Gå til innhold

Hvordan klarer en ustelt dame med ræva personlighet å få seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en tidligere venninne av meg, som jeg ikke har kontakt med pga hun skal ha alt på sin måte. Hun er sånn som får raserianfall og skriker hvis du blir syk og ikke kan møte opp på fest hos henne.. Ikke snakk om noe empati, men skjeller deg ut fordi man er så ego å få influensa når HUN skal ha fest! I tillegg gir hun totalt f i utseendet, går i hullete klær og børster knapt håret. Er flere som har kuttet ut dama pga alt drama med henne, og at hun er så selvsentrert. Utrolig nok har hun fått seg kjæreste, via Tinder 😮 

I følge KG så får man ikke kjæreste om man ser ut som en dass og har ræva personlighet, så hva har skjedd her?? 

Anonymkode: 67c5a...6f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å finne en med lavt nok selvbilde og manipulere dritten ut av ham/henne. Skjer med begge kjønn det der. 

Happens all the fucking time...

Anonymkode: f930d...d12

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare å finne en med lavt nok selvbilde og manipulere dritten ut av ham/henne. Skjer med begge kjønn det der. 

Happens all the fucking time...

Men denne dama har jo ikke lavt selvbilde! Det er snarest det motsatte, hun forventer å bli behandlet som en prinsesse.. Og skriker på folk helt til hun får vilja si. Og er vanvittig masete, klengete og gnåler om alt mulig. Hun er også sånn som venter 4 -5 mnd til hun har sex, så er ikke snakk om at hun er veldig utagerende seksuelt heller.. Så jeg fatter ikke hvordan hun har fått seg kjæreste. Dama er 40 år og uvenn med nesten alle kolleger og har knapt venner igjen. Alle er slemme drittsekker osv osv. Jeg ga opp etter 20 år, så fatter ikke at hun har fått seg noe. 

• Liker 1
Skrevet

På samme måte som en ustelt mann med ræva personlighet får det...

Anonymkode: d2d61...e80

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er bare i følge menn her inne at man ikke får seg kjæreste med ræva utseende. 

Men stygge, late menn får seg også kjæreste så stygge damer får det også. Hva som er stygt for noen kan være tiltrekkende for andre. Og når det kommer til personlighet og egenskaper er det sjeldent sånn at en person bare er dust eller bare er god. Alle har forskjellige sider og til og med voldelige utro partnere har gode sider som er ettertraktet også. Om idioter var kun idioter hadde det ikke vært vanskelig å forholde seg til de eller velge de helt vekk, men det er ikke så svart hvitt. 

Tipper det samme gjelder denne dama du kjenner, at de sidene du har sett ikke er de eneste sidene hun har. Også er det sannsynlig at hun kan ha vokst fra dramaet og ustabiliteten sin også og blitt et bedre menneske. Ikke umulig det. 

Syns egentlig det er like dårlig karaktertrekk å lage en tråd på internett hvor du henger ut en venn av deg og kaller henne stygg og fæl og på en måte ikke unner henne et forhold. 

Anonymkode: fbe42...0ca

• Liker 5
Skrevet

Er vel ikke så vanskelig for damer å finne seg noen på Tinder om man søker setter noen i egen liga? 

Ustelt er ikke så nøye om dama ser noenlunde ok ut. 

Anonymkode: 5135c...9ea

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Menn er jo ikke vanskelige å be. De puler slafsemus med masse kjønnsykdommer, som ser ut som et betent øksesår, og betaler for det. Regner med det er enda lettere å skaffe seg mann når du er gratis 🤷‍♀️

Anonymkode: 192a8...e3c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men denne dama har jo ikke lavt selvbilde! Det er snarest det motsatte, hun forventer å bli behandlet som en prinsesse.. Og skriker på folk helt til hun får vilja si. Og er vanvittig masete, klengete og gnåler om alt mulig. Hun er også sånn som venter 4 -5 mnd til hun har sex, så er ikke snakk om at hun er veldig utagerende seksuelt heller.. Så jeg fatter ikke hvordan hun har fått seg kjæreste. Dama er 40 år og uvenn med nesten alle kolleger og har knapt venner igjen. Alle er slemme drittsekker osv osv. Jeg ga opp etter 20 år, så fatter ikke at hun har fått seg noe. 

Det var da ikke det jeg skrev heller. Hvis du ikke skjønner teksten, les heller to ganger. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn er jo ikke vanskelige å be. De puler slafsemus med masse kjønnsykdommer, som ser ut som et betent øksesår, og betaler for det. Regner med det er enda lettere å skaffe seg mann når du er gratis 🤷‍♀️

Men denne dama er jo ikke billig på noe som helst måte, hun krever nesten forlovelse før hun har sex med noen. Så jeg skjønner ikke at hun har møtt noen fra Tinder. Det er jo en sex-app. Hun slo til meg på byen en gang, bare fordi hun var full. Har vært mange sånne episoder, mye mulig hun har tatt seg sammen, noe må det være. 

