Gå til innhold

Karaktergivning av sexen i ditt parforhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en karakterskala fra 1-10 hvor 10 er best, hva vil du selv sette som karakter på sexen i deres forhold? 

Kvalitet, hyppighet, tilfredsstillelse og evt mangler.

Altså hvor fornøyd er du?

Hva tror du din partner ville svart på samme spørsmål? Hvilken karakter?

Ønsker svar fra folk som gjerne er i et langvarig forhold.

Anonymkode: 10c6f...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se om folk tror partneren er mer eller mindre fornøyd enn en selv med sexen. Vær ærlige ;)

Skrevet

Jeg tror vi ville gitt hverandre høy karakter på alle punkter. Vi matcher litt dårlig på vid og våt, sammen med en tynn og følelsesløs pikk, men det snakker vi ikke høyt om. 

Anonymkode: 86794...376

Skrevet

Lett den beste sexen jeg har hatt. Og han sier det samme. Så 10/10, kan faktisk ikke bli bedre 

Anonymkode: 485af...5bc

Skrevet

Her blir det høyt på alt. 8/9 av 10.

Anonymkode: c9df2...c88

Skrevet

Hvis det har vært litt ekstraordinært, så spør vi gjerne «var det en nier eller en tier». Ser ingen problem med ligge litt lavere på skalaen til vanlig, da 7-8 er godt nok i massevis. Ja, lavere kan også være bra hvis en av oss er fornøyd. Så er det litt gøy å få det til å klaffe sånn 100% av og til🤩. Ps. Langvarig forhold.

Skrevet

Høy måloppnåelse vanligvis, men lite vurderingsgrunnlag siste termin. Fare for IV. 

Anonymkode: 6c0da...bdb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror vi ville gitt hverandre høy karakter på alle punkter. Vi matcher litt dårlig på vid og våt, sammen med en tynn og følelsesløs pikk, men det snakker vi ikke høyt om. 

Får dere orgasme sammen? 

Anonymkode: b0edf...617

Skrevet

2…

Anonymkode: ea416...4c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får dere orgasme sammen? 

Anonymkode: b0edf...617

Vi får orgasmer på mange måter, og hun oftere enn meg. Hun kommer med meg inni, men det er fordi hun kan knipe seg til orgasme uten også. En fin egenskap. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

2…

Anonymkode: ea416...4c8

Hvorfor bare 2? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

På en karakterskala fra 1-10 hvor 10 er best, hva vil du selv sette som karakter på sexen i deres forhold? 

Kvalitet, hyppighet, tilfredsstillelse og evt mangler.

Altså hvor fornøyd er du?

Hva tror du din partner ville svart på samme spørsmål? Hvilken karakter?

Ønsker svar fra folk som gjerne er i et langvarig forhold.

Topp på kvalitet og tilfredstillelse. Hyppigheten er vanskelig. For oss er den perfekt selvom det for mange andre ville vært alt for sjeldent. Så topp for vår del.

Anonymkode: 1d703...147

Skrevet

3-4 kanskje. Tror han mener det samme.

Anonymkode: 9f593...8b3

Skrevet

2, kanskje.

Jeg synes kvaliteten er for dårlig. Lite eksperimentering, kos, lek og latter (ja, jeg har både sagt det, og prøvd å gjøre noe med det, uten nevneverdig hell.

Han synes at kvantiteten er for lav. Det henger sammen med pkt 1, men det skjønner han ikke. 

Anonymkode: fcd5e...577

Skrevet

3

Kvantitet: Alt for sjeldent. Krise på dette feltet.

Kvalitet: Alltid jeg som må ta initiativ, drittlei.

Aldri fått blowjob. Sier hun ikke liker og at hun ikke kan. At hun ikke kan er jo tullprat når hun aldri har prøvd. 

Anal er helt uaktuelt.

Deilig å knulle henne. Digg kropp. Tunge, penis og hender gir henne orgasme cirka 80 % av øktene.

Hun er for passiv under akten, og jeg må styre showet. Savner en som tar for seg, som kan dominere og som viser at hun er kåt og vil ha meg.

Hennes karakter:

Tror hun ville gitt dette en 5/10

Ikke i nærheten av samme behov/sexdrive som meg.

