Gå til innhold

Hva slags virus/sykdom som går nå som gir langvarig hoste ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten og lei nå. Jeg har hostet i hele desember bokstavlig talg . Kraftig slimhoste som ikke gir seg . langr hosteanfall , særlig om natta.  Jeg hører mange med lignende hoste rundt om kring så tror det er noe som går .  Jeg var hos fastlegen i starten av desember som bare konstaterte at ja jeg har hoste, uten å gi noe råd eller hjelp  😂 crp på 30.   covid negativ . Jeg har astma fra før men medisinene mine hjelper lite mot denne hoste  

Noen som sliter med hoste som fikk takk skikkelige tester hos lenge og fikk svar på hva slags virus som går nå som gir langvarig hoste ?  Fikk dere noe forespeilet om hvor lenge hostingen varer?

Å høre hva det KANSKJE kan være gir meg vil være en trøst for meg selvom det kanskje hørtes rart ut

Anonymkode: 24f16...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rs virus?

Skrevet

Covid kan gi en sånn hoste. Og så går det noe som heter mykoplasma i lungene. Gir forkjølelsessymptomer og etter hvert langvarig hoste. Kan hende du har det. Det er faktisk en bakterieinfeksjon og inne en virusinfeksjon, så du kan få antibiotika mot det.

Anonymkode: ccde1...3fc

• Nyttig 1
Skrevet

covid? slår omtrent ikke ut på tester lengre, må treffe på riktig dag. Si du er syk 2uker, tester du hver dag slår den ut en dag av de 14.. Så mange går rundt å smitter andre og tror de ikke har det!

Anonymkode: ce2c1...42b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er så sliten og lei nå. Jeg har hostet i hele desember bokstavlig talg . Kraftig slimhoste som ikke gir seg . langr hosteanfall , særlig om natta.  Jeg hører mange med lignende hoste rundt om kring så tror det er noe som går .  Jeg var hos fastlegen i starten av desember som bare konstaterte at ja jeg har hoste, uten å gi noe råd eller hjelp  😂 crp på 30.   covid negativ . Jeg har astma fra før men medisinene mine hjelper lite mot denne hoste  

Noen som sliter med hoste som fikk takk skikkelige tester hos lenge og fikk svar på hva slags virus som går nå som gir langvarig hoste ?  Fikk dere noe forespeilet om hvor lenge hostingen varer?

Å høre hva det KANSKJE kan være gir meg vil være en trøst for meg selvom det kanskje hørtes rart ut

Det lurer jeg også på! 

Startet med 3-4 dager feber. Hoster snart ut innvollene mine, og det er bare litt over en uke siden jeg var syk. 

Negativ covid-test. Kunne vært influensa, men jeg er vaksinert, så tror ikke jeg burde ha blitt så syk av det?

Anonymkode: 15d9a...b57

Skrevet

Vi har hatt hoste i flere uker nå. Negativ covid test, men sendte inn prøver som viste mykoplasma ( lungebetennelse)Måtte få antibiotikakur. 

Anonymkode: 759e8...2f6

Skrevet

Flere på jobb med hoste har hatt rs-virus.

Anonymkode: ebb0f...54a

Skrevet

Fikk RS-virus i november, smitta av ungen. Har og astma, og hoster fremdeles.

Anonymkode: dfb22...967

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2023 den 0.13):

Kikhoste 

Anonymkode: d0283...a15

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis RS virus. Fastlege kan teste om du har behov for å vite. 

Anonymkode: ffe2c...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...