AnonymBruker Skrevet 23. januar #2961 Del Skrevet 23. januar Tipper det er det estetiske. Jeg skal være enig at en stor penis er fascinerende å se på. Ikke dermed sagt at jeg behøver en stor penis mtp penetrering. Anonymkode: f1d79...4e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 23. januar #2962 Del Skrevet 23. januar Elaine Marley skrev (På 7.6.2022 den 14.19): Det opprettes mange tråder om penisstørrelser på seksualitetsforumet Moderatorteamet har derfor besluttet å opprette en egen tråd for dette for å ikke forstyrre underforumet med mange likelydende tråder om dette temaet. Denne tråden kan derfor brukes til å diskutere alt man lurer på angående penisstørrelser. Jeg så en stor undersøkelse på hva damer hadde svart ønsker av størrelse på penis. De gifte i snitt ville ha penis på 16,4cm mens de single ville ha lit større men ikke mye. husker jeg rett sa var det rett under 17. Men finner ikke tilbake den undersøkelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2963 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja ser ut som det er tabu for ein dame å innrømme att hun elsker stor.... Vi menn kan lett innrømme att store pupper er digg, om partneren har små pupper så sier vi selfølgelig att ikke størrelsen teller for å ikke såre. Anonymkode: e14ca...cf4 Det er ganske respektløst mot alle som tåler å høre sannheten, og som verdsetter ærlighet. Særlig hos en partner vil vel mange foretrekke en partner de kan stole på, og som man kan spørre om ting når man virkelig trenger et ærlig svar. Man fratar jo damen sjansen til å få et ærlig svar og "ta" det. At damer ikke skal tåle å høre fakta eller preferanser er ganske nedvurderende mot et helt kjønn. Jeg håper og tror de damene som faktisk tror på at kjæresten syns de er den aller peneste i hele verden er i mindretall. De fleste av oss er vel mer realitetsorienterte enn som så. Anonymkode: 158d9...f41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2964 Del Skrevet 23. januar 10 minutter siden, feliek54 said: Jeg så en stor undersøkelse på hva damer hadde svart ønsker av størrelse på penis. De gifte i snitt ville ha penis på 16,4cm mens de single ville ha lit større men ikke mye. husker jeg rett sa var det rett under 17. Men finner ikke tilbake den undersøkelsen I slike undersøkelser må jo dem ta med tykkelsen, den er no minst like viktig... Kansje viktigare? Anonymkode: e14ca...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2965 Del Skrevet 23. januar At en tråd om penisstørrelser når 145 sider er absurd😂 Anonymkode: 4288d...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 23. januar #2966 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I slike undersøkelser må jo dem ta med tykkelsen, den er no minst like viktig... Kansje viktigare? Anonymkode: e14ca...cf4 Ja enig men husker ikke om det var med. Er noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2967 Del Skrevet 25. januar Kvinner frykter ofte at fitta deres ikke er fin eller at mannen ikke vil like underlivet deres slik det er. Personlig vil jeg si at jeg synes ei fitte er flott og deilig uansett, og er et veldig opphissende syn. Så, hva mener dere kvinner om kuken? Hvordan vil dere beskrive det perfekte kuken? Og finnes det virkelig noe som kan kalles det perfekte? Anonymkode: a3b43...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2968 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner frykter ofte at fitta deres ikke er fin eller at mannen ikke vil like underlivet deres slik det er. Personlig vil jeg si at jeg synes ei fitte er flott og deilig uansett, og er et veldig opphissende syn. Så, hva mener dere kvinner om kuken? Hvordan vil dere beskrive det perfekte kuken? Og finnes det virkelig noe som kan kalles det perfekte? Anonymkode: a3b43...2f6 Rent personlig finnes det ikke noe som heter «en perfekt kuk». Man kan si mye om en penis. Den kan være morsom, rar osv. men fin eller pen er ikke adjektiver jeg ville brukt for å beskrive penis. En penis er ikke akkurat en visuell høydare. Tror virkelig at menn/gutter flest er mye mer opptatt av kjønnsorgan en hva kvinner er. Det er bare en tiss liksom.. Anonymkode: 256d6...5b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2969 Del Skrevet 25. januar Verken en fitte etter kuk er noe å rope hurra for rent estetisk, men kan alikevel være pirrende Anonymkode: 9022d...b05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2970 Del Skrevet 25. januar Hverken kuk eller fitte er fint. Ser jo helt rart ut. Anonymkode: c5dd0...523 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToMan Skrevet 25. januar #2971 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Verken en fitte etter kuk er noe å rope hurra for rent estetisk, men kan alikevel være pirrende Anonymkode: 9022d...b05 Både en fitte og en kuk kan vel være både estetisk flotte og pirrende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2972 Del Skrevet 25. januar Kjedelig svar, jeg vet… men: når vi har kommet dit at klærne faller, så har jeg så lyst på han at den er perfekt nesten uansett. Og jeg er uenig i at den ikke er estetisk flott, jeg er en riktig cock-worshiper når jeg er forelsket eller betatt 😂 Anonymkode: d0b58...9e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 25. januar #2973 Del Skrevet 25. januar Bryr meg ikke om lengden, men definitivt tykkelsen 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. januar #2974 Del Skrevet 25. januar Den sitter på rett person, da er den perfekt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 25. januar #2975 Del Skrevet 25. januar MacadamiaNut skrev (9 minutter siden): Bryr meg ikke om lengden, men definitivt tykkelsen 😍 Enig ! Tykk og grov,med og gjerne med et stort ollon = Perkekt. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 25. januar #2976 Del Skrevet 25. januar Det er mange flotte kuker der ute, og det er definitivt de som ikke er så fine. Men jeg har ikke noe vokabular eller vane for å beskrive hva jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2977 Del Skrevet 25. januar Mange pikker er fine! De eneste jeg ikke synes er fine er de som ser ut som en sopp øverst. Altså at hodet er større enn skaftet. Anonymkode: 88939...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2978 Del Skrevet 25. januar Synes kjønnsorganer, verken menn eller kvinners, er særlig vakre i seg selv. Men de kan være utrolig flotte om man liker personen den tilhører! Men en penis, isolert sett, gir meg absolutt ingenting. Tror menn er mest opptatt av hvordan penis ser ut. Anonymkode: 34d49...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 25. januar #2979 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange pikker er fine! De eneste jeg ikke synes er fine er de som ser ut som en sopp øverst. Altså at hodet er større enn skaftet. Anonymkode: 88939...1a7 Synes akkurat omvendt, skal være et markant skille mellom skaft og ollon (hode). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2980 Del Skrevet 25. januar Blodårer på og hudfarget. Anonymkode: fb971...d38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå