Gå til innhold

Jeg ser omtrent nesten bare meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en voksen kvinne og jeg innrømmer at jeg er mest opptatt av meg selv.

Jeg liker å ha kontroll og ønsker å se perfekt ut til alle tider, også på dårlige dagar.

Jeg har fått noen helseproblemer i løpet av de siste årene, og jeg er klar over at mange andre også sliter med helseproblemer, men jeg tenker at jeg har det verst og at det er ingen hele verden som har det så ille som meg.

Jeg driter i folk som er så dårlig at de ikke klarer å gå eller folk som er uføre på grunn av et eller annet som de sikkert har juget seg til, fordi jeg har det verre enn de selv om jeg er i arbeid, klarer å trene, kan gjøre hagearbeid i timesvis eller gå mange timer i fjellet.

Synes rett og slett at jeg har det verst i hele verden, selv om min tvillingsøster har gått gjennom et saftig samlivsbrudd og at hun mistet et barn i syvende måned da hun var gravid med sin eks.

Anonymkode: 0c9f9...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bevisst på dette iallefall, og da er det mulig å jobbe med seg selv. 

• Liker 3
Skrevet
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått det fortalt flere ganger av min tvillingsøster, og jeg har tenkt at hun bare er en misunnelig søster fordi hun ikke er så flott som meg, men så har også min sønn sagt det til meg, og jeg har jo bittelitt selvinnsikt så jeg har skjønt at det er normalt å kanskje bry seg om andre også.

Jeg har ikke lyst å forandre meg fordi for meg er det viktig å føle meg vel og se top notch ut hver dag, og fremstå vellykket for folk. 

Ts

Skrevet

Ok. Takk for denne unyttige informasjonen. Og som deg, jeg bryr meg ikke om deg.

Anonymkode: 4c178...bb4

• Liker 3
Skrevet
Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Skal man endre noe så må man være villig til å jobbe med seg selv for å endre seg. Lite i hovedinnlegget som tyder på det, dessverre.

Anonymkode: 8a65c...b6e

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått det fortalt flere ganger av min tvillingsøster, og jeg har tenkt at hun bare er en misunnelig søster fordi hun ikke er så flott som meg, men så har også min sønn sagt det til meg, og jeg har jo bittelitt selvinnsikt så jeg har skjønt at det er normalt å kanskje bry seg om andre også.

Jeg har ikke lyst å forandre meg fordi for meg er det viktig å føle meg vel og se top notch ut hver dag, og fremstå vellykket for folk. 

Ts

Neivel, så hva er hensikten med innlegget ditt? Fortelle KG at du er selvopptatt og empatiløs? Eller et forumtroll som kjeder seg..

Anonymkode: b7983...f24

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Om du ikke søker profesjonell hjelp så tror jeg du kommer til å ende opp som en meget ensom person i fremtiden, ts.

Anonymkode: 8a65c...b6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er en voksen kvinne og jeg innrømmer at jeg er mest opptatt av meg selv.

Jeg liker å ha kontroll og ønsker å se perfekt ut til alle tider, også på dårlige dagar.

Jeg har fått noen helseproblemer i løpet av de siste årene, og jeg er klar over at mange andre også sliter med helseproblemer, men jeg tenker at jeg har det verst og at det er ingen hele verden som har det så ille som meg.

Jeg driter i folk som er så dårlig at de ikke klarer å gå eller folk som er uføre på grunn av et eller annet som de sikkert har juget seg til, fordi jeg har det verre enn de selv om jeg er i arbeid, klarer å trene, kan gjøre hagearbeid i timesvis eller gå mange timer i fjellet.

Synes rett og slett at jeg har det verst i hele verden, selv om min tvillingsøster har gått gjennom et saftig samlivsbrudd og at hun mistet et barn i syvende måned da hun var gravid med sin eks.

Beklager å si det men jeg oppfatter dette innlegget som et tulle innlegg for og fremprovosere en reaksjon 

Skrevet

Ts her

Jeg bare forteller hva som er viktigst for meg og at jeg faktisk er fornøyd med det.

For meg er det ekstremt viktig å se sminket og flott ut til enhver tid, for ikke å bli oppfattet som mindre vellykket.

Skrevet

Tror du trenger å gå veldig dypt for å finne ut hvor dette kommer i fra. Kanskje i litt alternative arenaer 

Anonymkode: 85c47...ca0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

Jeg bare forteller hva som er viktigst for meg og at jeg faktisk er fornøyd med det.

For meg er det ekstremt viktig å se sminket og flott ut til enhver tid, for ikke å bli oppfattet som mindre vellykket.

Jeg tror du hadde hat godt av å gå til terapeut, det høres ikke ut som sunne tanker. 

Anonymkode: e63b2...740

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ts her

Hvorfor tror du vi bryr oss?

Anonymkode: c271e...64b

Skrevet

Ok? Det er vel da veldig normalt, de aller fleste bryr seg bare om seg selv.

Anonymkode: 146df...cb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her

Hvorfor ser man vellykket ut når man er sminket og ser flott ut?

Skrevet

Høres ut som narsissisme. Og nei, ikke stort å gjøre med det.

Anonymkode: 64cb0...0db

• Nyttig 2
Skrevet

Du har mest sannsynlig underutviklet emosjonell intelligens.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her

Hva i alle dager får deg til å tro at dette er noe vi ønsker å vite? Det er viktig for deg, ingen andre.

Anonymkode: 4c178...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...