Gå til innhold

Hun har gått fra alminnelig til vakker av plastisk operasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tvillingsøster (toeggede) som har utført mye operasjoner i ansiktet gjennom de siste få årene. Jeg har alltid fått høre at jeg er den pene søsteren, mens søsteren min har et helt alminnelig utseende.

Nå har hun blant annet fikset øynene slik at de framstår større, operert nesen til å bli smalere og fylt inn leppene slik at de gikk fra å være tynne til å bli fyldige. Hun har nå overgått meg og blitt veldig vakker. 

Jeg har litt blandede følelser rundt dette da jeg er glad på hennes vegne, samtidig som det er litt hardt å svelge at jeg ikke lengre er den pene søsteren etter å ha hørt dette hele livet. Jeg er fullstendig klar over hvor overfladisk dette høres ut, men jeg antar vel det er en overgang for meg også.

Andre som har personer i nær krets som har operert seg vakker? Har det påvirket deg til å ville gjøre noen inngrep selv? 

Anonymkode: 0799f...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig overfladisk ut og jeg tenker at hvis du sitter inne med disse tankene, og de plager deg, burde du snakke med noen om det. Har flere rundt meg som har tatt noe kosmetisk; men jeg tenker ingenting spesielt om det. Flott for dem om de føler seg mer vel. 

Anonymkode: afde3...a37

• Liker 3
Skrevet

Ingen fare. Hun har ikke endret genene sine. Så du får sikkert finere unger enn henne. Så kan du skinne videre i livet. På bekostning av henne. 

Anonymkode: d614b...abf

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Enda en tvilling-tråd om overfladiskhet og utseende. 

Anonymkode: 262a2...184

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enda en tvilling-tråd om overfladiskhet og utseende. 

Anonymkode: 262a2...184

Enda en?

Skrevet

Åi😅

Anonymkode: fad76...35c

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ingen fare. Hun har ikke endret genene sine. Så du får sikkert finere unger enn henne. Så kan du skinne videre i livet. På bekostning av henne. 

Anonymkode: d614b...abf

... Ikke sånn gener fungere, barna har like sjanse å bli pene.

Anonymkode: c2485...2ed

• Nyttig 1
Skrevet

Herre min skaper så overfladisk du er, ts! Buhuuu, er ikke den pene søsteren lenger! Stakkars deg, hvordan skal du ooooverleve? 

Anonymkode: e000b...f56

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Elendig trolling

Anonymkode: b3a57...20e

• Nyttig 1
Skrevet

Dette handler om øynene som ser. Mange har fullstendig aversjon mot fillers, botox og annet kunstig byggverk på en normal kropp og ansikt. Så kan inngrepet i seg selv være så vellykket det bare vil. Det er ALDRI usynlig..

Hvis søstera de skulle forbli singel på grunn av dette, bare som et tankeeksperiment, så hadde hun likevel vært sole fornøyd bare fordi hun ser en vellykket operasjon i speilet?

Anonymkode: 9e3a8...794

Skrevet

Jobb med deg selv

Anonymkode: ac478...54e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har en tvillingsøster (toeggede) som har utført mye operasjoner i ansiktet gjennom de siste få årene. Jeg har alltid fått høre at jeg er den pene søsteren, mens søsteren min har et helt alminnelig utseende.

Nå har hun blant annet fikset øynene slik at de framstår større, operert nesen til å bli smalere og fylt inn leppene slik at de gikk fra å være tynne til å bli fyldige. Hun har nå overgått meg og blitt veldig vakker. 

Jeg har litt blandede følelser rundt dette da jeg er glad på hennes vegne, samtidig som det er litt hardt å svelge at jeg ikke lengre er den pene søsteren etter å ha hørt dette hele livet. Jeg er fullstendig klar over hvor overfladisk dette høres ut, men jeg antar vel det er en overgang for meg også.

Andre som har personer i nær krets som har operert seg vakker? Har det påvirket deg til å ville gjøre noen inngrep selv? 

Du høres overfladisk og sjalu ut. Men det er tydelig at det er veldig viktig å være pen i din familie…

• Nyttig 1
Skrevet

Minner meg om Jens Stoltenberg hvor det ikke gikk så bra til slutt med den PENE søsteren hans.

Anonymkode: 731df...3f8

Skrevet

Skjønner godt at det påvirker selvbildet ditt! Samme som med mødre som opererer seg, det påvirker jo barna til å mislike sine egne arvede trekk. Jeg syns det er forferdelig trist at så mange kvinner føler at de må operere seg og ikke er gode nok som de er, og hver operasjon og inngrep bidrar til utseendepress for andre rundt, men samtidig så klandrer jeg ikke den enkelte som tyr til fiksing for å få det bedre med seg selv. Når mange sliter så mye med selvbildet og heller vil dø og går til så desperate grep som å prostituere seg for å få råd eller bruker opp hele sparekontoen så skjønner man hvor vondt de har det. 

Samtidig så kan man ikke legge under en stein hvor stor forbedring operasjoner kan gjøre heller, så klart det er fristende.. Hadde jeg tjent bedre og ikke vært så redd for arr er det godt mulig jeg selv ville operert. Samtidig vet jeg at det ville føltes som å svikte meg selv å gi så mye etter for det giftige skjønnshetspresset.. 

Anonymkode: a90af...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herre min skaper så overfladisk du er, ts! Buhuuu, er ikke den pene søsteren lenger! Stakkars deg, hvordan skal du ooooverleve? 

Anonymkode: e000b...f56

Åhhh klapp igjen a! 

Anonymkode: b6085...3f5

• Liker 1
Skrevet

Tenk å operere seg vekk fra sine genetiske trekk. Barna hennes kommer ikke til å ligne på henne engang. "Du er fin som du er altså, barnet mitt, selv om jeg opererte meg vekk fra utseendet som du nå har arvet!" 🤮

Anonymkode: 5cbfd...2ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenk å operere seg vekk fra sine genetiske trekk. Barna hennes kommer ikke til å ligne på henne engang. "Du er fin som du er altså, barnet mitt, selv om jeg opererte meg vekk fra utseendet som du nå har arvet!" 🤮

Anonymkode: 5cbfd...2ff

Hennes yngste datter har allerede hennes nese (før operasjonen), og nå kaller mora henne for "du med stor nese", hver gang hun snakker til henne.... 

Anonymkode: 8257e...9c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

... Ikke sånn gener fungere, barna har like sjanse å bli pene.

Anonymkode: c2485...2ed

Selvsagt har de ikke det, hvis søster 1 har arvet store øyne fra far og fyldige lepper fra mor, mens søster 2 har arvet små øyne fra mor og smale lepper fra far har selvsagt barna til søster 1  større sjangs for å få store øyne og fyldige lepper enn søster 2 sine barn har, gitt at barna hadde samme far (nasty tanke).

Anonymkode: fddcc...0d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hennes yngste datter har allerede hennes nese (før operasjonen), og nå kaller mora henne for "du med stor nese", hver gang hun snakker til henne.... 

Anonymkode: 8257e...9c5

Yeah right.

Anonymkode: 43c47...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...