Gå til innhold

Blodtype og Omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at blodtype kan ha noe å si for om man lett blir smittet med omgangssyke eller ikke. Stemmer det eller er det bare noe tull? Flere som har hørt om det?

Anonymkode: 21721...788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest det en gang ja.

Skrevet

Aldri hørt om, men interessant teori. Vet om flere som ikke kan huske å hatt omgangssyke, hverken som barn eller voksen. Misunner de folkene veldig- det verste som finnes er å kaste opp. For øvrig har jeg samme blodtype som én av de som aldri har hatt det, men det beviser jo ikke noe heller. 

Anonymkode: 5ce13...0f2

Skrevet

Tror sønnen min har enten A+ eller A- (husker ikke helt). Men han blir sjelden syk. Han har aldri hatt spysyken (kun kastet opp engang da han spiste mye snop). Han er nå 20. Han ble heller ikke så syk da han fikk covid og kyssesyken 

Jeg har blodtype 0 negativt og det sies at vi med denne blodtypen får sjeldnere kreft. Men jeg sliter med ekstrem utmattelse etter covid og blir ellers lett syk

Anonymkode: 24a17...5ef

Skrevet

Jeg har, som AB over her, også blodtype O-. Jeg takler også Covid helt usannsynlig dårlig. Kan derimot ikke huske å hatt omgangssyke. Men det kan heller ikke min mor, som har hatt tre barn i bhg og skole. Og hun har blodtype A. Så vet ikke om det henger sammen med blodtype … 🤔 

Anonymkode: 46d9e...241

Skrevet

Har hørt om det, ja. 

Anonymkode: d7561...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...