AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Del Skrevet 26. desember 2023 Har datet en fyr noen måneder nå også kommer det prompelyder når vi har sex🙈 Har aldri opplevd dette før. Kan sies at jeg ikke hadde hatt sex på rundt ett års tid da jeg traff han. Om det har noe å si? Anonymkode: c1dff...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrAnon Skrevet 26. desember 2023 #2 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) Vet ikke om det er så mye å få gjort, er jo bare luft som kommer inn med pikken. Kanskje tenk litt på stilling etc, men ellers ville jeg ikke brydd meg noe om det annet enn ha det gøy og le av det sammen. Tror egentlig det bare er tilfeldig 🤷♂️ Endret 27. desember 2023 av MrAnon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg får det i doggy. Unngår den stillingen pga det Anonymkode: 6096e...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Del Skrevet 26. desember 2023 Kan jo være han virkelig promper også da Anonymkode: 76e34...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan jo være han virkelig promper også da Anonymkode: 76e34...3cd 😂😂 Anonymkode: c1dff...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 26. desember 2023 #6 Del Skrevet 26. desember 2023 Samme det, vel. Det er sånt som skjer. Det dannes vakuum i skjeden. Ta en pause, press ut luft og sett ord på det så slutter det å være flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Del Skrevet 26. desember 2023 Hvis du lar være å knipe om penis når han går ut så slipper du dette. Knip når han kommer inn og gi litt slipp når han tar den ut, hvis ikke kommer slike lyder. Tok en stund før jeg innså det, men både jeg og partner valgte å bare le av det. Anonymkode: c2d83...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du lar være å knipe om penis når han går ut så slipper du dette. Knip når han kommer inn og gi litt slipp når han tar den ut, hvis ikke kommer slike lyder. Tok en stund før jeg innså det, men både jeg og partner valgte å bare le av det. Anonymkode: c2d83...6ce Det høres litt for teknisk ut i en sånn situasjon?😅 Tenker lite akkurat da😅 Men skal prøve å få gjort det 😅 Anonymkode: c1dff...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Del Skrevet 26. desember 2023 Who cares? Anonymkode: 43e8c...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 26. desember 2023 #10 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har datet en fyr noen måneder nå også kommer det prompelyder når vi har sex🙈 Har aldri opplevd dette før. Kan sies at jeg ikke hadde hatt sex på rundt ett års tid da jeg traff han. Om det har noe å si? Anonymkode: c1dff...c56 Vakum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Del Skrevet 26. desember 2023 Omtrent ingen menn som pumper fitte bryr seg om lyder. Anonymkode: d2bca...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 27. desember 2023 #12 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg «promper» når han ikke støter rett inn og ut, men mer på skrå (mot fremre eller bakre vegg). Det er jo det som er best for da masserer han hele skjedeveggen på vei inn og ut. Derfor ler vi av prompen og koser oss med sexen. 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #13 Del Skrevet 27. desember 2023 Har han skjev pikk? Her skjer det kun når gubben skal være kreativ og bøyer meg rundt i rare stillinger. Det kommer en pfffft-lyd først, jeg kjenner jo at det suges luft inn der, og da må jeg stoppe opp og få den ut. Ellers gjør det vondt. Jeg fiser aldri, så han synes det er hysterisk morsomt når jeg må fittefise. Høylydt er det også, det smeller skikkelig! Så kan vi bytte stilling og fortsette. Anonymkode: 93798...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå