Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skjønner ikke helt hvorfor du opererte deg? En liten penis kjenner man jo ikke om man er like trang som en jomfru (da tenker jeg tampongstørrelse)

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

... og hvorfor ble du sammen med en mann som har for "liten" penis for deg, hvis større penis er så viktig!?

Fordi dette bare er nok en runketråd. Ingen kvinner vil skrive noe sånt. 🙂

Anonymkode: 20da6...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer aldri til å forstå meg på damer som klager på mannens penis 🙄 Som at det er mannens sin feil at den er liten 🤔

Sex er da så mye mer enn bare penetrering 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg, mann, blir nesten rørt over at du sier du aldri skal gå fra han, i hvert fall ikke pga liten penis. Det har mange gjort før deg. Kvinner kan være grusomme, det har jeg sett, men heldigvis ikke erfart selv. Derimot har jeg vært heldig, ikke med størrelsen, den er bare middels, men med min kone. Fordi hun er ikke så opphengt i bare vanlig penetrering, men alt annet man kan gjøre også. Synes det er litt merkelig du er så opphengt av dette med å "fylles opp" Min kone synes det er ubehagelig, liker ting mer forsiktig og lettere. Når du ikke engang får orgasme av penetrering, hvorfor da være så fanatisk opptatt av dette. Det finnes så utrolig mye spennende å gjøre ellers. 

Anonymkode: 10efe...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du kan gni penis istedenfor opp og ned. Dette gir han nytelse og + du gnir klitoris samtidig som du gnir og jukker med hoftene. 

Anonymkode: 3d019...ed6

Dette minner sterkt om CAT-stillingen. Den fungerer fantastisk for oss selv om jeg ikke er "stor" med mine 14/12 cm.

Her er flere stillinger beskrevet, bl.a. CAT Anbefales. Hun kommer hver eneste gang.

Anonymkode: c9804...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det vanlig penis størrelse da?

Anonymkode: e3939...b96

Emotional damage..

Du kan gni penis istedenfor opp og ned. Dette gir han nytelse og + du gnir klitoris samtidig som du gnir og jukker med hoftene. 

Anonymkode: 3d019...ed6

Du skjønner ikke dette..hu vil at det skal sprenge litt inni

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet kvinner at de ikke vet hvor store peniser er? Med mindre du har målt selv.

Anonymkode: 86f05...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette minner sterkt om CAT-stillingen. Den fungerer fantastisk for oss selv om jeg ikke er "stor" med mine 14/12 cm.

Her er flere stillinger beskrevet, bl.a. CAT Anbefales. Hun kommer hver eneste gang.

Anonymkode: c9804...679

Da er hun av de som kommer noenlunde lett. Fruen og TS er ikke av den sorten, sørgelig nok.

Anonymkode: f4e15...1b2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (7 timer siden):

Har har en helt bein penis. Når han står oppreist, peker den i en eller annen retning?

At han kan bli myk midt i sexen er noe som skjer ofte med meg og🙈. Da bruker eg fingrer og tunge. Av og til våkner den igjen. Men min kan brukes når den sover , men er ikke det en ønsker. 

Den peker ganske så rett frem. Kanskje litt opp. Når han bruker fingre og tunge blir den som regel heeelt slapp. Men fingre inn i skjeden hater jeg. 

Anonymkode: 982ed...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Soft mann skrev (5 timer siden):

Eg bruker ofte finger på g-pungt. Dette hadde kjæresten min ikke likt  med tidligere menn. Nå liker hun det veldig godt. Poenget her er at det er ikke dypt og med 10 cm skal han nå det. Da vil du kjenne han og alt vil nok forandre seg

Jeg er ikke noe glad i å få fingre opp i skjeden 😕 Synes det er ubehagelig faktisk. På alle disse årene har jeg ikke vært i nærheten av vaginalorgasme. Husk at det er ikke alle som kan oppnå det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (4 timer siden):

Jeg kommer aldri til å forstå meg på damer som klager på mannens penis 🙄 Som at det er mannens sin feil at den er liten 🤔

Sex er da så mye mer enn bare penetrering 😊

Hvor har jeg skrevet i innlegget mitt at jeg "skylder" på han for liten penis? Og fordi sex er mer enn bare penetrering FOR DEG, så betyr det at det er det for alle? Har du hørt å lyster og preferanser? Noen liker romantisk sex og noen liker følelsen av voldtekt,så HALLO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lt.Dan skrev (4 timer siden):

Emotional damage..

