AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Har en tvillingsøster (toeggede) som har utført mye operasjoner i ansiktet gjennom de siste få årene. Jeg har alltid fått høre at jeg er den pene søsteren, mens søsteren min har et helt alminnelig utseende. Nå har hun blant annet fikset øynene slik at de framstår større, operert nesen til å bli smalere og fylt inn leppene slik at de gikk fra å være tynne til å bli fyldige. Hun har nå overgått meg og blitt veldig vakker. Jeg har litt blandede følelser rundt dette da jeg er glad på hennes vegne, samtidig som det er litt hardt å svelge at jeg ikke lengre er den pene søsteren etter å ha hørt dette hele livet. Jeg er fullstendig klar over hvor overfladisk dette høres ut, men jeg antar vel det er en overgang for meg også. Andre som har personer i nær krets som har operert seg vakker? Har det påvirket deg til å ville gjøre noen inngrep selv? Anonymkode: 0799f...07a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Det høres veldig overfladisk ut og jeg tenker at hvis du sitter inne med disse tankene, og de plager deg, burde du snakke med noen om det. Har flere rundt meg som har tatt noe kosmetisk; men jeg tenker ingenting spesielt om det. Flott for dem om de føler seg mer vel. Anonymkode: afde3...a37 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Ingen fare. Hun har ikke endret genene sine. Så du får sikkert finere unger enn henne. Så kan du skinne videre i livet. På bekostning av henne. Anonymkode: d614b...abf 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Enda en tvilling-tråd om overfladiskhet og utseende. Anonymkode: 262a2...184 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Enda en tvilling-tråd om overfladiskhet og utseende. Anonymkode: 262a2...184 Enda en? Anonymkode: 0799f...07a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ingen fare. Hun har ikke endret genene sine. Så du får sikkert finere unger enn henne. Så kan du skinne videre i livet. På bekostning av henne. Anonymkode: d614b...abf ... Ikke sånn gener fungere, barna har like sjanse å bli pene. Anonymkode: c2485...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Herre min skaper så overfladisk du er, ts! Buhuuu, er ikke den pene søsteren lenger! Stakkars deg, hvordan skal du ooooverleve? Anonymkode: e000b...f56 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 Elendig trolling Anonymkode: b3a57...20e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 Dette handler om øynene som ser. Mange har fullstendig aversjon mot fillers, botox og annet kunstig byggverk på en normal kropp og ansikt. Så kan inngrepet i seg selv være så vellykket det bare vil. Det er ALDRI usynlig.. Hvis søstera de skulle forbli singel på grunn av dette, bare som et tankeeksperiment, så hadde hun likevel vært sole fornøyd bare fordi hun ser en vellykket operasjon i speilet? Anonymkode: 9e3a8...794
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 Jobb med deg selv Anonymkode: ac478...54e 1
Grüner Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har en tvillingsøster (toeggede) som har utført mye operasjoner i ansiktet gjennom de siste få årene. Jeg har alltid fått høre at jeg er den pene søsteren, mens søsteren min har et helt alminnelig utseende. Nå har hun blant annet fikset øynene slik at de framstår større, operert nesen til å bli smalere og fylt inn leppene slik at de gikk fra å være tynne til å bli fyldige. Hun har nå overgått meg og blitt veldig vakker. Jeg har litt blandede følelser rundt dette da jeg er glad på hennes vegne, samtidig som det er litt hardt å svelge at jeg ikke lengre er den pene søsteren etter å ha hørt dette hele livet. Jeg er fullstendig klar over hvor overfladisk dette høres ut, men jeg antar vel det er en overgang for meg også. Andre som har personer i nær krets som har operert seg vakker? Har det påvirket deg til å ville gjøre noen inngrep selv? Anonymkode: 0799f...07a Du høres overfladisk og sjalu ut. Men det er tydelig at det er veldig viktig å være pen i din familie… 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Minner meg om Jens Stoltenberg hvor det ikke gikk så bra til slutt med den PENE søsteren hans. Anonymkode: 731df...3f8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Skjønner godt at det påvirker selvbildet ditt! Samme som med mødre som opererer seg, det påvirker jo barna til å mislike sine egne arvede trekk. Jeg syns det er forferdelig trist at så mange kvinner føler at de må operere seg og ikke er gode nok som de er, og hver operasjon og inngrep bidrar til utseendepress for andre rundt, men samtidig så klandrer jeg ikke den enkelte som tyr til fiksing for å få det bedre med seg selv. Når mange sliter så mye med selvbildet og heller vil dø og går til så desperate grep som å prostituere seg for å få råd eller bruker opp hele sparekontoen så skjønner man hvor vondt de har det. Samtidig så kan man ikke legge under en stein hvor stor forbedring operasjoner kan gjøre heller, så klart det er fristende.. Hadde jeg tjent bedre og ikke vært så redd for arr er det godt mulig jeg selv ville operert. Samtidig vet jeg at det ville føltes som å svikte meg selv å gi så mye etter for det giftige skjønnshetspresset.. Anonymkode: a90af...15f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #15 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herre min skaper så overfladisk du er, ts! Buhuuu, er ikke den pene søsteren lenger! Stakkars deg, hvordan skal du ooooverleve? Anonymkode: e000b...f56 Åhhh klapp igjen a! Anonymkode: b6085...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #16 Skrevet 27. desember 2023 Tenk å operere seg vekk fra sine genetiske trekk. Barna hennes kommer ikke til å ligne på henne engang. "Du er fin som du er altså, barnet mitt, selv om jeg opererte meg vekk fra utseendet som du nå har arvet!" 🤮 Anonymkode: 5cbfd...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #17 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenk å operere seg vekk fra sine genetiske trekk. Barna hennes kommer ikke til å ligne på henne engang. "Du er fin som du er altså, barnet mitt, selv om jeg opererte meg vekk fra utseendet som du nå har arvet!" 🤮 Anonymkode: 5cbfd...2ff Hennes yngste datter har allerede hennes nese (før operasjonen), og nå kaller mora henne for "du med stor nese", hver gang hun snakker til henne.... Anonymkode: 8257e...9c5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #18 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): ... Ikke sånn gener fungere, barna har like sjanse å bli pene. Anonymkode: c2485...2ed Selvsagt har de ikke det, hvis søster 1 har arvet store øyne fra far og fyldige lepper fra mor, mens søster 2 har arvet små øyne fra mor og smale lepper fra far har selvsagt barna til søster 1 større sjangs for å få store øyne og fyldige lepper enn søster 2 sine barn har, gitt at barna hadde samme far (nasty tanke). Anonymkode: fddcc...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #19 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hennes yngste datter har allerede hennes nese (før operasjonen), og nå kaller mora henne for "du med stor nese", hver gang hun snakker til henne.... Anonymkode: 8257e...9c5 Yeah right. Anonymkode: 43c47...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå