Gå til innhold

2 åring på nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn rundt 2 år, hvordan gjør dere det med legging på nyttårsaften? 

Anonymkode: a515a...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere som har barn rundt 2 år, hvordan gjør dere det med legging på nyttårsaften? 

Som en helt vanlig dag.

Anonymkode: 64c2b...00b

• Liker 8
Skrevet

Da la vi de som vanlig. Det vil si ved 19-tiden. Så spiste vi middag etterpå. Om vi var på besøk, ble barna lagt på et rom der.

• Liker 1
Skrevet

Som på en helt vanlig dag. De er med på det som skjer frem til leggetid, her er han i sengs 18-18:30. Har hverken grunn eller sjans til å holde han mer våken. 

Anonymkode: fbbbd...8d9

• Liker 1
Skrevet

Gjorde det som en vanlig dag. Var på rommet hans mens raketter ble skutt opp, i tilfelle han våknet av spetaklet.

Anonymkode: 12f08...67f

• Liker 1
Skrevet

Legges til vanlig tid. Har lagt alle barna til vanlig tid eller senest 9 frem til de var skolealder og mer opptatt av nyttår. 

Anonymkode: 0dcab...6b8

• Liker 1
Skrevet

Som alle andre dager, i seng til vanlig tid.

• Liker 1
Skrevet

Vi gjør det litt anderledes enn andre her i tråden. Legger han litt når han er trøtt på ettermiddagen, og lar han være med i selskapet og spise med oss alle. Så ser vi raketter ut vinduet, mens de andre går ut. Legging igjen etter det. Sånn har vi gjort med de andre også. 

Anonymkode: c45de...fed

• Liker 2
Skrevet

Helt vanlig dag, med litt bedre middag 🤪 I fjor hadde vi 1 åring og baby på 2 mnd. Alle var i seng til 22 og sov til neste år🤪

Anonymkode: 4facf...a9f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi skal ha besøk men ikke stort selskap. Tenker at hun på snart 2 skal legges til vanlig tid, maks 1 time senere. Men forsøker å legge til vanlig tid. 

Anonymkode: c5ff3...910

• Liker 1
Skrevet

Legger til vanlig tid. Også det største barnet (7). Det har ikke så interesse for fyrverkeri og sånt. Bor nært byen da, så er raketter nå og da fra klokken 18, så litt ser vi uansett.

Anonymkode: f047c...97b

• Liker 1
Skrevet

Vanlig leggetid.

Anonymkode: 2f890...466

• Liker 1
Skrevet

Vi la barna i omtrent vanlig tid da de var 2. Vi pleier å være hos noen venner med barn på samme alder som våre på nyttårsaften, og vi overnatter hos dem. Kl. 24 har hunden og jeg gått ned på rommet der barna sover, hatt gardinene trukket for og hatt på white noise som maskerer lyden fra rakettene litt. Det var for hundens del, men også for å være der hvis barna våknet. 

I år er barna 4 og 5, og jeg tror 5-åringen kommer til å holde seg våken til rakettene, mens vi legger 4-åringene og vekker henne i tide til at hun får dem med seg. Men da de var 2, tror jeg ikke de ville hatt så mye glede av det. 

Anonymkode: 69242...05c

• Liker 1
Skrevet

Legger til vanlig tid. Nå er våre blitt 5 og 6, og legges fortsatt til vanlig tid, men vekkes litt før midnatt for å se fyrverkeriet da de liker det. Tenker vi fortsetter slik til de enten ytrer ønske selv om å være oppe hele kvelden, eller til noen vi feirer med lar sine barn gjøre det.

Anonymkode: e207d...0f4

• Liker 1
Skrevet

Legger seg til vanlig tid. Vi gjør ikke noe utav nyttårsaften uansett, så han går ikke glipp av noe. Blir 2 i januar.

Anonymkode: 9131a...5b6

• Liker 1
Skrevet

Vi kommer til å legge til vanlig tid. Blir en svært rolig kveld. Jeg og pappaen ser vel en film eller noe tenker jeg :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 17.04):

Det blir nok ikke noe mye senere enn til vanlig. Kanskje vi drøyer legging til kl.20. Får se. Nyttårsaften er ikke en feiring de deltar på når de er så små.

Jeg tror mine eldste var begynt på skolen før de fikk være oppe å se raketter.

Anonymkode: 61222...c0c

• Liker 1
Skrevet

Blir nok legging til vanlig tid. Hadde vi bare hatt 2-åringen hadde vi muligens latt henne sove litt lenger på dagen og vært oppe litt lenger og utsatt middagen. Storebror derimot er ekstremt a-menneske og må i seng til vanlig tid, så har alltid gjort det med han, så da får lillesøster bare følge det løpet. 
de har våknet av rakettene ved midnatt hvert år. Fra eldste var 2 har vi tatt han med til et vindu for å se når han våkner. 

Anonymkode: dc58d...284

• Liker 1
Skrevet

Legger til vanlig tid, max 1 time over om humøret tillater det. Nyttårsmiddag begynner kl 17, så barna er med på det 😊

Anonymkode: 02048...aa6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2023 den 17.04):

Legges etter midnatt

Anonymkode: b5a4c...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...