Du skjønner ikke dette..hu vil at det skal sprenge litt inni

Dette! Akkurat dette! Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg, mann, blir nesten rørt over at du sier du aldri skal gå fra han, i hvert fall ikke pga liten penis. Det har mange gjort før deg. Kvinner kan være grusomme, det har jeg sett, men heldigvis ikke erfart selv. Derimot har jeg vært heldig, ikke med størrelsen, den er bare middels, men med min kone. Fordi hun er ikke så opphengt i bare vanlig penetrering, men alt annet man kan gjøre også. Synes det er litt merkelig du er så opphengt av dette med å "fylles opp" Min kone synes det er ubehagelig, liker ting mer forsiktig og lettere. Når du ikke engang får orgasme av penetrering, hvorfor da være så fanatisk opptatt av dette. Det finnes så utrolig mye spennende å gjøre ellers. 

Anonymkode: 10efe...3bd

Hvorfor er det merkelig at jeg vil fylles opp? Det kalles en preferanse. På lik linje som at noen liker romantisk sex og andre liker SM. Din kone liker det ikke,men hun taler ikke for alle kvinner. Fanatisk opptatt av dette? Tenk deg selv da, hvis du aldri fikk pult dama di fordi du hadde vært altfor stor og hun overhodet ikke håndterte størrelsen Din? Der er jeg,men i motsatt situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor har jeg skrevet i innlegget mitt at jeg "skylder" på han for liten penis? Og fordi sex er mer enn bare penetrering FOR DEG, så betyr det at det er det for alle? Har du hørt å lyster og preferanser? Noen liker romantisk sex og noen liker følelsen av voldtekt,så HALLO. 

Er bare så drittlei av at mange kvinner klager på mannens penis 🙄 Gå heller litt i dere selv. Du er klar over hvor sårende det kan være for en mann og høre noe sånn? 🙄 Har ikke det falt deg inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Mardina skrev (4 minutter siden):

Er bare så drittlei av at mange kvinner klager på mannens penis 🙄 Gå heller litt i dere selv. Du er klar over hvor sårende det kan være for en mann og høre noe sånn? 🙄 Har ikke det falt deg inn? 

Gå litt i meg selv? Vennligst gå over innlegget mitt én gang til og les samtlige kommentarer jeg har svart til alle som har rådgitt meg.

Hvis du hadde giddet å ta deg tid til å lese så kan du kanskje se at JEG ALDRI HAR SAGT TIL MIN MANN AT JEG ER MISFORNØYD MED STØRRELSEN PÅ PENISEN HANS. SORRY,men er du helt fjern? De aller fleste oppegående folk skjønner hvor helt sinnsykt ødeleggende det kan være for en mann å høre noe slikt. Noen menn tar til og med sitt eget liv pga liten penis! Hvorfor tror du jeg spør om råd? Har dét falt DEG INN? Makan til provoserende kommentar! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Gå litt i meg selv? Vennligst gå over innlegget mitt én gang til og les samtlige kommentarer jeg har svart til alle som har rådgitt meg.

Hvis du hadde giddet å ta deg tid til å lese så kan du kanskje se at JEG ALDRI HAR SAGT TIL MIN MANN AT JEG ER MISFORNØYD MED STØRRELSEN PÅ PENISEN HANS. SORRY,men er du helt fjern? De aller fleste oppegående folk skjønner hvor helt sinnsykt ødeleggende det kan være for en mann å høre noe slikt. Noen menn tar til og med sitt eget liv pga liten penis! Hvorfor tror du jeg spør om råd? Har dét falt DEG INN? Makan til provoserende kommentar! 

