AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5141 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 19.44): Jeg er nok betydelig over snittet, men heldigvis ikke noe «monster». Her på KG er 15-17 cm omkrets vanlig, men heldigvis ikke ute i det virkelige livet. 😆 Skulle gjerne vært litt smalere der nede for å passe bedre til samboeren. Men hun må nesten bare ta det hun får 😆😆 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Ekspander I Vesten er snitt omkrets 12.05 cm. Dvs at du har en penis som i volum er 16% større, og kun 8% større omkrets. En stor penis er medisinsk sett minst 50% større i volum. En medisinsk kjempestor er per definisjon 100% større i volum. Så at du mener at den er tykk, ja det er din mening. Objektivt nei. Å ta utgangspunkt i verdenssnittet er som å si at med norsk gjennomsnittslønn er jeg rik i store deler av verden, men her på berget, ja her er du nå rimmelig på snittet. Du klarer deg bra, men å skryte om det, det imponerer ingen. Anonymkode: b6259...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5142 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 22.21): I Vesten er snitt omkrets 12.05 cm. Dvs at du har en penis som i volum er 16% større, og kun 8% større omkrets. En stor penis er medisinsk sett minst 50% større i volum. En medisinsk kjempestor er per definisjon 100% større i volum. Så at du mener at den er tykk, ja det er din mening. Objektivt nei. Å ta utgangspunkt i verdenssnittet er som å si at med norsk gjennomsnittslønn er jeg rik i store deler av verden, men her på berget, ja her er du nå rimmelig på snittet. Du klarer deg bra, men å skryte om det, det imponerer ingen. Anonymkode: b6259...107 Ekspander Hvor fikk du volumet fra, uten å kjenne lengden? 😆😆 Eller omkretsen som du tror er 13 cm, kanskje du ikke klarte å lese tallene i første innlegg? Jeg klarer meg veldig bra takk, med lang utdanning, en god jobb, samboer, fire barn og høy inntekt. Men penisen passer ikke så bra, så lenge samboeren synes den blir i tykkeste og vondeste laget. Uansett hva du måtte mene. Din «matematikk» påvirker ikke henne, og imponerer heller ikke meg. Nå har jeg aldri hørt om noen som har imponert en dame med penisen sin. I alle fall ikke med en monsterpenis, stakkars menn. Noe større enn det jeg selv har, da ville jeg tenkt på det mer som en type funksjonshemning. Men heldigvis er det fortsatt forskjell på KG-mål og virkelige mål. 😂😂 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5143 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 13.16): Hvor fikk du volumet fra, uten å kjenne lengden? 😆😆 Eller omkretsen som du tror er 13 cm, kanskje du ikke klarte å lese tallene i første innlegg? Jeg klarer meg veldig bra takk, med lang utdanning, en god jobb, samboer, fire barn og høy inntekt. Men penisen passer ikke så bra, så lenge samboeren synes den blir i tykkeste og vondeste laget. Uansett hva du måtte mene. Din «matematikk» påvirker ikke henne, og imponerer heller ikke meg. Nå har jeg aldri hørt om noen som har imponert en dame med penisen sin. I alle fall ikke med en monsterpenis, stakkars menn. Noe større enn det jeg selv har, da ville jeg tenkt på det mer som en type funksjonshemning. Men heldigvis er det fortsatt forskjell på KG-mål og virkelige mål. 😂😂 M53 Anonymkode: d7a50...9a4 Ekspander Høy utdannelse, men kan ikke sammenhengen mellom omkrets og areal som faktor for volum? Ok. At du klarer deg har ingen sagt noe om, men din kommentar at du er stor. Det er omkretsen ikke. Gjentar, den er godt innenfor normalen. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5144 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 14.59): Høy utdannelse, men kan ikke sammenhengen mellom omkrets og areal som faktor for volum? Ok. At du klarer deg har ingen sagt noe om, men din kommentar at du er stor. Det er omkretsen ikke. Gjentar, den er godt innenfor normalen. Anonymkode: b6259...107 Ekspander Jeg har aldri sagt at jeg er stor. Men så kan du heller ikke lese, forstår jeg. Godt nyttår Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #5145 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 19.38): Jeg har aldri sagt at jeg er stor. Men så kan du heller ikke lese, forstår jeg. Godt nyttår Anonymkode: d7a50...9a4 Ekspander Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5146 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 21.32): Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Ekspander Det er hundretusener av kvinner der ute som vil oppleve at du er akkurat passe - eller i største laget. Jeg har snakket med kvinner som sier at vanlig størrelse blir for stort og vondt for dem. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5147 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 21.32): Jeg trodde snittet i Norge er 14 cm? Jeg er 41 år, og har aldri turt å ha sex fordi min penis kun er like lang som en dorullhylse. Jeg skjemmes over den. Frank Løke sier hans er 20.5 cm, og da er han 9 cm lengre en meg, nesten dobbel så lang Anonymkode: 98594...242 Ekspander Gjennmsnittlengde i verden er 13,2 cm. Det har aldri blitt gjort seriøse studier av dette i Norge, bare uvitenskapelige studier med selvrapportering. Det samme gjelder de fleste andre land. Anonymkode: d7a50...