Gå til innhold

Du som ble bedratt, var soverommet dødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den utro påstår ofte det ovenfor seg selv, elsker(innen) og andre som måtte vite om det. 

Du som ble bedratt, var egentlig soverommet dødt? 

Anonymkode: 988b6...26c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så langt ifra. Vi hadde (god) sex nesten daglig. Han pulte meg kvelden før han var utro og morgenen etter…

Anonymkode: 7b5c6...38e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, så langt ifra. Vi hadde (god) sex nesten daglig. Han pulte meg kvelden før han var utro og morgenen etter…

Hadde dere barn sammen ?

Anonymkode: 14a0f...4e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Den utro påstår ofte det ovenfor seg selv, elsker(innen) og andre som måtte vite om det. 

Det var stein dødt over tid, og det var årsaken til at det ble oppdaget også over tid. 

Anonymkode: 54e6d...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde dere barn sammen ?

Anonymkode: 14a0f...4e3

Nei, men hadde vært samboere i flere år. Planen var barn etter hvert. 

• Liker 1
Skrevet

Vårt soverom var i alle fall ikke dødt, og jeg avviste sjeldent når han tok initiativ, men han var utro likevel.

Vi har et barn på mellomtrinnet.

ts.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De fleste utro mangler moral. Og har like mye sex hjemme som andre. Å si at kona ikke vil er bare løgn for å oppnå sympati. Det finnes ingen grenser for hvor lavt enkelte vil synke for å oppnå medlidenhet i form av sex og puter sydd under armene. 

Anonymkode: f931c...7e0

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Vi hadde mye sex. Så og si hver dag.

Anonymkode: 029a9...a57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Soverommet var dødt fordi HAN ikke ville. Jeg gikk ut av meg selv for å tenne ham, men ingenting funket. 

Anonymkode: 1618c...9e0

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, egentlig tvert imot, vi hadde mye sex gjennom hele forholdet. Etterpå fant jeg ut at han selvfølgelig hadde gitt elskerinnen den typiske forklaringen om at han levde i et sexløst forhold og hun stolte på han. Kanskje ikke så lurt å stole på en mann som går bak ryggen på kjæresten sin 😆

Anonymkode: 20241...37b

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei, sex daglig. Variert, var sammen i to år.

Anonymkode: 51dab...cf3

• Liker 1
Skrevet

Nei, vi hadde sex så å si hver eneste dag, men han jobbet mye overtid. Han hadde sex med kollegaen på jobb, for å komme hjem  og ha sex med meg. Jeg avslørte ham på grunn av svak feminin parfymeduft etter noen ukers tid. Hans unnskyldning var fordi han ønsket å ha sex mer enn han hadde tid til da han kom hjem fra jobb, før han måtte legge seg. Vi gikk fra hverandre, og nå vil han knapt se barna sine (to, fire og fem år gamle) mer enn et par timer i måneden, for å la sine foreldre møte dem. Han er helt tragisk... Hvem kunne visst at han kunne være såpass til drittsekk! 

Anonymkode: 4bd5a...fc0

• Hjerte 6
Skrevet

Nei langt i fra. Jeg hadde veldig høy sexlyst, åpen for å eksperimentere alt, gjorde mye for å please han, kledde meg alltid sexy, brukte ofte korsett og sexy strømper eller rollespill antrekk. Han elsket det og syns ikke det var over the top. Vi hadde et veldig bra sexliv. Aldri hatt så bra sexliv med noen.

Anonymkode: 48741...cf7

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldeles ikke. Men jeg gjorde det slutt da jeg fant det ut.

Anonymkode: 76b6b...e7c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, egentlig tvert imot, vi hadde mye sex gjennom hele forholdet. Etterpå fant jeg ut at han selvfølgelig hadde gitt elskerinnen den typiske forklaringen om at han levde i et sexløst forhold og hun stolte på han. Kanskje ikke så lurt å stole på en mann som går bak ryggen på kjæresten sin 😆

Anonymkode: 20241...37b

Typisk drømmeverden for en kone🙄

Anonymkode: 5cbbb...707

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, vi hadde sex nesten daglig. Veldig oppfinnsomme og kåte, alle rom, alle stillinger, på bilturer. Som et nyforelsket par. 

Anonymkode: ccd62...fe7

• Liker 1
Skrevet

Nei vi hadde eit bra sexliv.

Anonymkode: 2a502...c09

Skrevet

Jeg har ikke opplevd utroskap, men ut fra de jeg har hørt om, så virker det for meg som de som har mest sex er de som opplever mest utroskap.

Anonymkode: cf72d...cf5

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, her var det mye og variert sex både sent og tidlig. Vi hadde et barn sammen, som var 8 år da han var utro.

Anonymkode: 995ae...6c8

Skrevet

Ikke dødt i det hele tatt. Mye og god sex. 

Anonymkode: b93b7...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...