Den som er fjern her er nok deg gitt 😄 

Du har ikke sagt det til HAN at du er misfornøyd nei. Likevel utbroderer du han her 🙄 Stakkars mann, som må leve med en sånn hissigpropp som deg 🤔 

At du tar sånn på vei fordi jeg skrev det jeg skrev, sier vel mer om deg 😄 Hvorfor er du så jævlig hissig? Pass på blodtrykket og pust med magen 😄

Endret av Mardina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg hadde hatt liten penis, så hadde jeg holdt meg unna kvinner og sex. Fordi jeg hadde visst at jeg ikke hadde vært god nok for flertallet av kvinner. Syntes veldig synd på alle menn med liten penis! Skulle gjerne hatt litt større selv, men den er i hvert innen snittet 

Anonymkode: 029d2...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen din vet nok innerst inne at du drømmer om noe større. Han merker nok også hva slags respons han får fra deg under sex! Han er nok mer klar over dette en hva du tror, dessverre!! Og hans mistanker blir jo bekreftet basert på hva du skriver her. Han burde finne seg ei dame som er fornøyd med hans penis, sånn helt ærlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (47 minutter siden):

Den som er fjern her er nok deg gitt 😄 

Du har ikke sagt det til HAN at du er misfornøyd nei. Likevel utbroderer du han her 🙄 Stakkars mann, som må leve med en sånn hissigpropp som deg 🤔 

At du tar sånn på vei fordi jeg skrev det jeg skrev, sier vel mer om deg 😄 Hvorfor er du så jævlig hissig? Pass på blodtrykket og pust med magen 😄

Hvorfor er jeg fjern? Fordi jeg spør om råd angående mitt eget sexliv? Fordi jeg forsvarer meg på hensynsløse kommentarer? Hva er du? 12? 

Jeg er ikke fjern fordi jeg står opp for meg selv. Men sånne som deg nytter det ikke å diskutere med. Du tror du er en god menneskekjenner,men jeg kan love deg at du er bare en tastaturkriger hvis du mener å vite alt om meg utifra hvordan du tror jeg reagerer. 

Skriv gjerne tilbake,men jeg bruker ikke mer tid på umodne folk som deg. Hverken å lese eller å svare 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis jeg hadde hatt liten penis, så hadde jeg holdt meg unna kvinner og sex. Fordi jeg hadde visst at jeg ikke hadde vært god nok for flertallet av kvinner. Syntes veldig synd på alle menn med liten penis! Skulle gjerne hatt litt større selv, men den er i hvert innen snittet 

Det er så trist at noen menn nok tenker sånn. Jeg kommer aldri til å si dette til min mann. Aldri i livet. Jeg vil heller leve med at han tenker at jeg er for vid. Det kan jeg leve med. Orker ikke tanken på at han skal gå i kjellern pga noe så trivielt som størrelsen på penis. Han er den beste pappan mine barn kan ha ❤️ så får jeg heller lære meg å leve med dette.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mannen din vet nok innerst inne at du drømmer om noe større. Han merker nok også hva slags respons han får fra deg under sex! Han er nok mer klar over dette en hva du tror, dessverre!! Og hans mistanker blir jo bekreftet basert på hva du skriver her. Han burde finne seg ei dame som er fornøyd med hans penis, sånn helt ærlig! 

Sånn "helt ærlig" så gir jeg aldri uttrykk for noe annet enn nytelse når vi har sex. Skal jeg si deg hvorfor? Selv om penetrering og det og "fylles opp" er veldig viktig for meg,deler vi en annen ting som er helt avgjørende i et forhold: nemlig en helt vannvittig sterk seksuell kjemi. Han kan stryke på meg og kysse meg ømt på halsen,så er det nok til at jeg blir våt. Og selv om jeg synes han er liten,så "blir vi ett" når han er inni meg. Det er ikke sånn at jeg *ikke nyter* i det hele tatt. Det handler om preferanser. Jeg *foretrekker* nok noe,men det betyr ikke at sex med han ikke gir meg noe i form av andre veldig viktige ting.

Ok,så du mener at han skal skille seg fra meg og la våre barn bli skilsmissebarn? Det var jammen meg et godt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...