Hun får alltid oralsex og orgasme stort sett hver gang. Jeg har bra størrelse på utstyret, så det står ikke på det.

Tror kanskje hun fantaserer om andre etter over 20 år med meg. At det blir litt kjedelig og rutinepreget med samme fyr hver gang.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi snakker selvfølgelig om vårt sexliv, så jeg vet til enhver tid hvor fornøyd min partner er, og jeg selv naturligvis. 

Akkurat nå ligger jeg omtrent på 5, og han på 6. Dette svinger litt. Det er ikke mer enn rundt en måned siden vi hadde en euforisk periode, der begge var på at det ikke kan bli bedre enn det. Slik har det egentlig svinget hele vårt samliv. Ligger kanskje mye på meg, for jeg har tendens til å kjede meg fort, og da blir han påvirket og litt stresset/føler på utilstrekkelighet/frustrasjon over at jeg ikke er helt fornøyd. Jeg tar imidlertid selv ansvar for å ta tak når jeg merker at jeg begynner å kjede meg. Prøver å bli flinkere til å gjøre det så fort at han ikke merker at jeg blir rastløs. 

Totalt sett vil jeg gi vårt sexliv 8-9 av 10, og det vet jeg min mann også gjør. Jeg vet til og med hva som mangler for 10 av 10 for ham, og han hva som mangler for 10 av 10 for meg. Det får plusspoeng i forhold til det følte snittet på grunn av åpenhet og god kommunikasjon. Jeg ville ikke byttet min partner med noen.

10 av 10 regner jeg også som urealistisk, bortsett fra I euforiske perioder der alt er fantastisk. 

• Hjerte 1
Skrevet
Trolltunge skrev (3 timer siden):

Vi snakker selvfølgelig om vårt sexliv, så jeg vet til enhver tid hvor fornøyd min partner er, og jeg selv naturligvis. 

Akkurat nå ligger jeg omtrent på 5, og han på 6. Dette svinger litt. Det er ikke mer enn rundt en måned siden vi hadde en euforisk periode, der begge var på at det ikke kan bli bedre enn det. Slik har det egentlig svinget hele vårt samliv. Ligger kanskje mye på meg, for jeg har tendens til å kjede meg fort, og da blir han påvirket og litt stresset/føler på utilstrekkelighet/frustrasjon over at jeg ikke er helt fornøyd. Jeg tar imidlertid selv ansvar for å ta tak når jeg merker at jeg begynner å kjede meg. Prøver å bli flinkere til å gjøre det så fort at han ikke merker at jeg blir rastløs. 

Totalt sett vil jeg gi vårt sexliv 8-9 av 10, og det vet jeg min mann også gjør. Jeg vet til og med hva som mangler for 10 av 10 for ham, og han hva som mangler for 10 av 10 for meg. Det får plusspoeng i forhold til det følte snittet på grunn av åpenhet og god kommunikasjon. Jeg ville ikke byttet min partner med noen.

10 av 10 regner jeg også som urealistisk, bortsett fra I euforiske perioder der alt er fantastisk. 

Hva mangler for å få tieren da? 

Skrevet
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Hva mangler for å få tieren da? 

Det er mellom meg og ham. 😉 Det er ting vi begge avstår fra av hensyn til den andre, og det er bevisst valgt og akseptert av oss begge. 

9 av 10 skal man ikke klage på! Supert det! 🥰

Skrevet

10 av 10. Enkelt og greit. Gjelder for oss begge. Vi har mye og deilig sex, og vi snakker ofte om hvor heldige vi føler oss - og hvor fantastisk sex vi har. Vi får ikke nok av hverandre. Det er noe med at vi kan snakke om fantasier og leve dem ut åpent om vi vil, vi pirrer og tirrer hverandre hele tiden, det er mye kos og generell intimitet i forholdet. Jeg er storfornøyd, og det vet jeg også han er. :) 

Skrevet

Tja, kanskje 3 eller 4/10 fra meg, muligens 5 eller 6 fra henne. En sånn "karaktersetting" er jo nødvendigvis påvirket av hva man har opplevd tidligere, og egne oppfatninger/ ideer om hva 10/10 betyr. Forøvrig er det vanskelig å skille kvalitet og hyppighet, da disse henger sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...