Gå til innhold

E-konsultasjon. Skrive hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal skrive til legen at jeg har lyst å prøve mysimba pga fibromyalgi. Hvorfor skrive det? 

Anonymkode: 2323e...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Som kjent har jeg en fibromyalgi diagnose fra år xxxx. I hverdagen er jeg plaget med smerter, x, y og z. Jeg har vansker med å utføre normalt husarbeid da smertene gjør det vanskelig å bevege seg. Jeg har hørt at noen fibromyalgi-pasienter opplever bedring av Mysimba (sett gjerne inn link til forskningsartikkel), og jeg ønsker en samtale med fastlegen for å diskutere om det kan være noe for meg. Jeg ønsker gjerne time på tirsdager eller torsdager."

Anonymkode: 290fb...32a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Som kjent har jeg en fibromyalgi diagnose fra år xxxx. I hverdagen er jeg plaget med smerter, x, y og z. Jeg har vansker med å utføre normalt husarbeid da smertene gjør det vanskelig å bevege seg. Jeg har hørt at noen fibromyalgi-pasienter opplever bedring av Mysimba (sett gjerne inn link til forskningsartikkel), og jeg ønsker en samtale med fastlegen for å diskutere om det kan være noe for meg. Jeg ønsker gjerne time på tirsdager eller torsdager."

Anonymkode: 290fb...32a

Takk. Jeg er ikke så flink å skrive hva jeg tenker 😀

Anonymkode: 2323e...7ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...