Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg må det fordi de fleste bekjentskaper gjør det. Og de deler så mye spennende. Reiser, opplevelser etc. Jeg opplever noe spennende i ny og ne men føler det er mas og et jag, orker ikke legge ut samtidig er jeg redd for hva de vil tenke om meg. At jeg er lite spennende eller kjedelig eller venneløs. Hvordan kan jeg løsrive meg fra denne trangen? Jeg har et fint liv, vel og merke. 

Anonymkode: 313f9...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hø? Jeg tenker aldri på om folk ikke legger ut noe. Hvor har du fått den følelsen fra?

Anonymkode: 0f5d3...ab3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hø? Jeg tenker aldri på om folk ikke legger ut noe. Hvor har du fått den følelsen fra?

Anonymkode: 0f5d3...ab3

Fra meg selv tydeligvis 😅

Skrevet

Jeg tenker aldri noe om de som legger ut eller de som ikke legger ut.

Anonymkode: 62234...a21

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker aldri noe om de som legger ut eller de som ikke legger ut.

Anonymkode: 62234...a21

Jeg avfølger folk som ikke gidder legge ut noe.. er det ett år siden, så er det kun de nærmeste jeg følger pga høflighet.

Anonymkode: 4703d...dac

Skrevet

På en måte, er det irriterende med de som kun "ser". 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare instagram for å være med på konkurranser og sånt. Instagram bryr meg midt bak. Jeg har vel et kjedelig liv da. Delte ikke ett eneste bilde fra luksusferien i Mexico på instagram, facebook eller twitter. Kun på snapchat der jeg har de nærmeste.

Anonymkode: b9fdf...0e3

• Liker 1
Skrevet

Du må ingenting. Ikke legg ut om du ikke absolutt har lyst.

Jeg legger ikke ut noe som helst, bruker insta som inspirasjon til hus, kreative prosjekter og klær. Liker ikke når noen legger meg til som venn. 

Anonymkode: 127f5...873

Skrevet

Sånn jeg og vil bli, er bare redd for å miste de bekjentskapene og at de ikke vil se på meg som spennende lenger.

Skrevet

Jeg aner ikke hvem som legger ut ting. Jeg følger så mange at det er tilfeldig hvem sine poster jeg scroller forbi. Og jeg legger ikke alltid merke til hvem som poster bilde av en fjelltopp eller isbading eller fin frokost eller "noe rødt i glasset".

Jeg poster sikkert max 10 innlegg i året. Om noen tror at det er det eneste interessante  jeg har gjort dette året, så værsågod 😂😂😂

Når jeg gjør interessante ting, så gidder jeg ikke å avbryte for å knipse bilde og legge skryteinnlegg ut på sosiale medier 😂😂😂

Anonymkode: 31bcd...904

Skrevet

Snakk med dem dere er redd for å miste, syns det er rart å ikke ville være venn med noen fordi de ikke kan stallen dere på nett 😅 Om de virkelig bryr seg, er det helt greit for dem at dere ikke legger ut, da vil de deg vel mer enn å se bildene dine. 

Anonymkode: 127f5...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...