AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Del Skrevet 26. desember 2023 Syns det skjer så lite, har sett snart tre episoder og venter på spenning. Hva syns du? Anonymkode: 50118...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 26. desember 2023 #2 Del Skrevet 26. desember 2023 Er på episode 5, syntes den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 26. desember 2023 #3 Del Skrevet 26. desember 2023 Jeg syns temaet er skremmende. Det er uten tvil Monsanto som er BSG. Men jeg har begynt å se den, og kommer til å se den ferdig om den er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Har sett den ferdig. Synes den var såpass spennende at jeg måtte se de første fire på rappen. Fornøyd med hele greia egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Dårligste serien jeg har sett. Jeg sovna nesten. For noe makkverk! Jeg liker veldig godt krim ellers men dette var skuffende. Anonymkode: bb396...7ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar Sett hele serien av seed og syntes den var bra. Var nyskjerrig på hva slutten var men juksa ikke og så den helt ut. Anonymkode: 1a46c...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #7 Del Skrevet 4. januar Terningskast 5 Anonymkode: 1a46c...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #8 Del Skrevet 4. januar Så første episode, men syntes den var drepende kjedelig. Karakterene virket veldig stereotypiske. Politidama som er heltinnen men tydelig har issues det vil bli trøbbel med senere, vitenskapsmann som er død(?), flere geeky vitenskapsmenn, bad corporate guys (og dame) i styrer. Anonymkode: 7558c...1d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #9 Del Skrevet 4. januar Den var kjempekjedelig! Klarte bare litt over to episoder. Synd, for konseptet er bra. Anonymkode: 0fa65...505 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar Spennende, jeg likte den. Ubehagelig følelse gjennom hele. Anonymkode: 87231...61e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Del Skrevet 5. januar Jeg datt av etter to episoder mens mannen så hele serien og syntes den var kjempe bra Anonymkode: 989df...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #12 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg datt av etter to episoder mens mannen så hele serien og syntes den var kjempe bra Anonymkode: 989df...119 Prøv å se fool me once på netflix. Den er bra. Miniserie.. Anonymkode: 1a46c...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar Jeg likte den kjempegodt. Og faglig berører den ting som jeg stadig snakker med elevene mine om, så det gjorde den svært aktuell for meg (Er biologilærer). Anonymkode: 051f0...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar Blir den bedre fra episode 3? Jeg har sett de to første og syntes det var regelrett dårlig og komisk. Anonymkode: ec122...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #15 Del Skrevet 6. januar Helt ok tidtrøyte. ‘Tynn is’ likte jeg bedre👍🏻 Anonymkode: f760c...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar Likte den(etterhvert) veldig godt. Så aktuelt tema og komplisert plott! 👏 Mye prat ja, men nødvendig pga plottet, god slutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå