AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har en venninne jeg har kjent siden vi var rundt 10 år. Som voksne har vi jevnlig kontakt. Hun er viktig for meg. Så traff hun en mann som tjener veldig godt. Selv tjener hun gjennomsnittlig. Det jeg reagerer på er flashingen av hva de gjør og hva de har kjøpt. Alt hva som koster penger. Gjerne noe som "hever statusen". Hvem de er er ikke så nøye. Mer hva de kan vise fram Glad på deres vegne at de har muligheten, men dritt lei flashing. Har egentlig tenkt å si noen ord, men dette er en venninne jeg setter stor pris på. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ba140...e8d
hudorm1 Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Hadde droppet å gi noe særlig respons på det, så kan du heller se om det avtar. Selv liker jeg denne: 3
PM75 Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Hvis det er en god venninne, så ville jeg latt det gå. Vi har alle våre rare sider og dette er en av hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 hudorm1 skrev (1 time siden): Hadde droppet å gi noe særlig respons på det, så kan du heller se om det avtar. Selv liker jeg denne: Hva er det ved denne du liker? Anonymkode: 399c0...d4b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 Men, altså, hvis alt hun kjøpte var Nille/ HM varer, ville du vært like dritt lei? Eller er du bare misunnelig? Og føler at hun egentlig ikke har noe å flashe med siden det er man en sine penger? For Hborfor skulle du ellers kommentert at han tjener godt, mens hun tjener middelmådig.. Anonymkode: 399c0...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 «Hvorfor forteller du meg det? Jeg er ikke interessert i det» Anonymkode: 9eb19...416
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Jeg kjenner også en sånn. Utrolig slitsomt å være med, føler meg aldri «god nok» som bare er helt vanlig. Selv om hun aldri sier noe negativt om meg, så oppfører hun seg på en måte som gjør at jeg ofte er sliten og lei meg når jeg drar fra henne. Har funnet ut at det er best å la det være. Vi er heldigvis ikke så nære venner fra før, men jeg tror hun ønsket at vi skulle være det… Ikke fordi det er noe spesielt med meg, men hun liker også å flotte seg med gode venninner, og deler alt mulig av jenteturer i inn- og utland med stadig nye damer. Anonymkode: 9cc22...df0 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 Har selv et vennepar som er sånn. Vi har god råd selv så er ikke misunnelig. Men syns bare det er utrolig uinteressant å snakke om hvor mye hotellrommet man bestilte på reise kostet eller om de reiste på business eller economy, eller hva slags butikker de handler i. Fortell meg heller om noe morsomt som skjedde eller la oss ha en diskusjon om noe samfunnsaktuelt, eller snakke om selve livet. Ingenting som er mer gjesp enn en gjennomgang av ting og hva de koster - gjesp! Anonymkode: 882aa...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå