AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #1 Skrevet 26. desember 2023 Vi har vært kjærester i noen måneder. Vi har vært tett på og vært sammen hver dag samtidig som vi har sett meldinger hele dagen. De siste ukene har han overnattet hver natt. Nå føler jeg meg kvelt. Kjenner at jeg ikke ønsker mer sex, ikke mer komplimenter og kjærlighetserklæringer. Blir bekymret. Betyr det at jeg vil ut av forholdet eller trenger jeg bare sett vi roer ned litt. Han er alt jeg noensinne har drømt om. En helt fantastisk kjæreste. Er så redd for at jeg skal ødelegge dette. Anonymkode: a01c1...497 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #2 Skrevet 26. desember 2023 Føler det på samme måte som deg. Vi har vært sammen i 1 år. Venner forteller meg at dersom jeg ikke ønsker kos og oppmerksomhet hele tiden, er jeg ikke skikkelig forelsket. Men det tror jeg faktisk at jeg er. Når jeg trenger space, gir kjæresten meg 1 dag - og så må han ha meg igjen neste dag. Dersom jeg trenger to dager blir han bekymret. Ikke for at jeg er utro, men at jeg har mistet følelser for han. Dersom jeg skal være med venner og familie, er det ok. Men alenetid- det forstår han ikke helt. Han er også en mann som står utforbi badedøra klar for å kysse, står opp sammen med meg meg når jeg skal først på jobb, og generelt er tett på hele tiden. Ligge tett inntil i sofaen hver kveld, sex hver kveld, kline når vi lager mat. Føler meg kvelt ja… Løsningen? Si det til han, så får det briste eller bære… Dersom det blir lunken stemning, så er han ikke den rette. Anonymkode: dea43...643 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #3 Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Føler det på samme måte som deg. Vi har vært sammen i 1 år. Venner forteller meg at dersom jeg ikke ønsker kos og oppmerksomhet hele tiden, er jeg ikke skikkelig forelsket. Men det tror jeg faktisk at jeg er. Når jeg trenger space, gir kjæresten meg 1 dag - og så må han ha meg igjen neste dag. Dersom jeg trenger to dager blir han bekymret. Ikke for at jeg er utro, men at jeg har mistet følelser for han. Dersom jeg skal være med venner og familie, er det ok. Men alenetid- det forstår han ikke helt. Han er også en mann som står utforbi badedøra klar for å kysse, står opp sammen med meg meg når jeg skal først på jobb, og generelt er tett på hele tiden. Ligge tett inntil i sofaen hver kveld, sex hver kveld, kline når vi lager mat. Føler meg kvelt ja… Løsningen? Si det til han, så får det briste eller bære… Dersom det blir lunken stemning, så er han ikke den rette. Anonymkode: dea43...643 Hadde blitt sliten hvis jeg var deg! Men snakk med han ts Anonymkode: 31836...a8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå