AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Kjæresten min dro på hyttetur med kompisene sine, og plutselig så sier han at han vil ha pause fra meg og at han er usikker på om han elsker meg. Vi snakker om at siden jeg har eksamen om 2 dager, så skal vi snakke om å ta en pause når han kommer tilbake. Dagen etterpå får jeg melding fra vennina mi, hvor hun spør om jeg og kjæresten har slått opp. Hun sender deretter bilde av en Tinder bruker som er hans. Jeg sender en melding til han hbor det står at det er over, og han svarer med «oki». Når han kommer hjem fra hytteturen så tror jeg han angrer, for han kontakter meg på meldinger og forteller hvor mye han angrer. Han forteller også at kompisene hans «pusha» han, og at han ikke gjorde noe på Tinder. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg skal tro på han eller ikke? Anonymkode: 35c5a...0ff
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Selvfølgelig skal du ikke ta han tilbake Anonymkode: ce1bc...56a 11 3
Millinea Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 Ikke kast bort tiden din på noen som ikke respekterer deg eller tar deg og forholdet seriøst. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #5 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg skal tro på han eller ikke? Anonymkode: 35c5a...0ff Du går videre. Drit i han. Anonymkode: 5ce91...785
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #6 Skrevet 26. desember 2023 Bare å drite i han og kom deg videre Anonymkode: a52ec...267
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #7 Skrevet 26. desember 2023 En mann som blir pusha av vennene sine ja😂 Ingen gjør ting de ikke vil, ikke gi han en sjangse Anonymkode: 2a8ea...6de 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #8 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En mann som blir pusha av vennene sine ja😂 Ingen gjør ting de ikke vil, ikke gi han en sjangse Anonymkode: 2a8ea...6de Han sa han ville være kul🥲 Anonymkode: 35c5a...0ff
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Skrevet 26. desember 2023 Idioti å ha noe mere kontakt med han. Han angrer ikke en dritt, han valgte å gå på tinder og kalle det for pause for å være utro. Kan ikke skylde det på kameratene, er ikke akuratt som at de har holdt en pistol mot hodet hans og tvunget han til å oppsøke sex med andre jenter. Her viser kameratene og eksen din hvor minimal, faktisk helt fraværende respekt de har for deg som person og for forholdet du og eksen din hadde. Om du gir han en ny sjanse så vil de bare få enda mindre respekt for deg og lære at han kommer unna med sånne ting så da kan du være sikker på at han fortsetter å være utro bak ryggen din, samme hvor mye han lover å ikke være det. Det er bare noe han sier for å late som og for å se hvor dum du er om du tror på det. Drit i hele dusten og kompisene hans. Blokk og aldri snu deg tilbake. Du fortjener en mann som respekterer deg og som aldri vil risikere å miste deg. Du fortjener en mann som står opp og forsvarer deg foran kompisene sine og som kutter kontakten med venner som har dårlige holdninger mot damer. Du fortjener en mann som er sikker på at han elsker deg og vil være med deg for alltid og ikke en som ber om pause. Anonymkode: 5c529...b2d 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #10 Skrevet 26. desember 2023 Svar ar du ønsker han lykke til videre med livet og at du heretter sikter etter en som bestemmer selv, ikke en som lar kamerater styre livet hans. Anonymkode: 91c52...269 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #11 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han sa han ville være kul🥲 Anonymkode: 35c5a...0ff Da er kompisene sine meninger om han viktigere enn dine meninger om han. En fyr som gjør såpass for å 'imponere' kompisene sine, er en svak mann. Anonymkode: 5ce91...785 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #12 Skrevet 26. desember 2023 Du gjør akkurat som du vil. Vil du ha en som bedrar deg, lyver og oppfører seg som en pikk, så tar du tilbake han her og fremstår selv som utrolig lettlurt. Ditt valg. Anonymkode: ee7e9...ea5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #13 Skrevet 26. desember 2023 Vet ikke hva som er tristest, at han lager så mye drama i livet ditt rett før eksamen, eller at han vil være kul for kompisene sine. Høres ikke ut som et menneske som kan gi deg trygghet og stabilitet. Hvis ikke det er så viktig for deg så er det jo bare å gå for han… Anonymkode: 1a403...432 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #14 Skrevet 26. desember 2023 Vil du ha en mann som synes det er viktigere å være kul blant kompisene enn å ta ansvar for eget forhold og respektere deg og vise deg lojalitet og omsorg? I så fall, ta ham til bake... Han er ikke moden, du vil ikke kunne stole på ham. Ekstra ille er det at han velger å gjøre dette to dager før du har eksamen, det viser sider ved ham som viser at han virkelig ikke bryr seg! Anonymkode: baa76...a75 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #15 Skrevet 26. desember 2023 Gjør som du vil, men han er åpenbart ikke noe å samle på. Hvorfor vil du være sammen med en som ikke klarer å tenke en selvstendig tanke? Anonymkode: 5aecc...1b4
Gjest Kanino Skrevet 26. desember 2023 #16 Skrevet 26. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten min dro på hyttetur med kompisene sine, og plutselig så sier han at han vil ha pause fra meg og at han er usikker på om han elsker meg. Vi snakker om at siden jeg har eksamen om 2 dager, så skal vi snakke om å ta en pause når han kommer tilbake. Dagen etterpå får jeg melding fra vennina mi, hvor hun spør om jeg og kjæresten har slått opp. Hun sender deretter bilde av en Tinder bruker som er hans. Jeg sender en melding til han hbor det står at det er over, og han svarer med «oki». Når han kommer hjem fra hytteturen så tror jeg han angrer, for han kontakter meg på meldinger og forteller hvor mye han angrer. Han forteller også at kompisene hans «pusha» han, og at han ikke gjorde noe på Tinder. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg skal tro på han eller ikke? Anonymkode: 35c5a...0ff Du må føle selv på hva som er rett for deg. Det finnes ingen fasit. Om du spør hva jeg ville gjort så hadde jeg sagt at han kunne drite og dra. Er utroskapen i edru tilstand er det verre enn om det hadde vært i fylla da i edru tilstand er utroskapen i større grad bevisst. Sier absolutt ikke at i fylla er det greit Endret 26. desember 2023 av Kanino
Hulderen Skrevet 26. desember 2023 #17 Skrevet 26. desember 2023 Ikke ta ham tilbake. Gjør du det, så lærer han bare at det er viktigere å være kul med kompisene enn å være lojal og trofast mot partneren sin. Du vil aldri kunne stole på ham så lenge han omgås dem. Han har en svak moral når ytre press så lett overstyrer indre verdier. Flott at du har en så god venninne som varslet deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå