Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er konfliktsky og veldig sårbar. Jeg kjenner at dette gjør meg usikker, spesielt når det kommer til tillit. Han klarer ikke å stå opp for seg selv hvis han blir tråkket på eller behandlet urettferdig, klarer ikke å sette grenser, er en veldig «people pleaser» og tar seg nær av hva alle andre mener, tenker eller sier til han. Blir også veldig påvirket av andres sinnsstemning og blir lett krenket. Har tenkt at dette er noe jeg bare må godta og akseptere. Men kjenner at dette plager meg mer og mer da jeg er i motsatt ende av skalaen. Føler noen ganger at det er jeg som er mannen i forholdet og mer at han er på den feminine siden og jeg maskuline. Hvordan skal jeg kunne forvente at han backer meg i en situasjon? Er det normalt å føle på dette?

Anonymkode: 53a5c...7c1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kvitta meg med «pysa» for lenge siden, hadde blitt gal 

Anonymkode: 266c6...ab1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ville kvitta meg med «pysa» for lenge siden, hadde blitt gal 

Anonymkode: 266c6...ab1

Har vært inne på tanken men fått dårlig samvittighet fordi at han jo er et godt menneske. Og hvis man elsker noen skal man akseptere alle sidene ved personen? Bare klarer ikke å legge fra meg tanken om at jeg ikke kunne regnet med han i en kritisk situasjon da han aldri vil konfronteres eller konfrontere noen…

Skrevet

Dette kan han (og alle andre people pleasere) få hjelp med i terapi eller ved å lese bøker om emnet :)

Anonymkode: 2915e...530

• Nyttig 1
Skrevet

Du valgte ham men nå høres det ut som du ikke liker ham. Hva forandret seg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har vært inne på tanken men fått dårlig samvittighet fordi at han jo er et godt menneske. Og hvis man elsker noen skal man akseptere alle sidene ved personen? Bare klarer ikke å legge fra meg tanken om at jeg ikke kunne regnet med han i en kritisk situasjon da han aldri vil konfronteres eller konfrontere noen…

Nei, du skal da ikke akseptere alt bare fordi du elsker noen. Hadde akseptert at han slo deg? 

Du kan elske noen men ikke være kompatibel med dem.

Anonymkode: dc0f2...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...