Skrevet

Smaken er forskjellig, vet du. Hun har vel truffet en som liker henne da. Det finnes noen for alle, hvis man ikke er for kresen da. og Tinder er vel ikke bare en sex-app

Anonymkode: 32e5c...7d2

Skrevet

Skal jeg tippe så er hun god til å gi et falskt inntrykk av seg selv, fremstiller seg selv som lett å ha med å gjøre, lystig, humoristiske kommentarer og stiller tilsynelatende ingen krav, festens midtpunkt, alltid glad og gir indirekte (eller direkte) lovnad om heftig sex. Har gjerne også filtrerte bilder av seg selv på datestedet, eller sminker og styler seg på første dater, inntil de tror de har hektet mannen.

Mange menn faller for en slik fremstilling, selv om den for de fleste raskt kan ses er overfladisk.

Jeg har sett flere menn falle for slike damer. Utseendet deres har ikke noe med årsaken til at de valgte dem i utgangspunktet, det har vært oppførselen og det tilsynelatende "lette" inntrykket de gir og som tiltrekker når de også så tydelig får inntrykk av god sex. Men de oppdager raskt nok at de valgte sitt største problem - og etter et slikt forhold så gjør de i hvert fall alt for å unngå "vanskelige" damer, og de velger på nytt og på nytt damer som er på samme måten og går glatt forbi de som har selvrespekt, er trygge på seg selv og behandler andre bra.

Like greit at hun er en tidligere venninne av deg, for slike personer som hun du beskriver er en energityv.

Anonymkode: a86ba...12a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes noen for alle.

Anonymkode: a0a89...dfd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal jeg tippe så er hun god til å gi et falskt inntrykk av seg selv, fremstiller seg selv som lett å ha med å gjøre, lystig, humoristiske kommentarer og stiller tilsynelatende ingen krav, festens midtpunkt, alltid glad og gir indirekte (eller direkte) lovnad om heftig sex. Har gjerne også filtrerte bilder av seg selv på datestedet, eller sminker og styler seg på første dater, inntil de tror de har hektet mannen.

Mange menn faller for en slik fremstilling, selv om den for de fleste raskt kan ses er overfladisk.

Jeg har sett flere menn falle for slike damer. Utseendet deres har ikke noe med årsaken til at de valgte dem i utgangspunktet, det har vært oppførselen og det tilsynelatende "lette" inntrykket de gir og som tiltrekker når de også så tydelig får inntrykk av god sex. Men de oppdager raskt nok at de valgte sitt største problem - og etter et slikt forhold så gjør de i hvert fall alt for å unngå "vanskelige" damer, og de velger på nytt og på nytt damer som er på samme måten og går glatt forbi de som har selvrespekt, er trygge på seg selv og behandler andre bra.

Like greit at hun er en tidligere venninne av deg, for slike personer som hun du beskriver er en energityv.

Anonymkode: a86ba...12a

Takk for et utfyllende svar. Det kan være noe i dette. Denne damen kan faktisk virke veldig morsom, omsorgsfull og trivelig. Så kan være at hun har fremstått sånn, jeg vet ikke. Brøt kontakten for over 1 år siden etter å ha gitt henne masse sjanser. Slitsomt med folk som er humørsyke og skriker når de ikke får vilja si. Men for all del, bra for henne om hun har funnet noen som hun passer med. Er bare at i følge KG så er det ikke måte på hvor perfekt man må være om man skal få seg kjæreste. Eller hva sier du @ClausSaus

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvaaaa leste jeg nettopp? Vanskelig å få napp som dame på søppelplassen Tinder? 🤢

Tinder er en plass for søppelfolk, og det finnes ikke noe å være stolt av når man oppsøker slummen av alle slummer.

Anonymkode: 06231...f87

Skrevet

Vi menn sier ofte følgende:

- Mus er mus 🐭

- Hull er hull

Det kan forklare hvordan hun får seg en mann.

Anonymkode: 58b65...a24

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det gikk veldig bra for min del! 

Anonymkode: 29a54...f5f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du er homofil går jeg ut fra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er homofil går jeg ut fra?

Jeg er en heterofil kvinne.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gikk veldig bra for min del! 

Har hygienen på stell og håper ikke andre opplever personligheten min som ræva, men hvorfor bryr du deg om at en tidligere venninne av deg (som du ikke engang liker) har fått seg kjæreste? 

Kan hende det fortsatt er drama, og at han ikke er snill. Eller at han er bra for henne, så hun blir snillere. Men hvorfor opptar dette deg?

• Nyttig 1
Skrevet

Tja...hvilke andre egenskaper har hun? Er hun intelligent? Morsom? Utseende er en temmelig uviktig del av pakken. Det fins ustelte menn også.

Anonymkode: 7154e...9d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...