Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man bare en tilgodelapp om man ikke vil ha noe annet når man kommer med varen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de setter pengene på konto om du kommer innen 100 dager. Kom nettop innom med noe jeg kjøpte for 97 dager siden.

Skrevet
Chomsky89 skrev (3 minutter siden):

Nei, de setter pengene på konto om du kommer innen 100 dager. Kom nettop innom med noe jeg kjøpte for 97 dager siden.

Hvor har de åpent i dag? Hadde du kvittering? Hvordan setter de inn på konto om det var salg over disk? 

Anonymkode: 8392f...ee8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor har de åpent i dag? Hadde du kvittering? Hvordan setter de inn på konto om det var salg over disk? 

Anonymkode: 8392f...ee8

Har de åpen 2. juledag? Nei

Hvis de kan og du har med kvittering så får du tilbake pengene hvis du har med det samme kortet du betalte med. Du bare putter det inn i terminalen med chipen.

Endret av Gjest5656
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde kvittering. Jeg måtte fylle inn et miniskjema på 10 cm i lengde, hvor jeg bekfrefter at jeg vil ha pengene tilbakebetalt på det kortet som betalte i utgangspunktet. Så fikk jeg en ny kvittering på at  -600 kr er betalt av meg får varen etter å ha puttet kortet i terminalen med chippen. 

Endret av Chomsky89
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...