Bertha Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Hei alle sammen! Hadde en interessant diskusjon med ei venninne her forleden. Vi snakket om mannfolk (som vanlig, hehe) og begynte å diskutere hvordan menn oppfører seg når de virkelig er glad i/respekterer en kvinne kontra når de bare er ute etter en billig flørt. Det er klart at dette er veldig personavhengig og det er farlig å generalisere, men det morsomme her var at vi to sitter med stikk motsatte erfaringer. Jeg for min del har stort sett opplevd at desto mer en mann VIL erobre en kvinne, jo mer pågående og direkte er han i sine bestrebelser. Sier det rett ut og viser det med gaver og handlinger osv. Han som ikke er interessert i alvor, han er også mer tilbaketrukken. Min venninne derimot, sier at hun heller har opplevd det motsatte. At de som bare vil flørte og ha det gøy der og da, de våger mer fordi dette ikke har så mye alvor i seg, og er dermed mer pågående. Mens de som virkelig setter følelsene sine på spill, de er mer ydmyke og forsiktige i sin fremferd fordi de er mer sårbare. Hva er deres oppfatning og erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 10. november 2002 #2 Del Skrevet 10. november 2002 hei jeg har faktisk oplevede begge dele jeg, tror det er individuelt fra person til person, det handler jo om hvilken taktik manden bruger, vi kvinder er jo også forskellig i den retning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 10. november 2002 #3 Del Skrevet 10. november 2002 Hei ja! Min erfaring er at det finne to sorter mannfolk. De følsomme, og de mindre følsomme. De følsomme er redd for å følelser for kvinner om man roter litt rundt, og å bli avvist! Og de som ikke vil ha noen kjæreste, flørter vilt. Hehe. -Men klart det er ingen fasit tror jeg. Du ser det på dem også. De som vil ha seg en flørt, de går for det. Ja, direkte. Men de følsomme venter heller med å ta kontakt til de er sikre i sin sak. De vil ikke bli såret med en gang liksom.....En jeg driver å flørter med sa det til meg at det værste han visste, var å få seg en på tryne. Så kvinnfolka fikk heller ta første og andre steg....(Bli avvist)- han er av den følsomme typen. Spurte å grov om hvorfor han ikke gjorde noe fremstøt... Fortalte at han var helt anneledes inne i seg.... Har fundert litt på dette. Men du ser med en gang hvem som er ute etter kjæreste på byen...... De ser og tør ikke ta kontakt. (HOlde meg litt unna dem, da jeg ikke vil finne meg en kjæreste ute på byen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå