AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1641 Del Skrevet 6. november 2022 Målte ikke. Husker best sjokket, og at sex var vanskelig. Anonymkode: 9abed...e4f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1642 Del Skrevet 6. november 2022 Omtrent som underarmen min. Var ikke noe særlig stas egentlig. Anonymkode: 283a0...c87 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1643 Del Skrevet 6. november 2022 Det ble til at den kun ble der til pynt. Umulig å få den inn.... Både lang og tykk! Fyren var temmelig frustrert, det var ikke et ukjent fenomen for han. Anonymkode: cca10...a73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1644 Del Skrevet 6. november 2022 Må ha vært i begynnelsen av 20 årene. Jeg var ung, trente og hadde veldig lav fettprosent. Da målte jeg den opp til 15 cm og den stod hard som bare det. Nå mange år senere har jeg blitt feitere, den er ikke like hard lenger og har mista noen par cm dessverre. Det er lit kjipt å tenke tilbake på da den var større, men så er jeg ikke seksuelt aktiv heller så det spiller vel egentlig liten rolle. Anonymkode: 44961...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1645 Del Skrevet 6. november 2022 20 cm lang og så tykk at tommel og pekefinger ikke møttes når jeg holdt rundt den. Jeg hadde vondt etter vi hadde hatt sex fordi den var altfor stor. Ikke en god opplevelse dessverre. Anonymkode: ddd0f...8ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1646 Del Skrevet 6. november 2022 Virker som jeg må begynne å måle alle menn jeg har sex med. Siden det er så ange menn som interessert i dette. Kanskje spør de før vi har sex om hvor høye de er og hvor stor penisen deres er. Anonymkode: db868...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1647 Del Skrevet 6. november 2022 Tror ikke den var så forferdelig mye lenger enn gjennomsnittet, men tykk? Guri malla jeg misunner hun som ble kjæresten hans. Anonymkode: 89c76...312 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1648 Del Skrevet 6. november 2022 Den var så stor at jeg nesten ikke klarte å runke han med en hånd. Og jeg har egentlig ganske store hender. Var ubehagelig å ha sex. Var avhengig av glidekrem for å i det hele tatt få den inn. Anonymkode: 95423...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1649 Del Skrevet 6. november 2022 22 og en halv. Har innebygd musebånd 😉 Anonymkode: ac3b6...ed1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 6. november 2022 #1650 Del Skrevet 6. november 2022 27 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1651 Del Skrevet 6. november 2022 Husker ikke, bryr meg ikke, størrelse er så irrelevant for hva som er god sex. Anonymkode: cce69...55d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 6. november 2022 #1652 Del Skrevet 6. november 2022 Hvem går rundt med målebånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1653 Del Skrevet 7. november 2022 Har ikke målt men tipper rundt 20. Tykkelsen var i samsvar med lengden, pekefinger og tommel møttes ikke. Heldigvis blir jeg ganske våt så det gikk fint å få den inn, riktignok måtte vi alltid ha en del oppvarming men det var han vant til. Jeg var visst den første han kunne slippe helt løs med fordi jeg ikke fikk vondt når han bunner. Dunke i livmortappen er visst horribelt for de aller fleste damer men jeg hadde ikke problem med det. Kanskje mindre nerver der inne enn hos andre? Anonymkode: 7e0b3...e39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1654 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje mindre nerver der inne enn hos andre? Anonymkode: 7e0b3...e39 Tja. Er jo en grunn til at vi ikke har masse nerver langt inne i tissen. Er jo derfor ren penetrasjonssex gir mange av oss lite nytelse. Mer hyggelig en godt. 10-15% av oss får orgasme kun ved penetrasjon, uavhengig av om penisen er 10 eller 20 cm🤷🏼♀️ Kvinner som har sex med andre kvinner opplever orgasme typ 90% av tilfellene. Kan selv skrive under på at sex med en annen jente er veldig mye deiligere en med en mann💃🏼 Anonymkode: c517b...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1655 Del Skrevet 7. november 2022 Min egen. Anonymkode: 05830...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 7. november 2022 #1656 Del Skrevet 7. november 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Omtrent som underarmen min. Var ikke noe særlig stas egentlig. Anonymkode: 283a0...c87 Høres mer ut som en Micro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 7. november 2022 #1657 Del Skrevet 7. november 2022 Meg selv dessverre, groveste kuken også😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1658 Del Skrevet 7. november 2022 Kjære mann som stadig spør og graver om dette med penisstørrelser, Om du virkelig er så opptatt av penislengder, så sykelig opptatt av hvor lang din penis er, hvor lang naboens penis er, hvor lang kollegaens penis er, hvor lang den gjennomsnittlige penis er — ja, da har du allerede tapt. Når du er så hellig overbevist om at hver minste centimeter og millimeter har så mye å si, og at kvaliteten på sexen er så uløselig knyttet til penislengden, så har du virkelig misforstått de mest grunnleggende ting ved sex. Du må gjerne bare fortsette å måle, og spørre, og måle, og spørre. Men sexen blir ikke bedre av dette. Du blir ikke en bedre elsker av dette. Du graver deg bare ned i et hull som er helt unødvendig. Med mindre du har mikropenis eller en upraktisk svær penis, så er du innenfor normalen og utstyrt med det du trenger for å gi det brede lag av kvinner i befolkningen en god sexopplevelse. Men pikken din gjør ikke den jobben alene. DU må gjøre den jobben. Det gjelder uansett størrelse på penis. Er du er god elsker, så har det ingenting å si nøyaktig hvor mange cm pikken din er. Anonymkode: 0a0a9...08d 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1659 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men vi finnes. Vi med 18 cm tykkelse og nok lengde som fyller dybden så dypt de måtte ønske. Og som i tillegg vet åssen den brukes. Vi som kan faget og får jobben gjort. Vi er der ute, men er ofte opptatt. Ivaretatt og respektert. . Anonymkode: fdc87...ea9 Håper jeg ikke møter på deg der ute. Anonymkode: def95...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1660 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du er god elsker, så har det ingenting å si nøyaktig hvor mange cm pikken din er. Anonymkode: 0a0a9...08d Herregud så mange gutter som ikke forstår dette👏🏻 Erfarne menn (og selvfølgelig jenter) opplever jeg skjønner dette. Mens yngre/gutter/uerfarne tror penis er helten og at cm betyr noe. Anonymkode: c517b...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå