med dem. Mens andre har godt utbytte av mindre, og svært mange har jo tilnærmet null utbytte av samleie, uavhengig av hvordan mannen er skapt.

• Hjerte 1
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Det har du stort sett rett i. Men noen kvinner vil gjerne ha skikkelig store, og har mer utbytte av samleie med dem. Mens andre har godt utbytte av mindre, og svært mange har jo tilnærmet null utbytte av samleie, uavhengig av hvordan mannen er skapt.

Jeg har ikke stort sett rett... Jeg har rett.. Siden påstanden var "ALLE kvinner".. 
Og det å ikke få orgasme, betyr ikke at man ikke har utbytte av samleie. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
SlemUlv skrev (23 timer siden):

Jeg har ikke stort sett rett... Jeg har rett.. Siden påstanden var "ALLE kvinner".. 
Og det å ikke få orgasme, betyr ikke at man ikke har utbytte av samleie. 

Jeg har heldigvis aldri påstått noe som helst om "alle kvinner" eller "alle menn" 😀

Men jeg nekter å tro at samleie uten orgasme, sammenlignet med et samleie med en eller flere, eller til og med mange orgasmer gir kvinnen samme utbytte. 

I min verden er samleier der kvinnen ikke kommer omtrent like interessant som langrenn på idealtid eller som en slags trøstepremie. Ikke noe å skrive hjem om for noen av deltagerne....

Endret av Resignert
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (47 minutter siden):

Jeg har heldigvis aldri påstått noe som helst om "alle kvinner" eller "alle menn" 😀

Men jeg nekter å tro at samleie uten orgasme, sammenlignet med et samleie med en eller flere, eller til og med mange orgasmer gir kvinnen samme utbytte. 

I min verden er samleier der kvinnen ikke kommer omtrent like interessant som langrenn på idealtid eller som en slags trøstepremie. Ikke noe å skrive hjem om for noen av deltagerne....

Sjansen for at jeg skal få orgasme utelukkende av samleie er omtrent like stor som at du skal få orgasme av å bli klødd på ryggen😊. Begge deler er godt og gjør det gjerne hver dag. Men noen høydare rent seksuelt er ingen av dem.

Er penisen i tillegg «stor», så er det kun ubehagelig. Da blir det som å bli klødd for hardt på ryggen med flisete negler.

Synd at mange menn tror peniser er så jævlig big deal for damer😅. Det er ikke akkurat penisen som gir den beste nytelsen under sex. Det er det hender, munn og et godt leketøy som gir.

Jeg får orgasme bokstavelig talt av 15 sekunder med stimuli av klitoris. Hver gang. Uten unntak.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjansen for at jeg skal få orgasme utelukkende av samleie er omtrent like stor som at du skal få orgasme av å bli klødd på ryggen😊. Begge deler er godt og gjør det gjerne hver dag. Men noen høydare rent seksuelt er ingen av dem.

Er penisen i tillegg «stor», så er det kun ubehagelig. Da blir det som å bli klødd for hardt på ryggen med flisete negler.

Synd at mange menn tror peniser er så jævlig big deal for damer😅. Det er ikke akkurat penisen som gir den beste nytelsen under sex. Det er det hender, munn og et godt leketøy som gir.

Jeg får orgasme bokstavelig talt av 15 sekunder med stimuli av klitoris. Hver gang. Uten unntak.

Neida, du er jo som flertallet kvinner, og kan gjerne stå over samleie. Helt greit det, så lenge den mannlige partneren skjønner tegninga.

Det er jo heller ingen høydare for menn å knulle kvinner som ikke har fullt utbytte av det. Definitivt ikke for meg ihvertfall. Står greit over resultatløs knulling 9 av 10 ganger. Den tiende gangen angrer jeg gjerne etterpå.

Mens det  er helt suverent å knulle det eksklusive mindretallet kvinner som får mer utbytte av knulling enn noe annet.  Ei jeg var sammen med for en god del år siden likte godt å bli slikket, men kom aldri av det. Men når hun ble knullet grundig kom den ene orgasmen etter den andre helt til hun ba tynt om at jeg måtte komme. Og når jeg har truffet henne i ettertid, har hun flere ganger snakket om hvor bra sex vi hadde. Ikke fordi jeg har stor, da min er sørgelig middels. Men den funket tydeligvis svært bra for henne, og da ble sexen automatisk god for meg og.

For NOEN damer er penis og knulling svært viktig, og for en andel av disse damene igjen, er størrelsen av stor betydning for nytelse og orgasmer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (12 minutter siden):

Det er jo heller ingen høydare for menn å knulle kvinner som ikke har fullt utbytte av det.

Skjønner selvfølgelig det. Partner sin nytelse er jo en stor del av gleden ved å ha sex. For de fleste i hvert fall😊

• Hjerte 2
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Du nei, men JEG sa påstanden var det. 

Og du må vel tro det.. Jeg som kvinne vet hva som stemmer (for meg altså). Og jeg vet mange kvinner er enig med meg. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Skjønner selvfølgelig det. Partner sin nytelse er jo en stor del av gleden ved å ha sex. For de fleste i hvert fall😊

Nytelse trenger ikke betyr orgasme! Kan fint nyte sexen, uten å få orgasme. 

Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Nytelse trenger ikke betyr orgasme! Kan fint nyte sexen, uten å få orgasme. 

Sikkert. Akkurat som man kan ha Grandiosa til middag. Eller hummer til middag. Begge deler er mat, men likevel ikke det samme

Skrevet
Resignert skrev (14 minutter siden):

Sikkert. Akkurat som man kan ha Grandiosa til middag. Eller hummer til middag. Begge deler er mat, men likevel ikke det samme

Av de to, foretrekker jeg grandiosa. Mange kvinner har fortalt deg at de nyter sexen, selv om de ikke får orgasme. 
Hvorfor tror du dem ikke? 

Skrevet
SlemUlv skrev (18 minutter siden):

Av de to, foretrekker jeg grandiosa. Mange kvinner har fortalt deg at de nyter sexen, selv om de ikke får orgasme. 
Hvorfor tror du dem ikke? 

Fordi jeg har vært så heldig å oppleve et par kvinner som fikk mange og sterke orgasmer. (Og nei, ikke begynn å argumentere om at de faket) 

Og så er det alle de andre som i beste fall fikk en orgasme, men ofte ingen. Og som etter min mening ønsket sex for å føle seg elsket/ nær/ tilknyttet/ begjært osv. Men egentlig hadde begrenset utbytte av det hele. 

Opplevelsen av sex med disse to ulike typene kvinner,  og nærheten/ adferden etterpå forteller meg at forskjellen er stor

• Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (8 timer siden):

Fordi jeg har vært så heldig å oppleve et par kvinner som fikk mange og sterke orgasmer. (Og nei, ikke begynn å argumentere om at de faket) 

Og så er det alle de andre som i beste fall fikk en orgasme, men ofte ingen. Og som etter min mening ønsket sex for å føle seg elsket/ nær/ tilknyttet/ begjært osv. Men egentlig hadde begrenset utbytte av det hele. 

Opplevelsen av sex med disse to ulike typene kvinner,  og nærheten/ adferden etterpå forteller meg at forskjellen er stor

Så heldig du  har vært. 
Det betyr ikke at de som ikke får orgasmer, ikke nyter sexen! DET er poenget mitt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke klarer å tro på kvinner, når vi forteller deg ting. 

DU mener noe på kvinners vegne, istedenfor å faktisk snakke med dem og tro på hva de sier! Det er helt og holdtent DITT problem. Ikke kvinners. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...