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5148 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 22.06): Gjennmsnittlengde i verden er 13,2 cm. Det har aldri blitt gjort seriøse studier av dette i Norge, bare uvitenskapelige studier med selvrapportering. Det samme gjelder de fleste andre land. Anonymkode: d7a50...9a4 Ekspander Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5149 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 22.55): Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Ekspander Hva sier det om gj.snittet? Anonymkode: 98594...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5150 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 22.55): Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Anonymkode: b6259...107 Ekspander Ja. Anonymkode: d7a50...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5151 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 23.57): Ja. Anonymkode: d7a50...9a4 Ekspander Gi meg en forklaring. Anonymkode: b6259...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 4. januar #5152 Del Skrevet 4. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 14.59): Høy utdannelse, men kan ikke sammenhengen mellom omkrets og areal som faktor for volum? Ok. At du klarer deg har ingen sagt noe om, men din kommentar at du er stor. Det er omkretsen ikke. Gjentar, den er godt innenfor normalen. Anonymkode: b6259...107 Ekspander Kan ikke se at han noen gang har hverken har skrytt eller påstått at han er stor. Eneste jeg kan se er at du benytter en hver anledning som byr seg til å trekke frem deg selv. Hva det skylles er det bare du som vet. Kvinner er forskjellige både fysisk og mht preferanser og det må mann til sist innfinne seg med. Det er fordeler og ulemper med det meste. Endret 4. januar av MrAnon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5153 Del Skrevet 5. januar Er ganske fornøyd med min penis når det kommer til utseende, lengde og tykkelse, men min bøyer seg litt til venstre når den er helt stiv. Ikke snakk om så alt for mye, men den buer seg litt til siden. Så den er ikke helt bein og rett ut. Er dette normalt? Må innrømme at jeg overtenker en del på dette. Og at det kanskje er et «redflag» hos dere damer. Ser gjerne i filmer og serier noen ganger at de alltid er helt «perfekt» at de går rett ut. Det gjør meg litt usikker. Penisen min funker som den skal, har ikke vondt under samleie, og alle stillinger går fint uten noen problemer. Så tror det er kun det kosmetiske som plager meg en del. Anonymkode: 657a3...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5154 Del Skrevet 5. januar Du har rett og slett runket den skjev. Bare studer litt på det når du runker, dette er buen håndbevegelsen din har påført den. Anonymkode: ae074...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 5. januar #5155 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 5.1.2025 den 18.25): Du har rett og slett runket den skjev. Bare studer litt på det når du runker, dette er buen håndbevegelsen din har påført den. Anonymkode: ae074...6bf Ekspander Og hvor fikk du sånne ideer fra? https://nhi.no/sykdommer/mann/seksuelle-tema/skjev-penis-peyronies-sykdom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5156 Del Skrevet 5. januar Det er vel helt normalt, tror jeg. Bare pass på at partneren din ikke får smerter. Anonymkode: d810c...68c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 5. januar #5157 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 22.55): Penisatlaset av Benestad mfl er altså useriøst. Anonymkode: b6259...107 Ekspander 100 pikker har blitt fotografert. Det er altfor lite til å være statistisk signifikant. Det er vel heller *du* som er useriøs når du bruker Benestads penisatlas som begrunnelse for gjennomsnittlig penisstørrelse i Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5158 Del Skrevet 5. januar Helt vanlig. Trodde du mente slik bananbøy. Det er digg. 😄 Anonymkode: 037e5...1d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5159 Del Skrevet 5. januar Helt normalt at den ikke er helt fullstendig rett. Noen buer oppover, noen nedover, noen til høyre og noen til venstre. Det finnes diagnoser for dette der det faktisk har medisinske konsekvenser eller gir fysiske plager, men de aller fleste som tenker det er noe i veien med "bøyen" på penis er langt innenfor normal og helt uproblematisk variasjon. Dette er nok typisk noe man tenker mye, mye mer over selv enn det noen andre vil gjøre. Anonymkode: 8441b...3b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5160 Del Skrevet 5. januar Har møtt en i mine yngre dager som hadde veldig skjev , men det var ikke plagsomt på noen måte 😅🙈 Anonymkode: 37153...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå