Gå til innhold

Hva er godt på burgerking?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal bestille noe mat der nå, men har dårlig erfaring. Noen gode tips til hva som er godt? 

Liker både bigmac, cheeseburger, nuggets og egentlig det meste fra McDonalds🤪

Anonymkode: df709...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker mcdonald's. Liker ikke kjøtt-burgeren, men kyllingburger hos mcdonald's er god. Både kjøtt og kylling er grusomt tørt hos BK. 

Nuggets er det eneste som er spiselig til nød, men de har ingen gode dipsauser. 

Drar aldri til burger king frivillig. 

visp skrev (2 minutter siden):

Om du liker det meste fra McDonalds så tipper jeg du klarer å få i deg hva som helst:) 

så fin i matveien du er da 🙄 skjerp deg

Anonymkode: 3250c...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Foretrekker mcdonald's. Liker ikke kjøtt-burgeren, men kyllingburger hos mcdonald's er god. Både kjøtt og kylling er grusomt tørt hos BK. 

Nuggets er det eneste som er spiselig til nød, men de har ingen gode dipsauser. 

Drar aldri til burger king frivillig. 

så fin i matveien du er da 🙄 skjerp deg

Fin i matveien?? Du sier selv at du aldri drar frivillig til burger king. Jævla fisefin i matveien vil jeg si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (3 minutter siden):

Om du liker det meste fra McDonalds så tipper jeg du klarer å få i deg hva som helst:) 

Du virker sykt hyggelig. Tusen takk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier bestille Whopper Bacon Cheese og Loaded Fries.

De har også en sykt god Crispy Chicken.

Anonymkode: 4db38...611

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Fin i matveien?? Du sier selv at du aldri drar frivillig til burger king. Jævla fisefin i matveien vil jeg si:)

Alle liker ikke alt. Har ingenting om å være fin i matveien å gjøre. Din kommentar til TS er bare frekk og ovenfra og ned-holdning som bare er unødvendig! 
Jeg er langt ifra fisefin i matveien, jeg bare vet hva jeg liker og ikke liker. Noen liker tørr burger, jeg gjør ikke det. Noen liker kjøtt-burger, jeg gjør det ikke. Har ikke sagt noe negativt om TS sine preferanser slik som du gjorde, jeg delte hva jeg liker best hos burger king og sammenlignet det med mcdonald's fordi det er det TS nevnte. Hadde Ts nevnt bensinstasjonburger så hadde jeg sammenlignet det med det, for å gi TS en pekepinne på hvordan BK er i forhold til det hun kjenner til fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle liker ikke alt. Har ingenting om å være fin i matveien å gjøre. Din kommentar til TS er bare frekk og ovenfra og ned-holdning som bare er unødvendig! 
Jeg er langt ifra fisefin i matveien, jeg bare vet hva jeg liker og ikke liker. Noen liker tørr burger, jeg gjør ikke det. Noen liker kjøtt-burger, jeg gjør det ikke. Har ikke sagt noe negativt om TS sine preferanser slik som du gjorde, jeg delte hva jeg liker best hos burger king og sammenlignet det med mcdonald's fordi det er det TS nevnte. Hadde Ts nevnt bensinstasjonburger så hadde jeg sammenlignet det med det, for å gi TS en pekepinne på hvordan BK er i forhold til det hun kjenner til fra før. 

Ja, ok. Unnskyld da:) Mente det ikke så seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skal bestille noe mat der nå, men har dårlig erfaring. Noen gode tips til hva som er godt? 

Liker både bigmac, cheeseburger, nuggets og egentlig det meste fra McDonalds🤪

Ingenting på BK er godt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whooper, double cheeseburger, chili cheese burger, crispy chicken burger...

Anonymkode: bb7cc...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanino skrev (20 timer siden):

Ingenting på BK er godt 😅

Oi, har du smakt alt på menyen?

Jeg syns at chili cheese og chili cheese fries er gode. Kjøper jeg burger bruker jeg å gå for big king eller long chicken. Jeg er ikke så glad i baconet på burger king, så unngår burgere med bacon.

Anonymkode: 40c70...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...