AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Noen som har erfaring med dette? Jeg har alltid hatt tunge øyelokk og har egentlig trivdes med det, men de har gradvis blitt mer hengere, og nå ser jeg skikkelig sur ut hvis ikke jeg bruker muskulaturen til å holde dem litt oppe (noe jeg gjør så og si alltid). Kan dette være en behandling for meg? Min mor opererte sine for 20 år siden ca, men da gikk hun med store blåveiser i en uke etterpå. Ønsker noe som er litt mindre omfattende. Anonymkode: 9e231...703
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Det er ofte en «bivirkning» av Botox at øyenbrynene heises opp, så ja-fullt mulig. Min mor fikk dekket operasjon for tunge øyelokk og ble ikke særlig blå. Anonymkode: d3d25...539 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Mor tok operasjon og var ikke blå. Og i god form samme dag. Anonymkode: 73657...d26
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #4 Skrevet 26. desember 2023 Jeg har tunge øyelokk og satt Botox rundt øynene for et par uker siden for å løfte øyelokkene litt. Ser ikke så voldsom forskjell, men kjenner at det er mindre tungt enn vanlig å løfte dem (har merket at jeg alltid bruker musklene til å holde dem slik du gjør). Fikk ingen blåmerker, kun noen nesten usynlige nålestikk som var helt borte etter et par dager. Ellers er det vel operasjon eller panneløft som gjelder på sikt. Anonymkode: 9a2f8...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tunge øyelokk og satt Botox rundt øynene for et par uker siden for å løfte øyelokkene litt. Ser ikke så voldsom forskjell, men kjenner at det er mindre tungt enn vanlig å løfte dem (har merket at jeg alltid bruker musklene til å holde dem slik du gjør). Fikk ingen blåmerker, kun noen nesten usynlige nålestikk som var helt borte etter et par dager. Ellers er det vel operasjon eller panneløft som gjelder på sikt. Anonymkode: 9a2f8...3b3 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mor tok operasjon og var ikke blå. Og i god form samme dag. Anonymkode: 73657...d26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ofte en «bivirkning» av Botox at øyenbrynene heises opp, så ja-fullt mulig. Min mor fikk dekket operasjon for tunge øyelokk og ble ikke særlig blå. Anonymkode: d3d25...539 Takk for svar det skader jo ikke å prøve. Jeg er ikke såå misfornøyd at jeg vurderer operasjon enda, men kanskje når jeg er 50 eller noe Anonymkode: 9e231...703
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Jeg tar botox andre steder og har spurt tre behandlere om det vil hjelpe mot tunge øyelokk. Alle har sagt nei og at det løfter ytre kant av brynet max 1mm. Det løfter ikke midten av brynet og 1mm er ikke nok for synlig endring på tunge øyelokk. Anonymkode: cbe69...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 Det kan gi et litt mer åpent blikk, og et "brynsløft" på normale øyne. Men om du har tunge øyelokk er det operasjon som gjelder dersom du vil ha en veldig synlig forandring. Anonymkode: 0c486...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tar botox andre steder og har spurt tre behandlere om det vil hjelpe mot tunge øyelokk. Alle har sagt nei og at det løfter ytre kant av brynet max 1mm. Det løfter ikke midten av brynet og 1mm er ikke nok for synlig endring på tunge øyelokk. Anonymkode: cbe69...3ee AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kan gi et litt mer åpent blikk, og et "brynsløft" på normale øyne. Men om du har tunge øyelokk er det operasjon som gjelder dersom du vil ha en veldig synlig forandring. Anonymkode: 0c486...5fa Takk for svar jeg liker egentlig mine tunge øyelokk. Men de siste årene virker det som om de på en måte "drar" ned ansiktet slik at sinnarynken blir mer synlig, og jeg ser mer sur ut. Kanskje det er den rynkene jeg skal satse på først, så får jeg løfte brynene på sikt hvis det blir verre og verre 😅 Anonymkode: 9e231...703
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar jeg liker egentlig mine tunge øyelokk. Men de siste årene virker det som om de på en måte "drar" ned ansiktet slik at sinnarynken blir mer synlig, og jeg ser mer sur ut. Kanskje det er den rynkene jeg skal satse på først, så får jeg løfte brynene på sikt hvis det blir verre og verre 😅 Anonymkode: 9e231...703 Da anbefaler jeg å ta botox i sinnarynken først og fremst. Om du bruker musklene mellom brynene mye så drar det brynene ned ja og da kan det åpne litt med botox akuratt mellom brynene. Jeg syns det hjalp på meg, men sluttet å ta det da jeg følte meg dum sosialt som ikke kunne uttrykke alvor med ansiktet når jeg snakket med folk. Anonymkode: cbe69...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Takk for svar jeg liker egentlig mine tunge øyelokk. Men de siste årene virker det som om de på en måte "drar" ned ansiktet slik at sinnarynken blir mer synlig, og jeg ser mer sur ut. Kanskje det er den rynkene jeg skal satse på først, så får jeg løfte brynene på sikt hvis det blir verre og verre 😅 Anonymkode: 9e231...703 Start med sinnarynken, det kommer til å gjøre underverker Anonymkode: 0c486...5fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå