Gå til innhold

Mannen klarer ikke holde avtaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har en fæl uvane av å ikke ha ett tidsperspektiv. Han sier ofte "Jeg vet ikke hvor lang tid det tar" vet ikke vet ikke, jeg som dame klarer å beregne sånn cirka med røffe ekstra minutter tatt med i beregningen.. Dette er fryktelig irriterende når han har prosjekter Han skal gjøre. Jeg sier ofte, hvis det skal være ferdig om 2 uker, burde du alt planlegge ting nå, planlegge å kjøpe inn i løpet av uka, og ha oversikt over hvor lang tid det kan sånn cirka ta.

Jeg ville nok startet så tidlig som mulig med å lage en oversikt, klargjøre materialet og starte smått for å heller være ferdig tidlig. Men han tenker "det går fint, ikke stress". Også står han der 2-3 dager før og har ikke begynt engang, og stresser rumpen av seg. Også blir han irritert på meg for å spørre hvor lang tid det vil ta?? Hallooo? Dette går utover besøk, julefeiring osv fordi vi alltid kommer for sent og jeg må fot følge han på "er du klar??". Hæ? Er det 10 minutt til vi skal dra??? Så jeg må følge med på ikke bare meg, men han også...

Han sier han er så smart og at damer er "dummere"  enn menn fordi at de har laget så mye, sterkere og mer effektive.. men det er jo slettes ikke sant på alle områder.. også vil han jo ikke høre heller.

Anonymkode: 0a805...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer han vel. 

Han bare gidder ikke. 

Les deg opp på weaponized incompetence 

Anonymkode: b193f...5c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han har en fæl uvane av å ikke ha ett tidsperspektiv. Han sier ofte "Jeg vet ikke hvor lang tid det tar" vet ikke vet ikke, jeg som dame klarer å beregne sånn cirka med røffe ekstra minutter tatt med i beregningen.. Dette er fryktelig irriterende når han har prosjekter Han skal gjøre. Jeg sier ofte, hvis det skal være ferdig om 2 uker, burde du alt planlegge ting nå, planlegge å kjøpe inn i løpet av uka, og ha oversikt over hvor lang tid det kan sånn cirka ta.

Jeg ville nok startet så tidlig som mulig med å lage en oversikt, klargjøre materialet og starte smått for å heller være ferdig tidlig. Men han tenker "det går fint, ikke stress". Også står han der 2-3 dager før og har ikke begynt engang, og stresser rumpen av seg. Også blir han irritert på meg for å spørre hvor lang tid det vil ta?? Hallooo? Dette går utover besøk, julefeiring osv fordi vi alltid kommer for sent og jeg må fot følge han på "er du klar??". Hæ? Er det 10 minutt til vi skal dra??? Så jeg må følge med på ikke bare meg, men han også...

Han sier han er så smart og at damer er "dummere"  enn menn fordi at de har laget så mye, sterkere og mer effektive.. men det er jo slettes ikke sant på alle områder.. også vil han jo ikke høre heller.

Anonymkode: 0a805...fbf

Mulig han har adhd mtp manglende tidsorientering. 

Kvinner har gjennom historien både oppfunnet og laget forskjellig. Dessverre har undertrykkende kultur og religion ført til at damer enten ikke fikk mulighet til å bidra (nektet adgang til utdanning) ble fengslet i hjemmet med endeløse graviditeter, eller en mann tok æren for det hun hadde produsert. Før i tiden måtte kvinner utgi en bok enten i en manns navn eller med initialer. 
Dette kan du godt fortelle ham. Og samtidig be ham Google kvinnelige oppfinnere.

Anonymkode: 6b45a...e47

• Hjerte 1
Skrevet

Ville bare latt han bli forsinket med alt. 

Skal dere i selskap? Gi beskjed om at du drar kl 16.00. Og når den er 16.00 så drar du. Han får ta buss om dere ikke har to biler, eller jeg ville tatt buss ol selv. 

Kommer han seg i det hele tatt på jobb? Hvordan gjør han set i arbeidet når han ikke fullfører oppgaver til rett tid?

Eller er dette liksom et problem kun ift seg og hjemmet 😅 mystisk isåfall. 

Anonymkode: 93e32...28c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med hun over. a han bli treg. Gi tilbake ansvaret til han. Feiler han, så er det på hans kappe. 

Fuck it! 

(Det kommer til å fungere, med tid). 

Anonymkode: 65bdd...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...